Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nonsen5e

    addikt

    válasz frostitualt #56849 üzenetére

    Miért ne kellene fullHD-ban? Bőven nem olyan az a felbontás, hogy ne jönne jól bármikor extra AA. A monitor meg lehet ips, nem ips, az anti-aliasingra annak nincs sok hatása.

    "Sima" forward rendering alatt egyszerűen meghatározza a program minden egyes háromszög konkrét pozícióját, erre rákerülnek a textúrák és fények s majd ezt jeleníti meg a program és ezt látod. És mivel ezek pozíciója ismeretes, azt is tudja egyből, hogy hol vannak az egyes grafikai elemek szélei - emiatt pedig mielőtt kiküldené az elkészült képet a monitorodra, felhasználhatja ezeket más dolgokra is, pl. MSAA esetében az éleket nagyobb felbontásban számolja ki és azt helyezi vissza a többi közé. (a supersampling anti-aliasing SSAA pedig ugyan ezt csinálja csak a teljes képpel, ezért nagyobb sokkal a gépigénye).

    Ezzel szembe a deferred rendering amire most a wow váltott előre meghatározza az objektumokat és textúrákat - ezeket bitmap-be konvertálja, hozzáadva egyéb nyalánkságokat, mint pl. a fényforrásokat, majd ezekkel dolgozik. Ez szép és jó, csak a kész képen egymásba folyódnak a háromszögecskék, mert azok méretét, elhelyezkedését, pozícióját már a textúra rájuk dobása előtt elfelejtettük, ezért egyszerűen NEM LEHET DEFERRED RENDERING ALATT MSAA-t használni.

    A gépedben a sátán tevékenykedhet, VAGY más teljes mértékben post-process AA is fut a háttérben, és te csak azt hiszed, hogy az az MSAA, VAGY bepipáltad ugyan az MSAA-t, a kép maradt a régi de te "látod" a különbséget, ergo placebo effekt, VAGY csak az éhes troll esete áll fent. Utóbbi a legvalószínűbb, úgy látszik valami vendettát tűztél ki ellenem amúgy is...

    No de én hibám, ne etesd az éhes trollt ahogy mondják.

    [ Szerkesztve ]

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

Új hozzászólás Aktív témák