-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Heni1979
újonc
Van egy 14 éves vitamax sim kártyám, ami régen egy cég nevén volt, viszont azóta is én használom.
Pult alól adták, hogy ehhez nem kell egy csomó szerződést tölteni záróra előtt.
Telefoncsere előtt állok, és nanosim kellene. Ilyenkor nem gond, hogy nem az én nevemen van?
Vagy van lehetőség, hogy a nevemre kerüljön? -
nonsen5e
addikt
Üdv!
Velencei-tó és környékén (Sukoró, északi part) történt valami antenna downgrade?
Tavalyról idénre a sebességek is gyengébb lettek, a latency nőtt (speedtest szerint - átlag 50-60ms), de egyik sem esett vissza annyira, hogy indokolná, hogy miért van HATALMAS késleltetés (játszhatatlan szintre) a játékokban, és homokórázik és timeoutol sok weboldal.
Érdekes, hogy tavaly amikor elfogyott a 12GB adat, még lassítva is stabilabb és megbízhatóbb volt a kapcsolat, mint most lassítás nélkül.
Összefoglalva: tavaly nagyon jó és korrekt volt a mobilinternet, idén kritikán aluli. (hetek óta ilyen)Egy R209-Z routerem van, eleinte arra gyanakodtam, de az előző R205-ös router, <valamilyen ZTE> usb stick és telefonon keresztüli megosztással is ugyanilyen gyenge a kapcsolat, 2 laptopon és 2 telefonon próbálva.
Értem én, hogy a garantált az a 0/0, de az ÁSZF szerint egy szavam se lehetne ha szó szerint a semmiért fizetném a havidíjat, mert egyedül a semmi a garantált?D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
Hoorus
őstag
Sziasztok
Van egy céges flottás előfizetésem, ami eredetileg nem tartalmaz adatkeretet, de mutatóba minden hónapban kapok rá 20 mb-ot amit csak azért szoktam felhasználni, mert tesztelem a 4g lefedettséget, mivel hamarosan lejár a hűségem a mobilnetről a telekomnál.. (Dual sim teló)
Mindig rendesen kapok üzenetet, amikor elfogy a 20 mb, viszont most egyszerűen nem akar elfogyni.. Már 140 mb-ot fogalmaztam, de ugyanúgy hasít tovább.. Nem kötöttem semmilyen net előfizetést a vodanal, remélem nem számláznak ki nekem semmit..
-
trec12
addikt
Tudom lerágott csont a téma de akkor is:
Kostenlose Prepaid-Karte 9.99 Eur
Hasonló nálunk a Vodafone Max XL. Csak havi 6000-ért.
ÁSZF Lakossági Díjszabás 167. oldal[ Szerkesztve ]
-
Bogyi007
veterán
Srácok és lányok, eddig ugyanez a csomagom volt Eu opció nélkül és havonta volt 500 mega netem ami havonta megújult.
Most a duplája van elvileg vagy mégsem?!
Ugyanis elfelejtett megújulni/nullázódni a számláló..Vagy csak rendszerhiba?
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Sayuar
őstag
válasz trec12 #40111 üzenetére
volt már....de semmi értelme az elégedetlenkedésnek: csak vérnyomásnövelőnek jó, változni ettől semmi nem fog.
Csak hogy rálicitáljak a linkedre: Székelyföldön nyaraltam, vettem egy román vodás per-paid SIM-et, 7euró + áfáért korlátlan hívást kaptam az összes román számra és EU vezetékesre is + 10GB adatot + 100 percet EU-s mobilra + 50 roaming percet.
-
trec12
addikt
válasz Sayuar #40113 üzenetére
Igazad van, de beszarás ez az egész. Nem hogy csak jóval olcsóbb de amit benne adnak az sokkal több. Közben találtam német Telekomos feltöltőst 2,95 Eur - persze korlátlan hálózaton belül+EU roming benne van stb...- de nem linkelem ide mindenki megtalálja. Azt magyarázták, hogy a roaming eltörlése miatt drágábbak lesznek a tarifák. Nálunk. Azt megértem, hogy bizonyos gazdasági összefüggések miatt van eltérés a tarifákban. Na de ekkora?
Valami rohadtul nem stimmel ebben az országban....[ Szerkesztve ]
-
Bogyi007
veterán
válasz El-Telya #40116 üzenetére
De akkor viszont miért nem újult meg az adatkeret felhasználhatósága?
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
viktorhu
veterán
válasz Bogyi007 #40117 üzenetére
Mi nem újult meg? Ott van a screenshoton, hogy 1 giga.
Szerk: meg az is, hogy 15 megát már elhasználtál belőle.
Olyan, mintha most kezdted volna felhasználni az új keretedet - addig nem újul meg, amíg nem kezded el felhasználni. Nekem két simem van, szóval amikor elfogy, kapcsolok a másikra, és hónapfordulókor ugyanúgy marad a 0 felhasználható, amíg újra el nem kezdem használni a vodás adatot.[ Szerkesztve ]
-
Bogyi007
veterán
válasz viktorhu #40118 üzenetére
Az furcsa mert kb egy hete le van tiltva a mobilnetem s éppen 15+200 mega maradt...
Valamint ott a felirat hogy:
FELHASZNÁLHATÓ ADATMENNYISÉG
215 MB felhasználható 1.2 GB-ból
A kérdés az hogy most el kell használom a 15 megát és akkor mi fog történni? Át fog kapcsolni a 200 megára? (nem szeretném), elkezdi használni az 1 gigát?
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
-
viktorhu
veterán
válasz DrBubo77 #40124 üzenetére
Jól tudod, de azért az ilyen éjszakai ügyfélszolgálatok nem úgy működnek, mint a nappaliak - van, ahol rájuk raknak egy rakás adminisztratív munkát, mondván, hogy éjjel úgysincs sok hívás, és a reggel érkezők morognak, hogy nem készültek el az általuk rájuk hagyott munkával (mert mondjuk hajnali kettőkor senki nem tud úgy koncentrálni), vagy beindul 10-kor a nyomtató, és lehet egész éjszaka számlaleveleket hajtogatni, de olyan is van, ahol meg ügyelet jelleggel csinálják az éjszakai ügyfélszolgálatot (akár ággyal is), és a telefoncsörgés ébreszti az éjszakás embert. Én éjfél után igyekszem kerülni a hívásukat, ha nem SOS helyzet van (kártyaletiltás például).
-
Bogyi007
veterán
Telefonon kerestek és időpont-egyeztetés után felhivtak és élőszóban megtörtént a váltás - mert én olyan fontos ember vagyok.
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
asdf_
veterán
válasz viktorhu #40125 üzenetére
Egy videki kis netszolgaltatonal esetleg. De itt a vodarol beszelunk 2M+ elofizetovel, ide nem vicc szintu ugyfelszolgalatot csinalnak. A nem hiperbonyolult dolgokat 0/24-ben el lehet intezni, amihez meg ember kell, azt meg gondolom belso levelezesben megoldjak egymas kozott es majd visszahivnak, amikor kiderult az az info, amivel tovabb lehet menni az ugyben. A szamlanyomtato meg outsorce-olva van, es gep hajtogatja a papirt (ennel sokkal-sokkal kisebb helyen, mar 20 eve is gep hajtogatta).
-
#71835392
törölt tag
Nem tudom azóta pontosan mi változott, de jópár éve KETTŐ-HÁROM ember csinálta az éjszakai műszakot a 1270en és ha épp nagyritkán holtidő volt, akkor adminisztrálni kellett nekik, pl az akkor még létező "egyenlegfeltöltés külföldi feltöltőkártyával" kéréseket dolgozták fel vagy az online ügyfélszolgálaton leadott módosítási igényeket, amiket kézzel kellett bevinni a rendszerbe, pl számlázási cím módosítás.
-
eami
addikt
ha szabad, én is eltolok egy lusta vagyok utánagondolni kérdést:
ha anno GO+ csomaggal vettem készüléket így a 5+5k volt a havidíj, de lassan lejár a 2 év, a 2 év utána mennyi lesz a havi díjam? 6k? -
csuree
csendes tag
Sziasztok!
Remélem jó helyre írok.
Előfizettem a vodafonenál a home netre, ugye ahhoz huawei lte cube jár ami csak 220-ról működik.
Gondoltam veszek egy dual simes telót hogy majd belerakom és tök jó lesz majd arról tudom osztani a netet, de bármit csinálok nem akar rajt net lenni, apn be van állítva rendesen. Amúgy a telefon egy meizu m3 note.
mit kellene tennem h működjön? -
karldergroße
senior tag
Tanulságos levélváltás a Vodafone-nal, ezzel a hihetetlenül rugalmas és ügyfélbarát céggel. Szerződéshosszabbításról lett volna szó:
1. LEVELEM:
Tisztelt Vodafone!
Több mint 12 éve, gyakorlatilag a Vodafone magyarországi tevékenységének kezdete óta vagyok hűséges előfizetőjük a XX/XXXXXX-ös telefonszámon. Október 22-én lejár a kétéves hűségidőszakom és telefonvásárlással egybekötött szerződéshosszabbításon gondolkodom. Mivel az előző alkalommal egy HTC M8-as készüléket választottam, mellyel elégedett vagyok, örömmel láttam, hogy a HTC M9-es készülék még a kínálatukban van, amely minden szempontból megfelelne igényeimnek. Megnéztem a konkrét rám és erre a készülékre vonatkozó szerződéshosszabbítási ajánlatukat, és sajnálattal meg kellett állapítanom, hogy az Önök feltételeivel nem áll módomban meghosszabbítani az előfizetői szerződést a következők miatt:
1. Méltatlannak érzem, hogy 12 éves előfizetőként egy hihetetlenül kicsinyes, évente 1000, tehát összesen 12000 Ft kedvezményt kapok egy új előfizetőhöz képest egy ilyen értékű készülék megvásárlásakor.
2. Azt is méltatlannak érzem, hogy egy jelenleg 130-140-ezer Forint piaci értékű, már nem a legújabb kiadású készüléket (másfél éves modell, amelyből létezik egy újabb verzió, a HTC 10) önök 213900 Forintos listaáron kínálnak.
3. A legméltatlanabbnak és leginkább ügyfélellenesnek azonban azt érzem, hogy mindezt ráadásul rendkívül kedvezőtlen konstrukciók keretében kínálják. A készüléket a jelenlegi előfizetésem (Go EU+) megtartásával csak olyan módon engedi a rendszerük megvásárolni, amelyben átvételkor 124980 Forintot kellene fizetnem 8990 Ft-os havidíj (elképzeléseim szerint 5990 Ft előfizetés+3000 Ft telefonrészlet) mellett. A Red esetében mód lenne az 1 Ft-os vagy 14990 Ft-os kezdőrészletre horribilis havidíj mellett, de nekem nincs szükségem a Red-típusú előfizetésre, mert nem tudom kihasználni, számomra az ráfizetés.
Szeretném a jelenlegi előfizetésemet önöknél megtartani, viszont kisebb kezdőrészlettel megvásárolni a HTC M9-es készüléket. Két éve még képesek voltak elfogadható kezdőrészletű és tarifájú csomagokat kínálni, annak idején a jelenlegi HTC M8-as készülékemet is kisebb kezdőrészlettel és magasabb havidíjakkal (készülékrészlet) vásároltam, amit most is el szeretnék érni. Ez ügyben felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatukat, ahol viszont azt a tájékoztatást kaptam, hogy a szerződéshosszabbítás csak a honlapon felkínált módozatokkal lehetséges.
Nem értem, hogy önöknek miért nem érdekük az előfizetők megtartása? Miért nem vásárolhatom meg a telefont egy jóval kisebb kezdőrészlettel és ennek megfelelően magasabb havidíjakkal? (A havidíjam egyébként jelenleg is magasabb, mert az M8 esetében 5000 Ft a készülék törlesztőrészlete.) Ehhez hozzá kell tegyem, hogy magát a telefont is elképesztően horribilis áron kínálják. Miért nem jó önöknek az, hogy valaki reális áron hozzájut egy neki megfelelő készülékhez és az önök előfizetője marad újabb két évre, miért kínálják a telefont a piacinál 50%-kal magasabb áron?
Kérem ez ügyben szíves tájékoztatásukat és esetlegesen egy számomra elfogadható szerződéshosszabbítási ajánlat kidolgozását. Amennyiben nem találunk egy erre a készülékre és tarifacsomagra vonatkozó számomra elfogadható megoldást, úgy kénytelen leszek a másik mobiltelefon-szolgáltatóknál is érdeklődni. Véleményem szerint 12 év hűség az önök számára is többet kellene érjen annál, hogy ilyen meglehetősen siralmas és kicsinyes megoldásokat és kedvezményeket kínáljanak.”Üdvözlettel
XXX
2. ERRE JÖTT EZ A SOKATMONDÓ VÁLASZ:
Tisztelt XXX Úr, kedves Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat!
Hivatkozva a 2016. augusztus 15-én érkezett elektronikus levelére, az alábbiakban küldjük válaszunkat.
Nyilvántartásunk szerint a +XXXXXXXX-ös hívószámához tartozó előfizetése a Köszönet Programunk Kiemelt szegmensébe tartozik. A Köszönet Program által készülékvásárlás esetén biztosított kedvezmény bruttó 12.000 forint jelen levelünk keltekor.
Tájékoztatatjuk, hogy lakossági előfizetések esetén szerződéshosszabbítás során a Köszönet Program adott szegmensébe tartozás alapján tudunk kedvezményt biztosítani a készülékárból. Az említett szegmens besorolás kiszámításánál rendszerünk az utóbbi időszak számláinak értékét veszi alapul az alábbiak szerint:
Kedvezmények
Kategória
Klasszik
Kiemelt
VIP
Az elmúlt hat havi számla átlag értéke
bruttó 0 és bruttó 7.999 forint között
bruttó 8.000 és bruttó 19.999 forint között
bruttó 20.000 forintnál magasabb
A Vodafone-nál eltöltött évek után járó kedvezmény
bruttó 500 forint/év
bruttó 1000 forint/év
bruttó 2000 forint/évEngedje meg, hogy biztosítsuk arról, hogy új szolgáltatásaink bevezetésénél, ajánlataink kialakításánál olyan szempontokat tartunk szem előtt, amelyek ügyfeleink igényeihez igazodnak. Akcióinkat a piaci igényeknek megfelelően és ügyfeleink visszajelzései alapján alakítjuk ki.
Cégünk kiemelt figyelmet fordít arra, hogy mind a régi, mind az új előfizetőink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy a felmerülő igényeknek eleget tegyünk.
Szíves megértését köszönjük!
3. MIUTÁN MINDENT SIKERÜLT, CSAK ÉRTELMESEN VÁLASZOLNIUK NEM, ÍRTAM MÉG EGY LEVELET:
Tisztelt Vodafone!
Köszönöm a gyors válaszukat. Sajnálatos módon válaszuk azt tükrözi, hogy meg sem próbálták felfogni azt, amiről írtam önöknek. Nekem nem kell megindokolni, hogy miért csak évi 1000 Ft-nyi (3 Euró – ez aztán nagyvonalú…) kedvezményt adnak egy 12 éve hűséges előfizetőjüknek. A táblázatukat külön köszönöm, mindig jól mutat, de ez esetben inkább szegénységi bizonyítványnak nevezném. Viszont a kedvezmény mértékét leszámítva egyetlen kérdésemre sem válaszoltak. Sajnos, szövegértési képességeik nem megfelelőek, talán akkor kitértek volna alábbi levelem lényegi részére is. Arra, hogy miért nem képesek egy olyan konstrukciót felkínálni, amelyben kisebb első befizetés mellett, jelenlegi szerződésem megtartásával, magasabb havidíjjal, vagy más szóval törlesztőrészlettel tudnám megvásárolni az irreálisan drágán árusított készüléket. Tehát kérem önöket, hogy előre legyártott sablon válasz átküldése helyett próbálják meg értelmezni a kérdéseket és arra adjanak valamilyen kevésbé előre legyártottnak tűnő választ. Hogy ezen nehéz nyelvi-szövegértési próbatételnek meg tudjanak felelni, átküldöm Önöknek az első levelemet még egyszer, különös tekintettel a lényeges kérdésekre. Külön tanulmányozásra kiemelném a következő részletet:
„MIÉRT NEM VÁSÁROLHATOM MEG A TELEFONT EGY JÓVAL KISEBB KEZDŐRÉSZLETTEL ÉS ENNEK MEGFELELŐEN MAGASABB HAVIDÍJAKKAL? (A havidíjam egyébként jelenleg is magasabb, mert az M8 esetében 5000 Ft a készülék törlesztőrészlete.) Ehhez hozzá kell tegyem, hogy magát a telefont is elképesztően horribilis áron kínálják. Miért nem jó önöknek az, hogy valaki reális áron hozzájut egy neki megfelelő készülékhez és az önök előfizetője marad újabb két évre, miért kínálják a telefont a piacinál 50%-kal magasabb áron?
KÉREM EZ ÜGYBEN SZÍVES TÁJÉKOZTATÁSUKAT ÉS ESETLEGESEN EGY SZÁMOMRA ELFOGADHATÓ SZERZŐDÉSHOSSZABBÍTÁSI AJÁNLAT KIDOLGOZÁSÁT.”4. ERRE EZT A SZÍVÉLYES VÁLASZT KAPTAM:
Tisztelt Nagy Úr, kedves Ügyfelünk!
Hivatkozva 2016. augusztus 15-én érkezett elektronikus levelére, az alábbiakban küldjük válaszunkat.
Tájékoztatjuk, hogy készülék áraink meghatározásakor minden esetben ügyfeleink igényeit és a keresleti igényeket vesszük figyelembe. Munkatársainkkal közösen folyamatosan azon dolgozunk, hogy mind a régi, mind az új előfizetőink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal. Szeretnénk biztosítani arról, hogy akcióink, kedvezményes ajánlataink és készülék árlistánk gondos tervezés eredményei. Sajnálattal értesültünk arról, hogy a készülékvásárlás feltételei nem voltak megfelelőek az Ön számára.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy a HTC One M9 típusú készüléket a Go+ szolgáltatáscsomagokon belül kizárólag Go+ EU C díjcsomag igénybe vételével van lehetősége megvásárolni. A készülék vételára a fent említett tarifacsomaggal bruttó 129.990 forint. A Go+ EU C díjcsomag havidíja bruttó 8.990 forint.
Szeretnénk megerősíteni a 20160815/21/E hivatkozási számú elektronikus levelünkben foglaltakat, melyben tájékoztattuk, hogy a +xxxxxxxxxxxx-ös hívószámhoz tartozó előfizetés a Köszönet Programunk Kiemelt szegmensébe tartozik. A Köszönet Program által készülékvásárlás esetén biztosított kedvezmény bruttó 12.000 forint jelen elektronikus levelünk keltekor.
A fentiek alapján az árlistában feltüntetett konstrukcióktól eltérő ajánlatot nem tudunk biztosítani.
Szíves megértését köszönjük!
Tisztelettel:
xxxxxxxxxxxx
Vodafone Magyarország zrt.
levelezési csoport5. ERRE NEM MARADT MÁS VÁLASZLEHETŐSÉG:
Akkor sajnálatos módon októberben búcsút veszünk egymástól. Ha ennyire "rugalmasak" és nem becsülik meg az ügyfeleket, akkor nincs miről beszélnünk. Viszlát Vodafone!
-
Bogyi007
veterán
válasz karldergroße #40140 üzenetére
Igazad van , de ez egy levél miatt nem fog a rendszer megváltozni.
El kell fogadni hogy drága telefont szolgáltatónál jó konstrukcióban nem lehet venni. Én is ugyanebben a csomagban voltam (most vagyok ebben pontosabban) és nem volt könnyű olyan telefont találni ami megfelelő is volt és az árszabása is megfelelő volt.
Végül a HTC Desire 626 lett a választottam amiért eredetileg 5990+3000 forintot fizettem majd én is Go+ C EU csomagos lettem és így 8990 a havi összeg.Neked azt javasolnám hogy nézz körül pl az edigital-nál ahol szoktak lenni kamatmentes részletre is telefonok a Vodánâl meg ott tudnál maradni így...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Sayuar
őstag
válasz karldergroße #40140 üzenetére
már megbocsáts: most az a baj, hogy miért nem vagy kivételezett, neked miért nem jár több kedvezmény miat az összes többi 12 éves múlttal rendelkező vodafone ügyfélnek?
Megírták: kereset-kínálat. Piacgazdaság.
És örülök, hogy megtaláltad a megoldást: nem sírni kell, hanem oda menni, ahol jobb ajánlatot kapsz.
-
Bozek
nagyúr
válasz karldergroße #40140 üzenetére
"2. Azt is méltatlannak érzem, hogy egy jelenleg 130-140-ezer Forint piaci értékű, már nem a legújabb kiadású készüléket (másfél éves modell, amelyből létezik egy újabb verzió, a HTC 10) önök 213900 Forintos listaáron kínálnak."
MediaMarkt-ban 200 ezer Ft (igaz, még ez is olcsóbb). Az összes többi üzlet bolti garanciával árulja 130-140 ezer Ft-ért, azt meg a hajadra kenheted.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Minecraft
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen