Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Polllen #5628 üzenetére

    kár az asztalt verni, főként ha a gyártói szervizbe küldték a hibás telcsit, met akkor a szolgáltató mossa kezeit, a perből meg a vásárló fog rosszul kijönni, de legalább is költséges lesz...
    tapasztalatom szerint, a normális hangnem amúgy többet segít az esetek nagyobb hányadában! :K hangosan balhézni azok szoktak, akik nincsenek tisztában a jogszabályokkal, hallottak valahol valamit, amit félig vagy hibásan meg is jegyeztek, illetve azt hiszik, hogy nekik mindig mindenben igazuk van, mert ők az előfizetők... :(
    ha normális hangnemben elmondom az elvárásaimat, ami(ke)t jogszabályilag is alátámasztok, és látják, hogy nem most jöttem le a falvédőről, akkor általában ők is normálisan állnak hozzá, és nem kell feleslegesen balhézni!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák