Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bartucc

    addikt

    válasz AlexWolf #4719 üzenetére

    Egy idő után menni fog, ha ráérez az ember... csak figyelembe kell venni a távolságot, és az adott tank mozgását. A másik, amivel meglepően jól el lehet játszani, pl bázisfoglalásnál, ha van fedezék a körön belül, annak a széleit eltalálva sokszor lehet kellemetlen pillanatokat okozni :)

    "Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//

  • K6000

    tag

    válasz AlexWolf #4719 üzenetére

    Az én tapasztalatom más. (vagy másképpen játszom) A célkereszt valóban szétugrik, de én nem is követem végig a Heavy tankot. látom honnan indul, és az irányából látom melyik fedezék felé megy. A célkereszt a fedezék bejáratánál van, és szűkül! A tank riszálhat ahogy akar, gyorsulhat - lassulhat, nem a fedezékig tartó út alatt lövök rá! Amikor a fedezék közelében van az esetek 90%-ban nyíl egyenesen maximális sebességgel halad, én meg küldöm is a csomagot. A kiszámítás meg nem gond Quake III-n nevelkedtem, a Rocket launcher pedig alap fegyver. A gépi ellenfelek gyakorlatilag mindegyike, a játékosoknak pedig a többsége a Health pack, Red Armor vagy az istenkirály Quad Damage felé rohan. Nem a játékosokat kell lőni a Rocket launcher fegyverrel, hanem a felvehető tárgyakat úgy, hogy közel egyszerre érjenek mondjuk a Quad Damage-hez. Igen a Quad Damage most a szikla közvetlen bejárata, és az ellenfelek többsége sem intelligensebb mint Bitterman, vagy Phobos nightmare fokozaton.

    ASUS PSCH-L 3.2GHz HT Intel. 4db Corsair 1GB ECC DDR ram 400MHz dual channel, SCSI U320 Seagate 73GB 16mb 15000rpm 2db (raid 1) + 2x WD160 RE (sata raid 0) + HP SCSI Dat72

Új hozzászólás Aktív témák