Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pug

    veterán

    válasz Thrawn #199453 üzenetére

    Én senkit nem láttam, hogy földhöz verné magát, egyszerűen emberek leírják a véleményüket egy online fórumon, tudod, többek közt erre valók a különböző kommunikációs színterek.
    Elvileg ez a topic egy játékról szól, szóval eléggé on spot content a játék és játékos állomány "minőségéről" való diskurzus, persze ha téged untat, akkor nyugodtan ugord (csak az ilyen "régenmindenjobbvót" és "úgysetudszmitteniellenezértinkábbkussolj" jellegű riposztokkal ne fárasszuk már egymást);)

    Az addot hozzállás, amit én károsnak tartok az az általad vázolt: "úgyse tudsz mit tenni, tetszik, nem tetszik, eszed, nem eszed"

    Én erre írtam, hogy de, igen is tud a játékos állomány azon része tenni ellene (legalábbis próbálhat), akinek nem tetszik az irány (már jó ideje inkább fősodor, mint irány)

    - Amit már sok régi játékos megtett, hogy hagyja az egészet játékot a francba.
    - Vagy egyszerűen nem fizetsz a WG-nek.

    Quite simple.

    (#199455) e-newsee:

    Az MM fejlődésével teljesen egyetértek, nem is hoztam fel, mint negatívumot. Ezerszer jobb, mint 1-2 éve. Mondjuk a csapatok közötti balance szerintem továbbra is ildomos lenne (bármely a WG által preferált játékos teljesítmény index alapján), de tudom, hogy álmodik a nyomor.

    Szerintem az általad vázolt 1.-es pont nem járhatatlan út, mert régen konkrétan ez volt a helyzet. Persze most már visszahozni azt valóban no chance.

    "Amin szerintem sürgősen változtatni kellene, az pont az, amit megint lefújtak, a lőszer/HP balansz. Ha azt jól kiegyensúlyoznák, akkor sokat dobna a játszhatóságon játékosállománytól függetlenül."

    Szivemből szóltál! :K :R

    (#199454) Macka:

    Én speciel még most is egy átlagos balfasz játékos vagyok a WOT-ban, de néha azért már van valós sikerélényem is Tier 10-ben, olyanok is, amiket nem csak az RNG és a tomato ellenség hozott össze, hanem mert tényleg esetleg jól játszottam. És nagyon jól tudom, hogy még mindig hatalmas room for improvement van. Nah most mit várunk egy 12-14 éves Pistikétől, aki 3K csata után rohangászik Tier 10-ben.

    Teljesen más volt a célközönség mikor indult ez a játék és nagyon más most, plusz (persze sose tervezték egy sim-nek) nagyon arcade-ba taszították a kerekes futrinkákkal a dolgot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák