Aktív témák

  • hunnylander

    őstag

    válasz Nowhereman #10113 üzenetére

    Az idei évről van szó; csak a kötelező két kiállás van meg, mint lehetőség. Idén már nem kaphat az F1 új aero-mechanikai tapadás arányt, még jövőre se nagyon.

    A kötelező két kiállás pedig azért jobb, mint az egy, mert akkor nem kell kímélniük, hanem akár egy kulcsfontosságú előzésre beáldozhatnak egy komplett szettet. Gyorsabban kivehetik a teljesítményt az abroncsokból, többet küzdhetnek vele és a tempót is növelhetnék. Ennyi. Nem értem mire fel a köpködés a kötelező két kiállásra.

    Új aeroszabályokat megy valamikor 2012-2013-ra várhatunk, aminek már van komoly vázlat dokumentuma, és a szakemberek nagyon jól tudják, hogy mi a probléma gyökere, csakhogy a szabályalkotásnak, autóépítésnek több éves átfutási ideje van.

    www.HunnyF1.com

Aktív témák