- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Opera böngésző
- Hálózati / IP kamera
- Milyen routert?
- Programozásról_szubjektíven
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- GoodSpeed: UEFI BIOS frissítési módok 2016-ban és 2024-ben ASUS alaplapoknál, FlashBack
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Aktív témák
-
P00By
nagyúr
válasz Motion_Blur #22499 üzenetére
-
shteer
titán
-
shteer
titán
válasz Motion_Blur #22499 üzenetére
pedig kell, de ezek alapján már csak a HD6970 jöhet szóba
..szerintem jónak tűnik
-
kpal
veterán
válasz Motion_Blur #22499 üzenetére
ez király
egy kis videok : Heikki Kovalainen Crash Sebastian Vettel Burnout
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #22499 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
kpal
veterán
-
Oliverda
félisten
A maláj Proton megvette a Renault 25%os részesedését a Renault-ból és így (elvileg) az idei Renault jövőre Lotus Renault lesz.
Már csak az a kérdés, hogy a szintén maláj idén Lotus néven futó csapatnak akkor mi lesz a neve. Főleg, hogy jövőre ők is Renault motorokkal fognak menni...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
A színösszeállítás a legkisebb probléma, szerintem abba nem nagyon köthet majd bele az FIA. Ellenben a csapatok neveivel már problémák lehetnek.
Mondjuk ha egy viszonylag legendásabb nevet akarnak akkor a Brabham és a Tyrrell még mindig szabad. Már ha a jogtulajdonosok hozzájárulnak ehhez...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #22499 üzenetére
Az óra csak ráadás! Szerintem sokkal több ember szeretne egy ilyen szépet behúzni börninek, mint ahányan ilyen csicsás órát akarnának...
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #22512 üzenetére
Sőt, a Minardi is!
Szép az egészben, hogy annak idején olyan szépen hagyták elsűlyedni őket hogy na. A Brabhamot még börni tette tönkre, aztán eladta. A Lotus is szépen kikopott, de senki se törte magát érte, a Tyrell-t meg egyből átmázolták BAR-ra...Utánam a kondenzcsik!
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #22517 üzenetére
A Minardi sosem volt egy erős név az általam említett kettővel ellentétben. Szerintem ha másikat nevet kell keresniük és egy régit hívnának életre akkor a legsanszosabb a Tyrrell. Feltéve ha meg tudják hozzá szerezni a jogokat.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
brownus
veterán
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
In 2013, F1 is to ditch the V8 engine and opt for a 4 cylinder 1.6L direct injection engine. There will be a 12,000 rpm limit & the engines are hoped to cut fuel consumption by 35%.
Jövőre meg azután még érdemes lesz kimenni a Hungaroring-re utána már nem annyira...
They will also be turbo powered & feature energy recovery systems that should maintain the same amount of power as we have now.
In 2013, drivers will be limited to just 5 engines over the season & in 2014 they will be limited further and will only be allowed 4 engines before incurring a penalty.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #22535 üzenetére
Az a fordulatszámlimit gyakorlatilag magától jön, nem igazán korlát. Egyszerűen az adott specifikáció nem is nagyon tudna többet pörögni. Ugyanígy a jelenlegi specifikációt is leszabályozták az ésszerű maximumán, mikor legelőször vezettek be fordulatszámkorlátot.
A világverő V6 Honda turbo pörgött 12500-at kvalin, a történelem legdominánsabb autójában (MP4/4).
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #22536 üzenetére
Azért kellett volna inkább V6. Akkor talán nem lenne majd ilyen fing fordulatszámú motorja a 21. század F1ének. Már várom amikor bevezetik a dízelt és 5000RPM lesz a limit.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #22538 üzenetére
Szerintem magasról tesznek a high-tech-re, egyszerűen anyagi szempontból így járnak legjobban a motorgyártók, a többi pedig sokadrangú kérdés mint tudjuk.
Egy 2010-es Opel Corsa is über high-tech egy 1964-es Ford Mustang mellett, valahogy mégsem egy kategória a kettő. Kicsit vicces lesz, hogy egy szinte akármilyen utcai autóban több henger, szelep és nagyobb lökettérfogat lesz mint egy F1-es autó farában. Szépen lassan rombolják az imázst.
shteer: Addigra veszek magamnak egy ceruzaelemmel működő makettet inkább.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #22540 üzenetére
Az F1-nek a befagyasztott maradi technológia az imázsromboló.
A hengerszám nem minden. Beszélhetnék befecskendezési nanoszekundumokról meg 500 barról. Azok a 2013-as motorok olyan méregdrága high-tech lesz, hogy ihaj. Olyan fejlettek lesznek sok területeken, hogy ilyenek még nem is léteznek, csak kísérleti laboratóriumokban. Márpedig 2013-ra már megbízhatóaknak is kell lenniük, úgyhogy minden motorgyártó felkötheti az alsóneműjét. Sőt, a fejlesztési verseny már el is indult!
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #22541 üzenetére
Ettől még sajnos nem lesz jobb hangjuk és a versenyekre kilátogató több ezer embert sem fogja vigasztalni az, hogy mennyire high-tech a motor. Ennél már az is jobb lenne, ha egyetlen motorgyártó látnál el ugyanolyan normális 6-8 hengeres versenymotorokkal a csapatokat és nem lenne idióta RPM limit, meg hasonlók.
"A Nemzetközi Automobil Szövetség ma, pénteken szavaz a 2013-as motorszabályokról, a gyártók javaslatai alapján. A szakértők szerint az FIA várhatóan jóváhagyja az 1,6 literes turbómotorok bevetését. A Renault támogatja a javaslatot, a cél ugyanis az, hogy a Formula-1-es technológia megközelítse a szériagyártás technológiáját. "Olyan erőforrásokkal akarunk dolgozni, amelyek a hasznunkra válnak a szériagyártás során is" – tette hozzá Ghosn."
Ennyi a történet lényege. Ezzel az F1 egy újabb exkluzivitása is kútba esik. Gyanítom, hogy a Renault meg a Mercedes volt a két fő kolompos ebben. A Ferrari-nál nem veszik majd sok hasznát a négyhengeres fejlesztéseknek, a Coshworth-nak szvsz mindegy mert nem gyárt utcai autókba motorokat így maradt a másik két gyártó. Abból is inkább a Renault köthette az ebet a karóhoz mert nem nagyon gyártanak komoly sportautót. Tudtommal nincs is nyolchengeres utcai motorjuk.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
Jövőre szabad lesz a nyílt csapatsorrend alkalmazása
Végre! A sok álszent csapatvezető ezek után legalább nem tud habzó szájjal fröcsögni a másikra, miközben ő még olyanabb..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #22543 üzenetére
Ezt tuti egy Ferraris írta. Nem jól interpretálta, szvsz.
- The article forbidding team orders (39.1) is deleted. Teams will be reminded that any actions liable to bring the sport into disrepute are dealt with under Article 151c of the International Sporting Code and any other relevant provisions
Egy TOckenheim szintű felháborodás okozásért vinnék a csapatot a WMSC elé, ami bármit megtehet, kizárást is.
www.HunnyF1.com
-
sekli
addikt
válasz hunnylander #22544 üzenetére
tehát? ez elég alul specifikáltnak tűnik így ebben a formában...
-
hunnylander
őstag
151c alul specifikált? Mindent meg lehet vele tenni!
Bármi olyan tett vagy gyakorlat, ami rosszat tesz a sportnak, büntethető vele.
Ha egy csapat elkezdi csicskáztatni az egyik pilótáját már a szezon elején és ez a közönség rosszallását váltja ki, és a szabályozó testület úgy véli, hogy a csapat viselkedése láthatólag rosszat tesz a sportnak, már jelölhetik is ki a WMSC tárgyalást! És ott fogják kialakítani a precedenst. Nem kell a szabálykönyvbe TO-elleni szabály, ha a dolgot belevonták a Sportkódex hatáskörébe.
Nyílt TO-zás, 2-es számú pilóták korai ellehetetlenítése a sport lejáratása lesz.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
IreN!CuS
őstag
válasz Oliverda #22542 üzenetére
Igazad van szerintem is hülyén nézz ki ez a 1.6 Turbó,hiába high-tech a dolog az én szememben ez egy iszonyat hátralépés.Most ott tartunk,hogy 750 paci.Emlékszem a Honda az egyik japán nagydíjon mutatta be az új motorját 1000 ló körül(nem emlékszek talán 2005),eltávolodtunk ettől nagyon.Amúgy a turbó jó ötlet örülök,hogy újra lehet használni de nem egy 1.6 mellé rakják be.Inkább egy 2.0 vagy maradt volna meg a mostani motor Turbóval de teszem azt 15k RPM limit.A motor hangok meg már most is gyengék a régiekhez képest.
Ez így elsőre kuka aztán majd elválik 2013-ban az első versenyen[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Pá
addikt
Én nem értem mi a probléma. Azért mert pár tíz éve berögzült az emberekben, hogy a motorfejlesztés annyiból áll, hogy legyen minél több/nagyobb az nem azt jelenti, hogy ez valóban így is van.
Számomra sokkal érdekesebb, ha ugyanazt a köridőt (vagy még jobbat) kihoznak egy fele akkora és harmad annyit fogyasztó motorból, ami ráadásul kb 5x tartósabb is. Ezt nevezik fejlődésnek.A hangja meg egyéb külsőségek pedig csupán megszokás kérdése. Biztos vagyok benne, hogy 20-30 év múlva a következő generációnak a V10-es F1 mocik olyanok lesznek, mint kb nekünk egy gőzgép. Egy nagy böszme, hangos, benzinfaló szörnyeteg. Jópofa érdekesség meg minden, de biztos nem a csúcstechnika az, ami eszükbe fog jutni róla.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
_XXXXX_
tag
Ha már autóhangok:
Auto-Union Type D starting and running
Auto-Union Type D warming up
Mercedes W154 Warming upAkinek nem tetszik, ne hallgassa!
"Rendszergazda vagyok, nekem mindent szabad."
Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- GoodSpeed: UEFI BIOS frissítési módok 2016-ban és 2024-ben ASUS alaplapoknál, FlashBack
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Motorolaj és szűrő topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- RAM topik
- További aktív témák...
- Crucial T500 PRO 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Bontatlan, Hűtőbordás - 7400-7000 MBs - Eladó!
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó Ipad 9. Generáció 64 GB Wifi Silver
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ASUS ROG STRIX RTX 2080 SUPER - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen