- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Synology NAS
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Linux - haladóknak
- Megvédenék a gyerekeket az agresszív algoritmusoktól
- Kriptovaluták és az adózás
- Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
- Milyen program, ami...?
- Windows 11
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Xantomas
őstag
válasz belaazallat #6556 üzenetére
Végülis így is lehet tengelytávot rövidíteni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Szerintem, ha jó a lakkozása a nyeregcsőnek (rugalmas), akkor meg kell hogy fogja az alu nyeregvázcső is, de gondolom ezért is használnak sok helyen nagy felületű, két csavaros bilincset, aminek van egy pár mm-es túlnyúlása magára a nyeregcsőre, hogy azt is fogja. Már több gyári bringán láttam ilyen megoldást, pláne ott ahol karbon nyeregcső van gyárilag.
pl ez a Pro"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Ariadne #6571 üzenetére
Megyek megyek!
Azért is nem iszok ma 2-3 sörnél többet, hogy ne remegjen a kezem holnap, és kellően jók legyenek a reflexeim a fotózáshoz. Remélem lesz elég fény, mert nem tudtam lejmolni senkitől se rendes gépet, mehetek a Fujival. Legfeljebb a képek zajszűrés, és élesítés után max 800*600-as méretűek lesznek, hogy ne látszódjon az ormótlan zaj, és elmosások, amit produkál a CCD érzékelő gyors mozgásnál.Már akartam én is kérdezni, hogy ki jön
Előtte végig kéne járni a pálya szélét, hogy a normális helyeket megkeressem, és a parasztabb profik ne túrjanak ki, de a jó helyekért valsz lökdösődés lesz megint.(#6573) Vasinger! Jaja, a bringa ismerős volt, meg hogy Simplon fully vázat akarsz, de gondoltam csak véletlen egybeesés, nem firtattam a dolgot
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Sok mai outi vázba a 32-es külső már nem fér be, nekem konkrétan a 28-as is csak elég passzosan az első villámba.
Nézegess régebbi outi vázakat amiknél a fék benyúlás 52mm-nél több, de max 57mm, így több a hely, és arra terveztek, hogy még egy sárvédő is beleférjen. Vagy hosszabb trekking váz + modern canti fék + koskormány.
Egyébként városba sztem a 28-as gumi az ideális. Nem kopik olyan gyorsan mint egy outi gumi, kicsi az ellenállása, mehet bele rendes defektvédelem, nyugodtan fújható 8 bar környékére, és ilyen nyomás mellett nehéz 8-ast vagy tojást tenni a felnibe.
A legjobb ár/érték arányú hosszú benyúlású outi fék: [link]
Gondolom hasonló megfontolásból születtek a maxxis 35mm-es gumijai is, hogy ahova a 32 kevés, a 37 már nem fér be, oda éppen elfér.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Hehehe, 48-as váz, 182 cm-hez. Na az a tipikus púpos majom a köszörű kövön effektus
Ha Budapesten, Érden jársz, érdemes benézni a Maxi-bike-hoz. Brutálisan sok vázuk, outi bicajuk van, nevetséges áron. Anno míg Devecser, és környéke nem lett pirosra festve platós IFA-nyi outit hoztak el minden héten potom áron.
Hívd fel, vagy írj nekik emailt, hogy mit szeretnél. Biztos hogy van olyanjuk amire szükséged van, még ha picit drágábban is, mint amit szánnál rá.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Már kint van egy ideje a hírdetés. Annyira azért nem nevetséges ár (inkább szánalmasan magas). A gyári kiépítésű, 2011-es Superior 929 a fox villa kivételével kb ugyan ez a szint, és közel egy 100-assal olcsóbb, pedig annyira nem drágább a legalapabb a Fox villa, mint a Manitou Tower széria teteje. A leakciózott 2010-es modellnél meg 150E ft-tal drágább. Abból a 150E ft-ból meg veszel egy pár 29" Mavic Crossmax kereket, amit a legjobb 29er keréknek tartanak.
Nagyon nagy a felár a Giant márka néven.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rétisün #6655 üzenetére
Miért értelmetlen?
Én egy Nokia WH701-es headsetet használok zenehallgatáshoz, rendes fémházas, elnyűhetetlen, vízálló távirányító, és fülesek.Eddig még nem volt vele bajom szélben sem.
Telefon a korábbi hibákból tanulva egy zacsiban a mezem hátsó zsebében, a távirányítóval meg kezelhetem a lejátszást. Hangerő, számváltók, felvevő gomb.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz DemonDani #6730 üzenetére
Nekem csak annyi a bajom a Maxi-bike-kal, hogy túl olcsó. Ijesztően olcsóbb mint a konkurencia. Amíg csak lomis bringák voltak, olcsón, az még ok, annak 90%-át tuti szelektív hulladék gazdálkodási familiálisan hiperpigmentáltjaink szedegették össze.
Az olcsóság két dolog miatt valósulhat meg:
1: kicsi árréssel dolgoznak, mert úgyis gyorsan pörög a készlet, kicsi az egy tételre jutó rezsi költség, és nem gyorsan akarnak meggazdagodni. (ez esélyesebb)
2: Ha a vásárolni kívánt kerékpár vázszáma iránt érdeklődnél a német, és/vagy osztrák rendőrségnél, igen gyorsan megjelenne néhány magyar, és német rendőr furgon, és vinnék az egész raktár készletet a beszerzési országba vissza. (ez valószínűtlenebb, de nem elképzelhetetlen)Ettől függetlenül, több érdi, törökbálinti, tétényi, dél-budai ismerős vett náluk bringát, és elégedettek voltak, sőt, a főnök hatalmas olasz bicikli, és alkatrész fan, ha van időd érdemes megnézni a gyűjteményét is, mert lényegében múzeumot is üzemeltet. Kb hasonló fanatizmussal áll az olasz bringákhoz, mint Matuz papa.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz DemonDani #6737 üzenetére
Ezért is értem, hogy kicsi rá az esély, de nem elképzelhetetlen.
Meg amúgy is, ha valaki használt cuccokkal foglalkozik, 100% hogy egy tegyük fel 100 db-os készletbe 1-2 lopott áru is lesz, csak ő már harmadik, negyedik kéz akin keresztül át is megy, és nem tud róla, hogy milyen forrásból van.
Az öreg korrekt, és lelkes, de nem ő a beszerző, ő csak árulja."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz DemonDani #6743 üzenetére
Az M77X-es szériában 2 féle van. Az egyik a hagyományos kialakítást követi, az semmiben se jobb, mint az M760, vagy M761, ez az M770 [link]
Az M772 / M773 pedig Shadow rendszerű, amit az XTR-ból szivárogtattak lefele, [link] ami azért jó, mert nem lóg ki a váltó a váz síkjából, nehezebben akad bele oldalt a sziklákba. (plusz 30 g-mal könnyebb is) Ellenben csak olyan vázaknál lehet használni, ahol a bowden a támvillán jön, nem a láncvillán, mert különben elveszik az előnye, hogy nincs hajlítva a bowden."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz tr00p3r #6803 üzenetére
Váltókar: Nem a sor a lényeg, hanem a váltó, a húzás miatt, de kb bármilyet, ami Shimano/Campa kompatibilis (tehát új SRAM-ot ne tegyél rá) csak idegölő lesz a mai pozíciós sorokkal használni az elején, de meg lehet szokni. Precízebben kell beállítani pozícióba, mint a régi sorok esetében, ha halk működést akarsz.
Fékkarnak olyat használj, ami outi / canti fékes. Shimanoból van egyenes kormányos Tiagra fékkar, kb egy áron az Alivió karral. 3 ujjas V-fékes karral is működik, de nagyobb erővel kell húzni.
Avid FR5 felejtős, túl rövid az erőkar, és a féktest nyúlását nem fogod tudni vele kompenzálni.
SD7 koppra becsavart állító csavarral már ok."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Napfénysüti #6816 üzenetére
Építési alapnak nem rossz, de a villa egy ipari hulladék benne, az agyakban nulla tömítés, ergo azok is hamar el fognak kopni (Tourney, és Altus közötti)
1 évet, 2-3E km-t ki fog húzni hiba nélkül, ha nem mész vele sárban, esőben, de utána, az agyakat cserélheted, ha már billegve jár.
A teló nagyon gyorsan ki fog kotyogni, és nem fog semmit mozogni. Ilyen villát a 60-70E ft-os biciklikbe szoktak pakolni.Ez a két alkatrész nagyon kilóg a többi közül, de maradék alapján korrekt, tartós darab, némi kompromisszummal.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Ez milyen alja dolog, de szemesnek áll a világ Hasonlóan pofátlan, mint amihez kegyesen ad a hírdető egy AKG fülest is
Teszveszen apróhírdetés
Ugyanez a bringacsere programon belül: [link]
És a bringa specifikációi: [link]Ha ilyen bringát sikerült szeretni, akkor ez is nagyon jó vétel.
Mod: ez is ad AKG füles, akkor ez ugyan az eladó. Remélem kapott egy nagy középső ujjat az ügyeskedéséért, és rajta rohad a bringa.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #6839 üzenetére
Az vele a baj, hogy nincs alternatíva a Polar kiváltására, csak 2 ill 3x drágább. Amiről meg tudok, az egyik tanárom fejleszt épp otthondiagnosztikai rendszert, és az ahhoz használt Zephyr HxM is iszonyt drága (60E ft-os nagyságrend, mert már komolyabb orvoselektronikai elvárásoknak kell megfelelnie)
Mivel se a polar, se a többi gyártó nem teszi publikussá a kódokását a pulzusmérőinek, és a Ghz-es tartományban iszonyat nehéz kimérni a jeleket, így az AM-ISM átalakító, amit akartunk csinálni, teljesen halva született.Annyit tudunk csak csinálni, hogy egy meglévő szenzort kapunk szét, csinálunk neki új házat, és abba kerül egy egy plusz NYÁK, amin a Bluetooth csatoló van, és egy Li-ion aksi, de ez se jönne ki 15E Ft alatt, és nem is lenne olyan desing-os, mint egy gyári.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Attól függ mit nevezel "átlagosnak", de egyébként mindegyiket szét lehet szedni, de a kazettásat nem érdemes, mert ha csak egyedül teszed fel a lánckereket, megvágja a kazettát. Talpas lánckerék kell neked.
(#6902) Add el a 350D-t XD[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Teasüti #7261 üzenetére
1: Megérett a megy
2: Elferdült a tengely
3: Az agy csészéje kopott el kopott ferdén. Ha csak imbolyog, de nem lesz instabil a váltás, akkor ne foglalkozz vele, használd míg tönkre nem megy, ezen már nem lehet segíteni
4: elkoptak a kónuszok - csere azonnal, mielőtt mást is magával ránt
5: elkoptak a golyók - csere szintén, mert felmarja az agy csészéit, és a kónuszt is.Igazából teljesen mindegy mi kopott/hajlott el, ha shimano agyad van, ahhoz lehet kapni kész szereléket (tengely, kónuszok, hézagolók egyben)
De hosszabb távon, egy kazettás hátsó agyra való csere jobb befektetés lenne, és már a legalapabb kazettás shimano, is nagyobb terhelést bír, mint egy menetes, mert a csapágyazás felfekvési pontjai sokkal közeleb vannak a papucsokhoz"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Általában, ha mondjuk idő előtt megadja magát a készre szerelt kerékpárban pl a váltókar, holott semmi külsérelmi nyom nem látszódik rajta, és a többi alkatrészen sem látszódik a túlzott használat, akkor cserélik. Ugyan ez igaz a többi részre is, mert előfordulhatnak gyártási hibák, de az látszódik a hibás alkatrészen.
Ha csak attól megy tönkre, hogy elkopott, mert elhasználtad, arra sehol nem adnak garit, csak máshol nem szólnak előre.
Logikus, Ha autód van, a kötelező szevízek se ingyenesek, és az ékszíj, feszítőgörgő olajcsere, kopott gumi cseréje se tartozik a garanciális hibák közé. De, ha a gumi buborékos lesz, mert szövethibás, vagy mert magától leválik az ékszíjről egy bütyök, akkor természetesen cserélik garanciálisan."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Ha valakinek esetleg egy 29er bringára fájna a foga (vasingernek is alternatíva lenne egy fully helyett) [link] Nekem ez a váz már kicsi.
Bár nem egy pillesúlyú szerkezet, de minden olyan cucc, amin lehet könnyíteni (kormány, kormányszár, hajtómű), az montis szerkezet, így semmi extra plusz kiadással nem jár."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #7351 üzenetére
Lehet ezen mindenhol könnyíteni, gyári állapotában 14,5 kiló gramm
A teló az konkrétan egy Suntour XTC 29" 100mm csupán 2,7kg Már csak egy 25Eft-os Dart3-mal fél kilót nyerhet a súlyán. Nem nagy befektetés, és a benne levő villát meg belerakja egy trekkingbe, ott évekig fog szolgálni, eleve már kiépítéséből adódóan jobban bírja, és jobban mozog mint az árban hasonló terekking villák.Kormány, kormányszár sem pehely, ahogy a monoblokk, hajtómű páros sem.
A Maxxis Crossmark is nehéz külső. Az Ignitor olcsóbb, és könnyebb is."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #7359 üzenetére
Minden teszt PR cikk, ezzel nincs is baj, nem olyan nagy a magyar piac, hogy rosszat merjenek írni a tesztelt bringákról.
Legyenek csak pr cikkek, amíg nem hazugságokat írnak a cikkről, és tudjuk, ha valamiről nem írnak egy cikkben, azt azért teszik, mert nem jó az a része.De még így is kevesebb a nyílt reklám mint a Velo-n. Ott már kifejezetten zavar, itt még nem.
Én spec örülök neki, hogy egyre több a 29er bringák tesztje. Nálam sikeres a koncepció, imádom, és nem a PR, vagy a reklám győzött meg, hanem pont a tapasztalat.
Kívánom, hogy a sok nyafogó feneke alá toljanak be, a méretükhöz passzoló 29er merev bringát, és engedjék le őket egy technikás lefelén, utána mászassanak meg velük pár emelkedőt, hadd jöjjenek rá, hogy bár minimálisan túl van értékelve a dolog, de tényleg ott van az pici stabilitási, és dinamikai extra, ami egy 26-os gépnél nincs meg."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
A váltóvédőnek abban az esetben van értelme, mikor az ember a városi bringáját, úton, útfélen nekitámasztja mindennek. Elég szar tud lenni, mikor a bicót egy fának támasztva az ember lelakatolja, a szél, vagy pár arrajáró megborítja, aztán percekig fekszik a bringa, gyakorlatilag a váltóra, és a pedálra nehezedve.
Főként ezek, a szar kerék kalitkák esetében, mikor az első kereket betolva, nem tudod magát a vázat lelakatolni, hátsó kereket betolva pedig felakad a váltó.Egyéb esetben felesleges. Szélesíti a bringát, felakad a sziklákban, ergo veszélyes.
Váltótartó fül
Ma már papucs a váz része, amihez a tám, ás láncvilla van csatlakoztatva."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Nem feltétlenül a feszüléssel van baj, hanem a hosszával is. Amitől én meg tudok kergülni, hogy az átlag mezekben, ha előre hajolok, nemes egyszerűséggel már kint van a hátam.
Mondjuk ebben elég erősen közre játszik az is, hogy ha előre hajolok a bringán, akkor a fenekemen is kiterül a gatya, az meg ugye nagy fenéknél nagy felület, így duplán kapok a jóból. Kint a köműves dekoltázs, meg a hátam alja is"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz KaraDani #8063 üzenetére
Ha mész, akkor én is megyek. Eddig is terveztem, csak egyedül nem nagyon volt meg a motiváció.
mod:
Végig olvastam majdnem egy heti lemaradást a topicból... hát nem volt egyszerű. Éljen a kényszer szabi.
Kigányeroltam a pincét, és lett egy halom cucc, amit kukáznék, mert nincs értelme már tárolni.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Xantomas #8068 üzenetére
1 belépő kat acél monti váz, kb 16"-os, canti fékhez, olasz középcsapágy menettel, és 1"-os villanyakkal
1 krómozott 559-es felni
egy pár 622-es szimplafalú alu felni, ebből az egyik szétnyilt az illesztésnél
egy pár 622-es parasztbike mintás 40-622 külső, asszem rubena, de már eléggé megviselt szegény
2db 630-as hajlott nyakú acél villa 1"-os menetes nyakkal
1 db 559-es 1"-os menetes villa, lenyalt menettelha valami ebből valakinek kellene, az gyorsan jelezze, mert viszem a méhbe, ne itthon rohadjon, kell a hely a bicajoknak, mert máshova már nem férnek.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Ebben a dög melegben, Pest környékén megy valaki valamerre?
Csatlakoznék."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #8330 üzenetére
Én ma csak egy ilyet mentem: [link]
Szép, nyugis, lapos, SS-sel teljesíthető, igaz visszafordultam 2x is, mert ebben a dög melegben egyszerűen nem tudtam erőt kifejteni az egysebivel, az emelkedőkön.
Olyan rohadt meleg volt, hogy szívem szerint, én ilyet még egyszer be nem vállalok. Konkrétan a melegtől erőm nem volt, és csak akkor tudtam menni, egy ideig, mikor találtam egy kutat, és lehűtöttem a lábaimat.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Minek az: Kell egy bemenet, amit a dinamóval hajtasz meg, kell bele Graetz egyenirányító, egy 5v-os stabilizáló, igény esetén egy visszajelző LED, és USB ajzat. Nem nagy ördöngősség. Kell neki egy kisebb műszerdoboz
Persze lehet tovább bonyolítani egy puffer kondival, egy áramkorlátozóval, meg egy 12V-os kimenettel, de kb középiskolás elektronikai szint az egész. Az egyszerűségében van a szépsége."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Tessék pl egy: [link]
Nem olyan buták azért azok, akik egy elektronikai középiskolából jöttek. Kandós vagyok, programozónak tanultam nagyon sokáig, és erősen éreztem, hogy nem kicsit hátrányban voltam az első két évben, hogy azt se tudtam mi fán terem a villamosságtan.
Mindenki más komoly kapcsolásokat épített, én meg elég erősen megszenvedtem, mire kész lett a 2x20-as pontmátrixos, karakteres lcd vezérlőm, amit a technikusi záróvizsgámra építettem, és írtam hozzá a programot, drivert ASM-ben C-ben és Delphiben."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Teasüti #8390 üzenetére
Pár Bánkis, pl a forgácsoló, és hegesztő műhelyben szokott ilyenekkel szórakozgatni. Pl láttam már onnan kikerült egyedileg cnc-zett fékkart, váltópapucsot, v-féktestet.
Azért a villa kicsit már más kategoria. Sokkal durvább igénybevételeket kell kiállnia, és ha az törik, és el is válik, akkor a régi morbid vicc lépéletbe:
- Miért nem sírt Pistike, miután elesett a biciklivel?
- Mert a kormány átszúrta a tüdejét.Ettől függetlenül, apróbb alkatrészeket lehet megérné egyedileg, olcsón legyártani, ha van ingyen használható lehetőségek.
Pl egyik ismerősöm nemrég jött haza a Müncheni Műszaki Egyetemről frissen végzett MSC-sként , és ott pl a hallgatók rendelkezésére áll egy halom gép, és hozzájuk anyag, amit a hét minden napján használhatnak, amikor épp akarják. CO2 lézer vágó, CNC maró, 3D printer...De ez kb ugyanúgy igaz a kisebb főiskolákra is.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #8515 üzenetére
Szerintem életképes dolog, ez már igazán hibrid Régebben is láttam már monti vázban országúti felnit, de trekking hajtóművel.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #8746 üzenetére
Kell itt neked fájdítani a szívemet
Ha lenne belőle Kermit green, ahogy alu vázasokból (Air9, Jet9) akkor álmaim bicaja lenne, de valamiért a karbon vázas bringáiknál inkább a fehér-fekete és narancssárga-fekete a domináns."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #8777 üzenetére
Nah, látod, az nekem is. Meg egy felvarrót a táskámra is.
Egy Superior féle Race no sport matrica is kellene, de az csak a 29er Team vázra került, a 929-re nem."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz gerus1981 #8781 üzenetére
1. mivel jobb a tárcsafék, mint a V-fék? Drágább-e a fenntartása? Cross keróra melyik az ajánlott?
Erősebb, jobban adagolható
Jóval drágább. Cross esetén, egy belépőkategóriás tárcsfékszett árából egy highend V-féket kapsz.
Akkor éri meg, ha évi 10-12E km-t tekersz ugyan azzal a bringával városban, sokat esőben, és unod hogy 2 havonta betétet kell cserélned, évente felnit, mert megette a fékező felületet. Jó, mert igénytelen, és esőben is ugyanúgy fog.
2. a deore felszereltség már jónak számít?
Igen
3. a 28"-os keréknek milyen előnyei vannak?
Hosszabb tapadási felület, nagyobb átmérőből adódóan kisebb szögben érkezik az akadályokra, kisebb kátyúkra felfekszik, és nem beleesik, így elvileg nehezebb felütni.A többire a többiek válaszoltak már.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Ide is kiírom, mert nem sokan vannak fent a facebook-os csoportban:
Szombat estére, de inkább a késő délutántól a Pesti bagázsnak lenne kedve egy kisebb bringatúrát követő sütögetéshez? Jó dolog, hogy mi Danival néha trenírozzuk a májunkat, és a vesénket, de jó lenne egy nagyobb emberszámú összeröffenést is összehozni. Ismerőst, barátot, barátnőt, heteró élettársat, egyéb háziállatot lehet hozni
Elsődleges cél a Naplás-tó melletti erdő lenne, de szívesen várok egyéb ötletet is.
Kis sétával óránként van éjszakai busz is.Természetesen nem alkoholizálásra gondoltam, ismerve a társaság hozzáállását a dologhoz, de aki nem veti meg a féktelen, vagy kúltúrált májszalás művészetét, annak is lesz helye.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #8861 üzenetére
Nekem ez a kulacstartó vált be legjobban : [link] Jó kis műanyag polisport, középen, egy gumi, ami összehúzza a két oldalát.
Nem esett még ki kulacs semmilyen terepen se, és nem is karcolja össze, karparja le a festést a kulacsról."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Hobby elektronika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Elden Ring
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Milyen légkondit a lakásba?
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Synology NAS
- LEGO klub
- Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 7300Touch - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD Touch I I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E548 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L470 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest