Új hozzászólás Aktív témák

  • 9950es

    aktív tag

    válasz RI/OS #1701 üzenetére

    Remélhetőleg lesz az unreal motornak dx10.1 verziója?
    Ilyen fullextrás AA-t ne futtassunk már emberek, mert 3d-hez egyelőre a 4x-nek kell örülni.
    3d-ben sem 60 fps a limit hanem 120...

    ilyen unreal tesztek jöhetnének még. Az tuti hogy hatalmas különbségek vannak, pl nvidianal 4x SSAA teljesítményigénye az SLI 8x MSAA-hoz mérhető, 4x MSAA meg annak a fele. Minőségre még szoknom kell őket, eddig a 4x SSAA tetszik legjobban.
    Viszont azt is megfigyeltem, hogy bizonyos jeleneteknél akkoris 60%-os kihasználtságot kapok 2x MSAA mellett mint 4x SSAA mellett, ez mitől lehet?

    Illetve ha a kihasználtság meghaladja a 92%-ot akkor kiesik a vsyncből a cucc? (beesik 60alá , holott nem kéne elvileg) 2x GTS250...

    [ Szerkesztve ]

    120 fps or GTFO :D

Új hozzászólás Aktív témák