Új hozzászólás Aktív témák

  • D.Va

    senior tag

    válasz zengoe #42 üzenetére

    Igen igazad van, filmnél tényleg jó a 3D-zés, mert 8már csak azobjektívek miatt is) ott nagyon jó a fókuszon kívüli távoli/közeli elmosódás, szóval filmeknél nagyon jól lehet "irányítani" a néző fókuszát. :R

    Viszont játéknál ez leehetetlen. Ott nagyon sz@r ez a dolog. Pl a Lara Croft And The Guardian Of Light-ban is az átvezetőknél nagyon pengén megcsinálták a fókuszokat, csk mivel az egész kép éles, nincs a figyelem az adott fókuszra terelve. Én meg osztán bambulós típus vagyok, (nem mindíg Lara melleire fókuszálok :D , mert néha a seggére :DDD )

    Viccet félretéve játéknál ez így ezért gáz. És nem csak itt, -itt még hagyján, de pl ott az NFS. Ott aztán pásztázik a tekintet. Egyszer az autót nézem, egyszer a kicsit távolabbi rendőrt, máskor meg egészen a messzeségbe a kanyarívre koncentrálva... Mivel a fókusz az autón van, a távoli kanyarból lazán kettőt látok... Ennek így nincs értelme... Inkább idegesítő mint szórakoztató. Nekem legalábbis.

    Legalább FPS-eknél megtehetnék azt a fejlesztők (nem tom hogy nem jutott még egyiknek sem eszébe...) hogy mindíg automatikusan arra állítódjon a fókusz amerre a célkereszttel mutatok. És akkor nem bénázás lenne a CS3D sem. :P FPS-ben a legfontosabb úgyis a célkereszt irányában lévő tartalom...

    ___
    Am lenne egy tökéletes megoldás: (addígis amíg nem jutunk oda hogy az agyunkkal irányítjuk a gépeket...)
    Mégpedig, egy kameraszerű valami, vagy érzékelő a fejünk elé (vagy monitor tetejére) ami figyelné a szemünk apró mozgásait, és annak irányába állítaná a fókuszt az engine. Nem lehetetlen megcsinálni egy ilyen kütyüt csak nyilván -a precízség mellett- marha drága lenne -nem venné senki... :))

Új hozzászólás Aktív témák