2014. október 23., csütörtök

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom topik (volt T-Mobile) (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#6301) madarasz92 válasza dedike (#6300) üzenetére


madarasz92
(őstag)
LOGOUT blog

Ja és kőszi a segitséget.. :)

madarasz92 felhasználónak 43 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!

(#6302) dedike válasza madarasz92 (#6301) üzenetére


dedike
(PH! addikt)

hiszen nem is kellett segíteni... :B ;)

Jó szerencsét!

(#6303) Bazsee71


Bazsee71
(senior tag)
LOGOUT blog

Sziasztok!

Elég nagy problémát okoztam magamnak, és szeretném kikérni a rutinosabbak véleményét.

Van egy LG Arenám. Terveztem, hogy szervízbe viszem (még garanciális), mert néha foltosodik a kijelző, a GPS-t még soha nem sikerült működésre bírni, nem ébreszt, valamint ha valakit tárcsázok a telefonkönyvből, teljesen mást hív fel. (Egyébként a legújabb szoftver van rajta.)

A probléma ott van, hogy ma reggel kiesett a zsebemből a villamoson mikor leültem, és 70cm-t zuhant, minek hatására keresztben eltört az üveg. Kijelző sértetlen, ugyanúgy működik.

Ezek után tudok még bármit kezdeni a garanciával? Telefonoknál nincs olyan szabvány mint sok másnál, hogy bizonyos magasságból (1.2 méter) leejtve még nem kéne, hogy baja legyen?

Remélem létezik valami megoldás, elég kellemetlen helyzetbe hoztam magam.

Előre is köszönöm:
Balázs

"Ha így marad akkor nem változik."

(#6304) krisztian112 válasza Bazsee71 (#6303) üzenetére


krisztian112
(senior tag)

Hello. Ha jól tudom érintőkijelzős telefonoknál a kijelzőre nincs garancia. Tehát ha leejtetted és megtört vagy karcos lett akkor az a te bajod, saját költségből kell finanszíroznod a cserét, mert ez nem a gyártó kötelessége. Az ébresztéses gondok elég gyakran előfordulnak arénánál és néha a szoftverfrissítés sem segít. :S

LG Optimus L9

(#6305) dedike válasza Bazsee71 (#6303) üzenetére


dedike
(PH! addikt)

Sokat nem fogsz tudni kezdeni a garanciával szerintem...bár attól még a funkciói nem működnek, s Te nem a kijelzőt akarod cseréltetni...próbáld meg, esetlegesen több szervizponton is! :K

A későbbiekre pedig: Készülékbiztosítás

Jó szerencsét!

(#6306) Bazsee71 válasza krisztian112 (#6304) üzenetére


Bazsee71
(senior tag)
LOGOUT blog

Köszönöm a választ!

Kijelzőt nem is akarom cseréltetni, csak a többi funkciót tegyék rendbe nekem. Azért majd próbálkozom.

"Ha így marad akkor nem változik."

(#6307) Bazsee71 válasza dedike (#6305) üzenetére


Bazsee71
(senior tag)
LOGOUT blog

Köszi!

Arra leszek kíváncsi, hogy hisznek-e nekem a szervízben. Mert pl, az, hogy foltosodik a kijelző, meg szoftveresen baja van, annak ehhez semmi köze. Mert a GPS-t rá is foghatják akár, bár egy lelkiismeretes szervizes tudhatja, hogy alapból elég vacak.

Próbálkozni fogok, remélem valahol elvállalják, aztán gariztatás után kicseréltetem a digitizert.

Készülékbiztosításról meg még nem is hallottam, köszi a tippet! :R

Balázs

"Ha így marad akkor nem változik."

(#6308) tierden


tierden
(újonc)

Hali, T-mobilosoknál van ez az ingyen facebook lehetőség(0.facebook.com), és az érdekelne, hogy meg tudom-e azt csinálni, hogyha jön egy üzenetem a facebookon, a telefonom jelezze azt, mint pl egy sms-nél... már rágódok ezen a problémán egy ideje de nem találok megoldást. Amúgy egy LG GS290-em van.

a segítségeteket előre is köszönöm.
Tierden

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000173115699

(#6309) guest666


guest666
(fanatikus tag)

a készülékbiztosítással kapcsolatban kérdeznék, ha mondjuk betörik a kijelző, de a teló amúgy már elég leharcolt (mondjuk 1,5 év múlva), akkor fizetik a cserét, vagy esetleg úgy, hogy levonnak amortizációként bizonyos százalékot? Vagy hogy működik ez?

(#6310) dedike válasza guest666 (#6309) üzenetére


dedike
(PH! addikt)

Az írásodtól felfelé számítva a negyedik hsz-ben vagy egy link, de ez már többször megtalálható volt a topikban. Ha az ezen a linken található leírást elolvasod, választ találsz a kérdésedre, de mivel aranyból vagyok, későre jár, és éppen semmi dolgom, ide másolom neked a vonatkozó részt:
A Biztosító nem tartozik felelősséggel:
Az olyan kárért, amelyet az alábbi események idéztek elő, vagy amely az alábbi eseményeknek tulajdonítható:
(i) egy alkatrész tényleges törését vagy kiégését okozó hirtelen, előre nem látható, belső mechanikai vagy elektronikus hiba, amely miatt a Készülék rendeltetésszerű működésre képtelen;

Magyarul nem fizetnek rá semmit. Legyél okos, ha ilyen módon akarsz új telefont! ;)

Jó szerencsét!

(#6311) copperhead válasza dedike (#6310) üzenetére


copperhead
(fanatikus tag)

Szerintem, ha valakinek kiesik a telefon a kezéből és összetörik a kijelző (azt olvastam , hogy ez a 4-es modellnél ez többször előfordul, mint a 3-nál) az biztosítási esemény. Pont ezt kérdeztem az ügyintézőtől és ő ajánlotta a biztosítást. Persze ha sok visszaélés lesz és nem éri meg a T-Mobile-nak, akkor majd megszüntetik ezt a biztosítást. Egyébként nem kapható csak előjegyzést vesznek fel.

[ Szerkesztve ]

(#6312) guest666 válasza dedike (#6310) üzenetére


guest666
(fanatikus tag)

köszi, olvasgattam én is. Van egy csomó eset, amikor a "biztosító nem tartozik felelősséggel", de akkor mire fizetnek? Csak ha elromlik ?

(#6313) dedike válasza guest666 (#6312) üzenetére


dedike
(PH! addikt)

Nézegettem én is, s minél többet olvasok, annál kevesebbet tudok! Mert amit én idéztem, végső soron az sem a Te kérdésedre volt válasz! :(

(érdemesebb olyan indokot/okot keresni, ami nincs felsorolva.. :DDD )

Jó szerencsét!

(#6314) Mappa


Mappa
(PH! addikt)

Üdv

Garanciális idő alatt, (2 hét) a szolgáltató kárpótlója ezt a kiesési időszakot az előfizetőnél? Ez alatt értem, hogy cserekészüléket nem biztosítottak a 2 hétre(ezt több helyen is hallottam 50-50 arányba megosztva, hogy vagy igényelni kell garanciális ügyintézésnél, vagy fel kell hogy kínálja a ügyintéző a cserekészüléket), illetve microSIM kártya lévén, használni sem tudom az előfizetést más készülékkel a garanciális ügyintézés alatt. Tehát ez már kizárja azt hogy cserekészüléket adjanak ? Erre van valami apró betűs szabály gondolom, hogy NEM!

Mert engem a szervizes mindenféleképpen ezen a microSIM-es előfizetésen akart volna értesíteni, csak mondtam neki, hogy "igen és mibe tegyem a microSIM-et? "

[ Szerkesztve ]

EVO & STi power

(#6315) dedike válasza Mappa (#6314) üzenetére


dedike
(PH! addikt)

Érdekes probléma. Általában fel szoktak ajánlani a javítás idejére cserekészüléket. Aztán azt vagy kéri az előfizető, vagy sem. Én úgy vélem, hogy nem volt a szervizben a microSIM-et fogadni képes másik készülék, de ezt azért illet volna közölni veled. Hogy aztán ilyenkor milyen lehetőséged van? Szerintem dobj egy emailt az ugyfelszolgalat@t-mobile.hu-ra! Arra biztosan válaszolnak! :)

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#6316) Mappa válasza dedike (#6315) üzenetére


Mappa
(PH! addikt)

köszi megejtem oda is :K

EVO & STi power

(#6317) misuti


misuti
(tag)

Sziasztok!
Érdeklődnék,hogy a webshopos rendelésnél lehet e a részletfizetési konstrukciók közül is választani?

(#6318) dedike válasza misuti (#6317) üzenetére


dedike
(PH! addikt)

Szia!

Természetesen! ;)

Jó szerencsét!

(#6319) misuti válasza dedike (#6318) üzenetére


misuti
(tag)

Köszi a választ!
Mondjuk konkrétan az Iphone 4 -nél nem találtam ezt,pedig elvileg lehet részletre is!

(#6320) dedike válasza misuti (#6319) üzenetére


dedike
(PH! addikt)

Szóval kiválasztottál a 63 készülék közül egyet, amely több szempontból más.... :DDD

Gondolom azt is lehet egyébként, de hívd a 1430-at, ott biztos választ fogsz kapni a kérdésedre! ;)

Jó szerencsét!

(#6321) 1430 válasza misuti (#6319) üzenetére


1430
(őstag)

Ügyintéző úgy is meg tudja rendelni, de csak a meghatározott konstrukciókban van részletfizetés.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#6323) dedike válasza Hitman (#6322) üzenetére


dedike
(PH! addikt)

Kedves Kolléga!

Kitöltöttem a kérdőívet, remélem hasznát veszed! ;)

(Egyébként jó, hogy szakdolgozatban nincs megszólítás, mert abban rögtön elkövettél négy hibapontot, ami érettségin eléggé gázos lenne! (A megszólítás minden szava NAGYBETŰVEL kezdődik, valamint a az utolsó szó és a felkiáltójel között NINCS szóköz... :P ;] )

Sok sikert a záró (lánykori nevén állam-)vizsgához! :R

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#6324) raziel01


raziel01
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Sziasztok

Kaptam egy SMS-t, hogy MMS üzenetem érkezett amit itt tudok megnézni:

212.51.125.1:8080/mmcp/C?url=mmc1&p=xxxxx(x jelöli a jelszót)

Telón nem akarom megnyitni, mert akkor menne a pénzem. Valahogy nem lehet megnézni PC-n?

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdést nem írj privátban. Azért van a fórum, hogy ott tedd fel a kérdésed.

(#6325) 1430 válasza raziel01 (#6324) üzenetére


1430
(őstag)

Nem.

szerk.: Ellenben megnézheted más telefonján keresztül, akinek esetleg lenne net csomagja, így ezt a kis forgalmat bevállalná.

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#6326) Bale_E


Bale_E
(senior tag)

Sziasztok,

tudtok valami várakozási időt az iPhone 4-re? Ma délután felhívtam a 1430-at és a Hölgy nem tudott semmilyen információval szolgálni. Vagy hova írjak kit hívjak fel?

Előre is köszi

(#6327) lacikaALLSTA


lacikaALLSTA
(újonc)

valakitől kérek szépen megoldást. nyáron váltottam médiamánia m-re a tnél. azelőtt volt egy net80as előfizu a sima akármilyen előfizetésre. azt hittem, hogyha bemegyek a t-hez, és megmondom váltani szeretnék 80megásról 750 megás csomagra, akkor a régit fölülírják. ehelyett számlázták az új előfizu összegét (amibe van sok mega net) + a net80as okosságot is. tegnap lemondtam a net80at, és most nincs internetem. whaddup now

válaszokat előre is köszi

wannabe pornstar.

(#6328) dedike válasza lacikaALLSTA (#6327) üzenetére


dedike
(PH! addikt)

Ez nem csak valamilyen készülékbeállítási probléma? :U

Jó szerencsét!

(#6329) 1430 válasza lacikaALLSTA (#6327) üzenetére


1430
(őstag)

A Net80at a net Startra kellett volna cserélnie a kollégának. Ha most kikapcsoltad manuálisan a Net80-at (ami részarányosan számlázódik), akkor kapcsold be a Net Start-ot, és menni fog a net (ilyenkor a MM keretet használod).

Aktiváló üzenet: +NETSTART
Címzett: 1430 (díjmentes)

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#6330) lacikaALLSTA


lacikaALLSTA
(újonc)

köszi főnök, ma beslattyogtam hozzátok, kolléga mosolygott, elintézte, működik, mindenki boldog. :)

wannabe pornstar.

(#6331) _seth_


_seth_
(PH! kedvence)

Üdv!

Milyen felállással beszélhetnék párommal "ingyen"? Havi 1000 forint vagy ilyesmi áron.

Kártyásan érdekel főleg vagy akár úgy, hogy az egyik szám előfizus.

Előre is köszi!

♦ Opel Vectra B tulajdonosok baráti köre - OpelVectraB.gportal.hu ♦

(#6332) 1430 válasza _seth_ (#6331) üzenetére


1430
(őstag)

Családbarát kedvezmény

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#6333) Rikarda


Rikarda
(lelkes újonc)

Üdv!

Az érdekelne, lehet-e dominó kártyáról pénzt utalni, egy tetszőleges számlára? Arról van szó, hogy van egy domino kari, amin mondjuk van 10E Ft, de nem nagyon van használva, egyfajta pót kártyának van, de minden évben töltöm 3500Ft-al, hogy ne vesszen el, így gyűlik az a pénz, és azt kéne megoldani, hogy például lejárat előtt átutalok róla 3500-at, és abból veszel új 3500-as feltöltő karit. Így amolyan körforgásként megmaradna a szám, és nem kéne minden évben 3500-at rákölteni. Tudom van valami ilyen szolgáltatása a T-nek, valami ilyen bankos fizetéses, de nem nagyon tudom hogy van ez.

?

Köszi.

(#6334) 1430 válasza Rikarda (#6333) üzenetére


1430
(őstag)

Szerintem tökéletesen megindokoltad, hogy miért nincs lehetőség egy Domino szám egyenlegét "visszakérni" vagy másik számra áttölteni. ;)

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#6335) Bale_E


Bale_E
(senior tag)

Akit érdekel az iPhone 4: Pénteken voltam a mom parkban természetesen nem volt és nem is tudják, hogy mikor lesz. Utána Allee következett, ott feliratkoztam a listára és 2-3 hetet mondtak.

(#6336) Viktor89


Viktor89
(fanatikus tag)

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne,hogyha nem töltöttem fel a sim kártyát 1 éve és lejárt,akkor ha most tennék rá pénzt akkor újra aktív lenne,vagy elveszne a pénz,vagy nem is engedné rátenni? Hogy van ez?

(#6337) Tel Elek


Tel Elek
(PH! addikt)

Üdv!
Gondolom badarság, de azért megkérdezem hátha:
Egy darab T-mobile netelőfizetéshez lehet valahogy 2db SM kártyát igényelni?
(Egy kéne a telefonomba, másik a nővéremébe, vagy a számítógépbe...)

(#6338) 1430 válasza Tel Elek (#6337) üzenetére


1430
(őstag)

Nem, nincs ilyen megoldás.
Alternatív megoldásként szóba jöhetne az Autóskártya (külön SIM, de az "anya SIM" szolgáltatásait/díjait használja), de a plusz díj miatt ez nem lenne gazdaságos, hiszen abból kijöhetne már egy külön net csomag egy második SIM kártyára (és az autóskártyát kellene használni "normál" számként).

Viktor89:
Kérdezd le az egyenleged a *102# és hívásindító gombbal. Nem csak az egyenleged láthatod, hanem lesz ott egy dátum is, addig tölthető a SIM. Ha már az egyenleglekérdezés sem megy, akkor kuka...

Amúgy másik módja az ellenőrzésnek, hogy ráhívsz a Domino számodra. Ha lejár a rendelkezésre állási időd, elkezdődik egy 90 napos hívószám lekötéri idő. Ezen 90 nap alatt a hívószámod felhívásakor az hallható, hogy a hívott szám "átmenetileg ki van kapcsolva a forgalomból". Ha a 90 nap is letelt, akkor "a hívott számon előfizető nem kapcsolható" bemondás hallható.

Mielőtt azt kérdeznéd, hogy elfelejtetted vagy nem vagy biztos a hívószámban: Ha még feljelentkezik a SIM a hálózatra, akkor *121# és hívásindító gomb.

Ha biztos, hogy vége a SIM-nek, akkor WebShop-ban (díjmentes kiszállítás mellett) 2790-ért vehetsz újat, amiből 2700 lebeszélhető.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#6339) Viktor89 válasza 1430 (#6338) üzenetére


Viktor89
(fanatikus tag)

Nem használom már ezt a SIM-et mert vettem azóta előfizusat,viszont van még rajta pénz. Ha lekérdezem az egyenleget még 1 hónapot ír,hogy addig jó. Gondolom ha addig nem beszélem le róla a pénzt akkor az elveszik,de inkább az érdekelne,hogy ha letelik az az 1 hónap,akkor azután később valaikor akár rá 1-2 évre is ha feltöltöm akkor tudom majd használni,vagy ha lejár az az idő akkor utána dobhatom a kukába?

(#6340) 1430 válasza Viktor89 (#6339) üzenetére


1430
(őstag)

Ha lejár a hátralévő egy hónap, nullázódik az egyenleged, és lesz még 90 napod, hogy feltöltsd a számot, ezzel visszaaktiválva és a feltöltés mértékétől függően x ideig megint elérhető lesz. Ha nem töltesz rá, és a 90 nap is letelik, akkor kuka.

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#6341) tjb007


tjb007
(Szakértő)
LOGOUT blog

Ismét érkezett pár "újdonság", érdemes megnézni őket.

[http://bit.ly/SoC-kisokos] ← FRISSÍTVE! (Az Intel kivételével, hamarosan bekerülnek azok is.)

(#6342) dedike válasza tjb007 (#6341) üzenetére


dedike
(PH! addikt)

De hogy ez a karácsonyi akciók mekkora egy átvágás... :W

(Nagy részük eddig is ennyi volt...) :(((

Meg persze azt a kettő telefont felejtették ki, ami érne is valamit, nem csak ipari hulladéknak minősül, ahogyan az "új" jelzővel illetett készülékek! :Y

Jó szerencsét!

(#6343) tjb007 válasza dedike (#6342) üzenetére


tjb007
(Szakértő)
LOGOUT blog

"Meg persze azt a kettő telefont felejtették ki, ami érne is valamit, nem csak ipari hulladéknak minősül, ahogyan az "új" jelzővel illetett készülékek! :Y"

Most végül is mi a problémád az új, mától kapható telefonokkal ?

[http://bit.ly/SoC-kisokos] ← FRISSÍTVE! (Az Intel kivételével, hamarosan bekerülnek azok is.)

(#6344) dedike válasza tjb007 (#6343) üzenetére


dedike
(PH! addikt)

Rátapintottál Te arra! :DDD

Jó szerencsét!

(#6345) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

help...
[link]

új sim kártyám van, és nem tudok sms-t küldeni...az előfizetés maradt, csak a díjcsomag miatt lett új kártya (mix -> médiamania S)

valaki segítsen kérem, mert így ku.idegesítő, hogy nem tudok sms-t küldeni...

| Cicu & Cica Seeeemi CI(S)CO! | origin/steam: fritzkandur | én csak egy macska vagyok | Xiaomi Mi3 | ELADÓ: 0 expós Nikon S1 kit 60k, Xiaomi Mi Band fekete: 5k |

(#6346) Jadro


Jadro
(PH! addikt)

Ezekben a karácsonyi akciós webshop ajánlatokban hogy lehetne olyat alkalmazni, hogy a meglévő előfizetést hosszabbítani két évvel? Vagy csak teljesen új előfizetésre lehet használni? Csak mert rögtön az első pontban kér egy csomagbeállítást.

[ Szerkesztve ]

Nexus 5 - DTP Rom v4.7

(#6347) dedike válasza Jadro (#6346) üzenetére


dedike
(PH! addikt)

Szerintem sehogy. Gondolom olyat szeretnél, ahol valamilyen "drágább" díjcsomaggal van kedvezményesen a telefon. :U

A "normál" készülékváltás gondolom azért még működik.... :K
(csak akkor meg nem "kedvezményes a készülék...bár így sem... :((( )

Jó szerencsét!

(#6348) Jadro válasza dedike (#6347) üzenetére


Jadro
(PH! addikt)

Nem. Semmi extra, konkrétan egy X10 mini. Nincs hozzá díjcsomagvállalás, csak a két év előfizetés fenntartás. Egy jelenlegi csomagomat szeretném hosszabbítani újabb két év hűséggel, viszont erre nem találok opciót a webboltban.

Nexus 5 - DTP Rom v4.7

(#6349) dedike válasza Jadro (#6348) üzenetére


dedike
(PH! addikt)

Akkor az egy sima készülékváltás. Belépsz, kiválasztod a készüléket, ott pedig a készülékváltási ajánlatok közül a számodra megfelelőt! ;)

Jó szerencsét!

(#6350) Jimmy8


Jimmy8
(senior tag)

Gratula a T-nek!

Vasárnap (tegnap) rendeltem Webshop-on keresztül előfizetést + készüléket. (Készpénzes teljes összegű fizetés, és nem hiteles). Előtte felhívtam az információt, hogy kb. milyen gyorsan kapom kézhez a kártyát + telót. Azt mondta az ügyintéző csaj, hogy plusz egy nap, mint ha Dominosan vásárolnám.
A Webshop-ban az adatok megadása, stb.. után a nyomon követéskor azt írta , hogy ha 2010.11.15. 16.30-ig (azaz ma du. -ig) sikerül felvenni velem a kapcsolatot adategyeztetés végett, akkor szerdán szállítják a cuccot.
Egész nap mellettem a teló, ill nézem az e-mailt óránként. Semmi.
Hívom most 17-kor az ügyfélszolgálatot, hogy akkor most most mi van? Kérdezem: a héten még lesz teló?
Csaj: a kolléganője elfelejtette közölni, hogy 3 munkanapjuk van az "adategyeztetésre"., ill lehet vissza is kellene faxolnom valamit.
Én: akár 1 percen belül ment volna vissza a fax, tehát nem azon múlt, hanem hogy nem kerestek.
Csaj: 3 munkanap. És különben is az első előfizetésem náluk, ezért az adatokat fel is kell vinni..

Erre nem mondtam semmit, hanem elköszöntem...

1. A Webshopban sehol nincs (én nem találtam) leírva, hogy vissza kell faxolnom valamit.
2. Ha én az adataimat feltöltöm (kitöltöm), akkor mit is kell gépre vinni?
3. A webshopban a leírás szerint a futár hozza a szerződést, azt kell aláírni. Akkor mit kell faxolnom?
4. És hol a ...-ban van az leírva, hogy 3 munkanap.
5. A szállítási és fizetési feltételeknél az van leírva, hogy: "Normál szállításnál: Egy munkanapon belül a megrendelés jóváhagyását követően az Ön által választott időpontban". Tehát ha hétfőn jóváhagyják, akkor miért szerdán szállítanák?

Nehéz leírni a rendelés leadásakor, hogy mire számíthatok?

Most ott tartok, hogy talán csütörtökre lesz teló, de ha tartják a három napot , akkor lehet csak hétfőre.

Ha ezt tudom, akkor bemegyek egy T-pontba, és megkötöm ott: dolgozzanak meg a + 5%-ért. Úgy látszik nekik ez a jobb....

[ Szerkesztve ]

Hozzászólásnál ha működő! linket akarsz beszúrni: nyomd meg a szövegbeviteli ablak alján található "Link beszúrása" gombot, és a megjelenő párbeszédablakba másold be a linkelendő oldal címét.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom topik (volt T-Mobile) (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2014 PROHARDVER Informatikai Kft.