-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz MPowerPH #1114 üzenetére
Sokan azt mondják, hogy a platinum csak védi a fényezést, nem fényez...
Ez igy igaz.
Durva polírpasztát én még alkalmaznék előtte standox,glasurit amiben van kvarcszemcse majd utána alkalmaznám csak a platinumot.
Amugy kb egy diónyi nagysággal körbe kencézheted vele az autódat. -
#00809728
törölt tag
válasz MPowerPH #1121 üzenetére
Pólírozás:
Ha esetleg valaki kedvet kapna hozzá.Pld adott egy nagyon karcos autó!
-Tehát le kell mosni a kicsikét.
-polirpasztából tőbb félét lehet kapni. kocsinál egy durva szemcsenagyságu polirt használnák.Glasurit tubusossat,setleg Standoxot mindenféleképpen valami jó minőséggel csinálnám.
Flex gép alacsony fordulaton (1-1.5) vizes szivaccsal adnék neki.
-kb ugy 1-2 óra után amikor végeztem le kell mosni.
-Szárazra tőrőlni és jőhet rá az én álltalam nagyon dicsért VS PLATINUM ill Zaino termék
-Ez egy védőréteget biztositt a lakknak ill az autonak.Meg persze fényesitt is.
- a legvégén magas fordulaton egy pamut rongycsomoval amit a flexre lehet feltenni azzal jó alaposan kifényesitem.
Kb 5-6 óra ha mindent jól és becsületesen megcsinálsz.
2HSZ -
diablo1984
veterán
válasz MPowerPH #10699 üzenetére
elméletileg, ha nem egy elöregedett műanyag, akkor simán javítható! nálunk a karosszéria lakatos simán megjavít mindenféle sárvédőív toldást, meg minden vackot a kocsin, ami ilyen műanyag! úgyhogy ha nem azért repedt meg, mert a műanyag anyagába olyan mint a ropi(szétsütötte a nap), akkor simán lehet!
-
runner 125
nagyúr
válasz MPowerPH #15249 üzenetére
Illúzió, semmi több. Pár órára biztosan működik, míg az olajos párlat el nem tűnik róla.
Typhoon
Köszi, át kell gondolni, mert valóban, egy nappali fény este brutál erős tud lenni. Vélelenül sem szeretnék vakítani.
FeRRaR1
Nee, két stiftet kihúzva kijön az S80 lámpája? Baszki, ez kész. Nagyon jól átgondolt és kitalált.
Igen, az S60 orra pont olyan lesz, mint a V70-edé. Ránézzek arra a videóra, mert mi lesz ha egyszer az út szélén kell izzót cserélnem?!_
Üvegápolásra, polírra senki semmit? Glass Gourd-ot szóba hoztátok párszor, az esetleg?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Typhoon47
őstag
válasz MPowerPH #15513 üzenetére
Fél óra az rengeteg. 5 perc alatt is van hogy már rászárad (kärcher). Sokat segít, a dzsuva nagy részét leszedi, de közel sem mindent, szivacsozni utána ugyanúgy kell. Viszont AG-nek vannak ennél erősebb szerei, azok lehetnek még jobbak.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
kk831228
addikt
válasz MPowerPH #15518 üzenetére
Mindig kell szivacsozni, hogy normális legyen (legalább is ha piszkos az autó). Ha nem kellene akkor az ótómosóba se kellenének a kefék...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
runner 125
nagyúr
válasz MPowerPH #19091 üzenetére
Rozsdamarót én nem használnék. Vegyetek drótkorongot sarokcsiszolóba, fúróba és amennyire lehet csiszoljátok ki fémig. Majd valamilyen epoxis alapzóval kenjétek be és mehet rá a fedő, bár ez így elég maszek, főleg az a kérdés h a fedőt, lakkot mive, hogy és hol viszitek fel. Bár ha kevésbé látható helyen kell javítani - rátakar a lámpa, lökhárító, akkor nem lesz feltűnő.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
csiben1
tag
válasz MPowerPH #19156 üzenetére
Csak, hogy kiálljon melletted valaki, én is mindig Castrol olajat használtam az autóimhoz, sose volt semmi gondom. Csak mosolyogni szoktam az olyanokon, hogy "hú, hát a Castrolt hamisítják, sose vegyél olyat" meg, hogy " a Castrol olajtól csörög/csattog a motor" szövegeken.
Viszont kérdés. Ha a gyártó 15k km vagy 1évet ad meg olajcserére, miért kell 10k km-enként cserélni? Persze ártani nem ártok vele, de ennyi erőből ezer km-enként is lehetne cserélni.You can walk straight through hell with a smile
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MPowerPH #19156 üzenetére
A 0W30-al mi volt a tapasztalat? Mikor átálltam 5W40-ről 5W30-ra nekem az hozott némi fogyi csökkenést. Azóta csak 5W30-at használok.
mod:
Motion_Blur: Mert azt éri meg hamisítani amire nagy a kereslet. Motul/Eneos meg (itthon legalábbis) rétegmárka eléggé. 10 átlag autósból 8 azt se tudj eszik-e vagy isszák ezeket.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
#00809728
törölt tag
válasz MPowerPH #25867 üzenetére
Hy..
Ügyfél elhozta leszedette róla a gumit.Majd elvittem a homokoloshoz sajnos most csuscs szezon van náluk igy ö 3-4napra vállalta.
Sajnos Szfvár környékén nincs nagyon homokolos.
Epoxy alapozó ment rá kb. olyan mitha müanyaggal bevonnám.Majd csisz 220-as papírral és mehet rá a szorókitt v. poliészter.
Majd csisz vizessen 800-as papírral.Többször átmosód,leportalanítod stb...mehet rá a fekete és utána a krom effect festék.
Majd a karcálló 2k-s lakk 2-3szor.
Nekem 3nap kellett mert az anyagok jó ha 12-12órát száradnak.
Fújás után 1órával gumizható.Nem kell kemencézni mert ez oldoszeres festék csak az egézségnek nem tesz jót. -
#00809728
törölt tag
válasz MPowerPH #25914 üzenetére
Swisswax jó cucc,Wolf's cuccról nem írnék de ha kell valakinek szivesen adok belőlle.
[lcquartzL](L:https://www.youtube.com/watch?v=ao0fmILy1-s)[lsaját otthoni videoL]
Nem fogok senkit győzkődni mert már belefáradtam.Nézd meg a videokat és dőntsd el.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
-
-
-cobra-
aktív tag
válasz MPowerPH #26112 üzenetére
Az én 70.000Ft-os Karcherem 1 év kíméletes használat után romlott el. Mázli hogy a két év garanciába még belefértem, dugattyút kellett benne cserélni. Részemről soha többet Karchert. Bezzeg a fele ennyibe kerülő Nilfiskem kapott már rendesen, és köszöni nagyon jól van.
-
FIREBLADE78
addikt
-
Laca1212
őstag
-
blizzrd
aktív tag
válasz MPowerPH #26405 üzenetére
Azért valljuk be, kevesen engedhetik meg maguknak, hogy télen és nyáron (ergo évente kétszer) olajat cseréljenek az autójukban. Meg aki megteheti se teszi meg....szerintem.
Az meg véleményem szerint elég degradáló, hogy azt, mondod, hogy a kisköbcentis autósok gyötrődnek.
Nekem is az van, lehet mert fizetésből ezt tudom tisztességesen fenntartani, plusz én is a gyötrődők között vagyok (1.4 8v). Aminek az is lehet az oka, hogy szeretném, ha az autó még jó ideig kiszolgálna, így próbálom/próbáljuk kisköbcentisként is a lehető legminőségibb cuccokat megadni az autónak...akinek nem inge ne vegye magára
És szerintem tök f...z mind1, hogy, egy x100 lőerős vagy épp egy 77 lóerős autóról beszélünk. Mert valljuk be,
Magyarországon jószokás addig használni az ilyen prémium verdákat, amíg az első szervízre el nem kell vinni. Ott meg rájön, hogy ja ez ennyi..akkor inkább eladom.
Én inkább gyötrődöm kicsit az olajon .... -
veterán
válasz MPowerPH #26636 üzenetére
Nem akarlak megtéríteni.
Azzal számolj, hogy a bogároldót a végén célszerű lemosni vízzel.
Ha bespricnizem (desztillált-)vízzel a szélvédőt, kicsit hagyom állni, utána pillanatok alatt letörlöm a dögöket nedves kendővel.
Engem a lökhárítón és a géptetőn lévő bogarak jobban aggasztanak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen