Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz D@ni88 #49248 üzenetére
Ezt tudom, csak én baromira nem erről beszéltem.
A McLaren szerelői miatt bukott ismét egy helyet, mert továbbra is lassan dolgoznak, míg pl. a Ferrari és a Mercedes képes konstantsan 3 mp körüli cseréket csinálni. Ezt írtam le itt, csak valamiért úgy látszik, hogy ezt páran - veled egyetemben - nem tudták/akarták jól értelmezni. Majd legközelebb nem rakom egy hozzászólásba a "Ferrari", "McLaren" és "Alonso" szavakat, és akkor remélhetőleg már könnyebben fog menni.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hoffman_
nagyúr
válasz kukinyo #49250 üzenetére
Szerintem Vettelnél még mindig messze jobb pilóta, de ez a McLaren csapat idei teljesítménye miatt nem igazán mérhető, arról nem is beszélve, hogy a redbull-team nagyon jól dolgozik, főleg hozzájuk képest.
#49248, D@ni88: Pontosan.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #49251 üzenetére
Nem a McLaren szerelői miatt bukott el Hamilton Alonsoval szemben, egyébként is meglett volna a helycsere, még akkor is ha 1-2 tizeddel gyorsabbak Hami szerelői. Egyszerűen jobb volt a Ferrari a használt gumikor mint a McLaren a frisseken.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Sundesz #49254 üzenetére
A McLaren gyenge boxmunkájáról beszéltem végig, és nem Alonso-ról. Alonso annyit köszönhetett a szerelőknek, hogy ismét hozták az idén eddig látott villámgyors cserét. Erre a McLaren nem képes, mert ha azok lennének, akkor Hamilton befért volna Vettel elé a cserék után. Erről papolok már lassan egy órája, láthatóan totál feleslegesen...
Motion_Blur:
"Nem a McLaren szerelői miatt bukott el Hamilton Alonsoval szemben"
Hol állítottam azt, hogy emiatt? Légyszi mutasd meg.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #49257 üzenetére
"A McLaren szerelői miatt bukott ismét egy helyet"
Egyébként megnéztem újra és Alonso kb. 2.5mp-el Hamilton elé jön vissza a pályára a kerékcserét követően, szal itt nem tizedek döntöttek
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
Alonsio kivezető köre:
1:23.356
Hamilton kivezető köre:
1:23.628 -
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #49259 üzenetére
Igen. A McLaren szerelői miatt bukott ismét egy helyet, mert csak Vettel mögé jött vissza. Sehol nem említettem Alonso-t.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
akela91
addikt
Durva hogy a legunalmasabb futamról beszéltek a legtöbbet
Jobban elemzitek ezt a szituációt mint maguk a résztvevők...
Persze ez rendben is van[ Szerkesztve ]
-
Sundesz
őstag
válasz Oliverda #49257 üzenetére
"Alonso a 3. helyen végzett, amiben ismét oroszlánrészt vállalt a gyors kerékcsere, amire a McLaren jól fizetett lajhárjai még mindig nem képesek."
Akkor félreértelmeztem az alap kijelentésedet, mert úgy jött le, hogy a McLaren lassabb cseréje miatt esett vissza Lewis Alo mögé. A Vettel-es pozíció tényleg pár tizeden múlott csak, ami mondjuk a boxban simán elment.
Hörcsög Powa'
-
Oliverda
félisten
válasz Sundesz #49263 üzenetére
Vettel 3,4 alatt kapott új gumikat, míg Hamilton 4,3 alatt. Ez pont elég volt arra, hogy csak a Red Bull mögé jöjjön vissza.
Hamilton: 25.748
Vettel: 25.079
669 ezreddel volt gyorsabb Vettel teljes kiállása, míg maga a kerékcsere ~9 tizeddel volt jobb, ergo a sebességlimit ellenére is maradhatnak tizedek magában a ki és beállásban is.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #49261 üzenetére
Nem feltétlen, és alapjában véve sem ezt állítottad. De ha már Vettel. Hamilton nem tudta tartani a lépést Alonso -val. Ha annyival gyorsabb lett volna, akkor végig követi, így Vettel -nek esélye nem lett volna bejönni elé. Egyszerűen Hamilton tempója nem volt elég jó. Mehetett volna gyorsabban is, üres volt előtte a pálya.
De az tény, hogy a szerelők miatt(részben) bukta el a pozícióját. Ettől függetlenül Te eddig végig Alonso -ról, és az ő bemákolt 3. helyéről beszéltél(a téma is ebből kerekedett, mivel előtte a Ferrari tempójáról beszéltünk, ahol is azt állítottad, hogy a Meki gyorsabb volt, csak a szerelők megint elszúrták), most váltottál hirtelen Vettel -re.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Oliverda
félisten
-
#70869248
törölt tag
válasz -Mike- #49270 üzenetére
azért nincs egy célegyenesnyi.Alonso-nak annyira jó volt a pit-e vezető köre, hogy senki más nem tudta 3 perc alá csökkenteni a pit-ben töltött idejét, hiába Rosberg 3-4 tizedes előnye a boxmunkában, ő is csak 3:01.3 alatt tudta le.(és a kivezető köre 1mp-vel volt lassabb)
[ Szerkesztve ]
-
Qorthral
őstag
válasz Oliverda #49212 üzenetére
Meki gyenge volt most. Nézd meg Button mire ment vele. A verseny felét min Kova mögött autózta le, még a boxban sem tudta megelőzni. Mindeközben Perez vagy 6ot előzött a pályán. A Sauber is gyorsabb volt. Hami előtt le a kalappal, csoda, hogy végig ott tudott az elejében maradni. Nézd meg a versenyzők nyilatkozatait. Mindkét mekis elmondta, hogy most gyengék voltak. Hamilton a maxot hozta ki.
Csak a saját sejtésem, hogy 2. legjobb volt a Ferrari. Egyrészt Webbo 2-6 helyezettet mind feltartotta és Vettel sem volt gyorsabb a hétvégén szvsz. Rosberg azt mondta, a Merci volt a leggyorsabb most és ezt az IM is alátámasztotta.
Alonso üres pályás tempója pedig brutális volt. Szóval az a tippem, hogy Merci, Ferrari sorrendben ez a 2 autó volt most a leggyorsabb. Meki nemhogy 2. nem volt, de sztem kb csak az 5. Persze gondolhatod másképp de nekem eléggé így tűnt.Jó kérdés, hogy Grozsi hol futott volna be, ha... Sztem jóval Kimi tempója felett ment volna (ez nem Kimi hétvégéje volt) de a dobogósok ellen kevés lett volna. A Williams és a Sauber sem tudta kiautózni tegnap azt, ami a verdában van.
[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
giigz
veterán
Micsoda öröm lett volna, ha Monacoban Schumi rajt-céllal húzza be.
-
rocket
nagyúr
válasz -Mike- #49275 üzenetére
Ez inkabb egy urban legenda lett mara.
Akkor tudtak jol fejleszteni ev kozben amikor 1 masodpercre voltak az elmezonytol.Valami nem stimmel ennel a csapatnal, mintha motivacios gondok lennenek, de meg van idejuk felebredni, Hamilton is az eddigi nyilatkozataival ellentetben, legutobb mar odaszolt nekik, hogy ez nem mehet mar igy sokaig.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz -Mike- #49279 üzenetére
Azt en is, de onnan tudni, hogy nagy esellyel kamu az egesz, mert Alonsoval milesz akkor?
Szerintem visszavonulni nem fog 2014-re, Ferrarinal kizart egy Alonso/Vettel feallas, es ha Hamilton menne a Red-Bullhoz Alonso biztos nem (meg a Red-Bull tudhatoan tart 2. szamu pilotat), igy maradna Alonsonak a McLaren, ahova meg nem megy tobbet.
Renault sose lesz szamara megfelelo alternativa, Mercedes csapat meg talan mar nem is lesz addigra, iden lejar a 3 eves VB cim projectjuk, Dieter Zetschenek lesz majd magyarazni valoja.
Tobbi csapat kiesik.Szoval eleg gyenge labakon all ez a pletyka, egyetlen esetben van realitas benne, ha Alonso visszavonulna 2013 utan, amire szerintem nincs esely.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Xirtam
veterán
válasz rocket #49280 üzenetére
Még jó, hogy 2016-ig Alonso marad a Ferrari-nál, te meg már Red Bull Alonso-t vizionálsz.
Ezt én most garantálom neked, hogy Alonso a Ferrari-nál fogja befejezni a pályafutását.
Egyrészről Ferrari háza táján Alonso a favorit. Őt fogják tolni folyamatosan. Mindent megkap a Ferrari-tól amire egy pilótának szüksége van. Nincsenek csapaton belüli viszályok.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz rocket #49283 üzenetére
Akkor hétfő este van sry.
-Mike- Én nem tudok ilyenről. Sőt ha Massa képes lesz hasonló telejesítményt nyújtani mint a hétvégén. Akkor elég valószínű, hogy marad vagy jön Bianchi. (Bár pont volt időm az M1-es adást nézni. Mezei megvan arról győződve, hogy Massa azért volt most valamivel jobb mint eddig mert Luca elbeszélgetett vele. Ez tényleg ennyire gyökér? Már nem előszőr volt kupaktanács Maranello-ban. Most sem volt többről szó. Na mind1. Ezt a Mezeit egyszer úgy arcon rugdosom . . . ) Massa hétvégi teljesítményéről csak annyit, hogy Monaco. . . Ahol egy Caterham képes egy McLaren-nel együtt futkosni. Ott nem nehéz ilyen teljesítményt nyújtani. Majd SPA-ban meglátjuk . . . .
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz -Mike- #49285 üzenetére
Halmut Marco amúgy sem adná Vettel-t. . . Már csak azért sem mert az Infinity-vel most eléggé összeboronálták, a dolgokat. Szóval itt már szponzori kötelességről és beleszólásról is szó volna. A Red Bull akkora név lett pár év alatt, hogy nem adnák. Luca vizionált a médiának tavaly, hogy egyszer talán. Meg igazság szerint Vettel-el mindenki jó kapcsolatot ápol a csapatok közül. Egy nyitott szerethető figura. (A hülye mutogatásától eltekintve.) Bár szabadedzéseken elég erőteljesen szeret a Scuderia csapatagokkal mókázni. Bár ebből az utóbbi időben visszavett. . . ez lehetett csapat utasítás is. Mármint, hogy kevesebb letyipetyi legyen. Arról nem is beszélve, hogy igazság szerint a srácok csak hétvégente (versenyhétvége) találkoznak a riportokon és a pályán.
Ha Vettel egyszer csapatot fog váltani, azt hamar észrevesszük. a PR úgy is úgy fogja előadni, hogy csapaton belül voltak problémák és valami nem tetszett valamelyik félnek. (Vettel-nek)
-
Xirtam
veterán
válasz -Mike- #49289 üzenetére
2x is ott volt a fiatal pilóták tesztjén. Nyáron végig az Academy-n volt. Mugellora befizette a Ferrari. Közben RWS-ben versenyzik. Most nyerte meg SPA-t.
Force India-hoz nem tudják befizetni. Mivel szerződéses pilótáik vannak. Nem rövid távra. Máshova meg nincs értelme.
Red Bull esete Ricciardo-val más volt. Mivel a Toro Rosso a sajátjuk. Nincs az, hogy haver 10.000.000 Euró, és Bianchi-t veressétek. Mert ott a szerződés. A saját pilótájuk olyan pert verne a nyakukba hogy ihaj.
[ Szerkesztve ]
-
Vigneau
félisten
válasz Xirtam #49282 üzenetére
Emlékszem, még a McLarenes évben röppent fel a hír, hogy menne a Red Bull-hoz. Ott viszont kategorikusan visszautasították a pletykákat, mondván még nem tudnak biztosítani a kvalitásának megfelelő autót.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Xirtam
veterán
Ha minden igaz Canada-ra kész van az új shell üzemanyag is. +2-3 lóerő és kisebb fogyasztást tesz majd lehetővé a Ferrari-nak az új keverék. talán 4-6 kg-val könnyebb is lehet az autó a rajtnál.
De hasonlót írt a formula blog is.
-
Nowhereman
őstag
válasz Xirtam #49288 üzenetére
Vettel a Ferrarinál? Nos tudtommal Vettel szerződésében van egy olyan kitétel, hogyha nem kapja meg a legjobb autót akkor leléphet. És ugyebár ő szentül hiszi a RB propagandát, miszerint ő minden idők messze legjobb pilótája, azaz az, hogy a hozzá képest tehetségtelen Lonzi előtte van a Ferrarival, az kizárólag annak köszönhető, hogy taljánok messze jobb verdát pakoltak össze. Úgyhogy Vettel esetében simán összejöhet a dolog. A Ferrarinál Maszat lapátra tétele még a monacoi csoda után is csak pozitív visszhangot kapna, és a vezérkar is benyelte a "Vettel a csoda" propagandát. Másfél pilótás felállás? - hányszor is csináltak már ők vízhordót VB.(képes) pilótákból?
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
badd
tag
válasz Nowhereman #49295 üzenetére
Vettel sztem nem hiszi, hogy ő az isten. Meg ez azért kicsit durva, hogy itt néhányan kb. az indiai szintjére degradálják a vezetési tudását. Az hogy neki az RB épített egy penge autót az elmúlt két évben, arról ő nem tehet, kihasználta a lehetőséget. Ilyen szinten, akkor Button se ér semmit, mert ő is a legjobb kocsival lett világbajnok. Meg Schumacher se úgy lett hétszeres világbajnok, hogy minden évében középszerű autója volt. Meg azt hiszem a Renault is elég jó volt azért Alonso alatt, ő is azért bukdácsolt, miután a Renault már nem volt olyan hűde jó kocsi. Tehát sztem tök értelmetlen azért fikázni Vettelt, mert kihasználta a lehetőséget. Most majd meg tudja mutatni, hogy mit tud, ha már nem verő autója van, de azért azt várjuk meg.
Nem vitázni akarok, csak elmondtam, és nem azért hoztam fel a fenti példákat, hogy bárkit is megsértsek. Schumacher képességeit elismerem, Alonso-t idén én is az egyik legjobb pilótának tartom, most nagyon formában van, és én Buttont is jó pilótának tartom, és az a VB kijárt neki, meg ő is tudott élni a lehetőséggel, ellentétben Barichello-val.
Meg a félreértések elkerülése véget nem Vettel-nek szurkolok. -
DemonDani
addikt
Igazság szerint szinte minden VB cím így született, kevés amikor nem tudunk egy nagyon jó autót mondani mellé. De ott volt 2009 is, akkor sem sok hiányzott Vettelnek, pedig totálisan esélytelennek tűnt az az év mindenki számára kivéve a BGP-t de Vettel majdnem befogta
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
kukinyo
addikt
Lehet szidni, fikázni Vettelt.Biztos van még mit tanulnia de igen is felnőtt a nagyok közé és komolyan számolni kell vele.Most nincs "csodaautója" és még is a második helyen áll.
-
hoffman_
nagyúr
válasz Nowhereman #49295 üzenetére
Hát, azért ez így csak... kismillió sebből vérzik, de nincs gáz
"The time you enjoy wasting is not wasted time."