Új hozzászólás Aktív témák

  • Fryskitt

    addikt

    válasz Daffni2 #29234 üzenetére

    Próbálok higgadt maradni...
    Szóval, még mindig nem értem azt a magabiztosságot, amivel azt állítod, hogy "nehéz elképzelni" mást, mint, hogy a mi ügyintézőnk hibázott. Ezt megmagyarázhatnád.
    Amúgy meg saját magam hallottam, hogy elismerték, hogy ott rontották el.
    És még egyszer, nem ez a baj. Hanem, hogy nem tesznek semmit. Reggel 8 óta.
    Amit mondasz, azon meg túl vagyunk. Azt mondta a kedves vodafonos ember, hogy
    VAGY találkozom a másikkal és fizikai formájában kártyát cserélünk (ami nem megy, mert az egyik nano, a másik micro), plusz ha elmegyek mondjuk Békéscsabára, az több, mint az egész évi kifizetnivalóm a beszélgetésekért, plusz szabit kell kivenni, plusz, plusz, plusz.
    VAGY bediktáljuk neki azt a bizonyos 20 jegyű számot mind a ketten, és akkor nem kell cserélni, kikapcsolják mindkét kártyát, újratársítják, majd visszakapcsolják és violá: működik.
    Ezt déli 12-kor megtettük, de még mindig változatlan a helyzet.
    Amúgy a Vodafone-ről annyit, hogy a telephelyen lévő kb 700 kártyából kb 300 nem aktív, több, mint 12 órával a korábbi szolgáltatás megszűnése után. Azt mondtátok, hogy max 4 óra az átállás. Erre is van jó magyarázat?
    Szerintem az történt, hogy a Vodafone túlnyerte magát a tendereken, nyakába szakadt ez az egész átállás, erre van egy Marika meg egy Zsuzsika, és nem bírják.
    A vége az lesz, hogy nem a kártyacserére utazgatásra szánok pénzt és időt, hanem szépen megkeresek mindenkit, akinek a mai napig nem működik a telefonja és szépen együtt, perközösségben érdeket érvényesítünk. Legalább kiderül, hol a hiba és még némi kártérítés is jut majd mindenkinek.

    [ Szerkesztve ]

    Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

Új hozzászólás Aktív témák