- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kriptovaluták és az adózás
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Programozásról_szubjektíven
- DIGI internet
Aktív témák
-
-
kpal
veterán
-
-
rocket
nagyúr
-
#51736960
törölt tag
jó esély van rá, hogy az összes futamon ezt látjuk majd, még meg is unod
én mondjuk még örülök is, mert már régóta óta az f1-es futamok köré szerveztem a hétvégéimet, de most már kezd annyira fos lenni az egész, hogy végre újra elmehetek vasárnaponként otthonról, aztán a futamot majd megnézem felvételről, végigpörgetve...
-
Motion_Blur
félisten
Hát az várhatod... megint egy vezethetetlen szar van alatta.
Alonso mért köre a Q3-ban nagyon szépnek és hibátlannak tűnt.
Középső szektorban +0.5s-re volt Vetteltől. Akkor kezdtem reménykedni, de az utolsó szektorban kapott 1mp-et..[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
cyberkind
félisten
Anno Monaco-ban Kimi Raikkönen-t a kerékvető dobta meg, két kerékre állt a kocsi, ami szerintem sokkal kisebb erővel jár, mégis eltör a futómű, érdekes !
Palikot én hiányolom, Palik olyan volt kommentátornak, mint az RTL-nek a Mónika(Maunika) show, hiányzik ![ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
-
hunnylander
őstag
Nézegettem az elmúlt hetekben az RB7 hosszirányú dőlését (rake) és tényleg nagyon extrém és ez is hozzájárul ahhoz, hogy az első szárny a középrészével együtt közelebb lehet az úthoz.
Az orr és a szárnytartó rugalmassága felett gyanú van, de leginkább csak a szurkolók között. Az ilyen gyanú édeskevés ahhoz, hogy az FIA elkezdje kivizsgálni ezen elemeket.
Szóval megbékéltem a dologgal. Szerintem ez már így fog maradni erre az évre, talán még jövőre is és majd jön az új formula 2013-tól, kicsi első szárnyakkal.
Amit az FIA tehetett volna, hogy a tavalyi év huzavonái tükrében, hogy egyszerűen lentebb engedi az első szárnyat. Jelenleg úgy 7-8 cm-re van fentebb a vezérsíknál, (minden autón, a Red Bullon is). Egyszerűen feloldanám ezt az előírása. Olyan lentre teszed, ahogy csak tudod. Esetleg a szárnyoldallapok talpaira előírnék pl. Jabroc kopóréteget és ugyanolyan kopási szabályokat, mint a padlólemezre, tehát 1 mm-nél nem koptathatsz belőle többet a futamon, különben DSQ.
Ezzel meg is lenne oldva, hogy ilyen hajlékony szárnyakkal nem játszanának, mert nem lenne értelme, a szárny közel lenne az úthoz.
Pluszban, hogy a leszorítóerő-mérték visszább legyen vágva a közeledés miatt, rövidíteném a szélességét is a szárnynak, így is túl széles.
www.HunnyF1.com
-
Sherman
tag
Nagy sebességgel, légörvényben autózva látszik jól a Red Bull első szárnyának a mozgása, Webber vs Button onboard
ugyanez McLarenben ülve, Hami vs di Resta -
kukinyo
addikt
Aktív témák
- HP OMEN 15 GAMING laptop (i7-8750H, 32GB DDR4, GTX 1060)
- Vadi új HP VICTUS 16 i5-12500H // 16 GB DDR5 RAM // RTX 3050TI // 1TB m2 SSD // GARANCIA
- IPhone 12 Pro 128GB gyári független gyönyörű állapot új akku!!
- ÁRON ALUL ELADÓ GAMING, STREAMING PC KONFIG! AJÁNDÉKOKKAL!
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen