- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
Mielőtt kommentelsz, olvasd el az Összefoglalót!
(Frissítve: 2020.05.31.)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Blue Thunder
senior tag
válasz #81556480 #71384 üzenetére
Sejtettem
Egyébként azért is kérdeztem melyik verziót raktad fel mert nem akarok mellé beszélni de asszem a 1703-as verziónál lépett fel ez a hiba. Ezért is lehetett nálad is ez a hibajelenség. 1709-nél már ez nem fellelhető. De folyamatosan nyomon követem a frissítési számokat alapból mindig a legfrissebb win-t rakom fel. Mondjuk az utóbbi időben kevesebb időm volt így én is csak ráfrissítettem viszont az ujonnan összerakott gépeket már a legfrisebb 1709-el telepítem és ilyenkor csak a hozzá járó update-k mennek rá hogy minél kisebb legyen a hibalehetőség.
Örülök hogy segíthettemTelefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz Werkly #71440 üzenetére
Szerintem nincs jelentősége.
Ha lemezről telepted megteheted de ott se sok jelentősége van, én már nagyon régóta gyári honlapról szedem le a drivereket az általában mindig a legfrisebb. Biost is mindjárt a legújabbat teszem fel.Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz pendre54 #71500 üzenetére
Simán csak elindítottam, azaz ráfrissítette az újabb verziókra.
Azt sajnos nem tudom megmondani hogy régebbire jó e, nekem 8 hero van. Ha gyári oldalon támogatva van illetve fent van a driver al suite 3 akkor gondolom igen mennie kéne neked is. Közben megnéztem sem win10 sem pedig visszafelé levő OS-en sincs a listákban ez a progi hogy telepítetted?Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz pendre54 #71506 üzenetére
Akkor próbáld meg felrakni ezt amit belinkeltem, béta de nálam bevált (igazából nem veszítesz semmit)
baboss:
sima setup exe-t próbáld illetve ha ez sem megy hosszan jobb egér gomb és rendszergazdaival futtasd.Szerk.: milyen opod van 32 vagy 64 bit?
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz #98452736 #71901 üzenetére
Érdemes visszaolvasgatni, de segítek....azért nem sikerül mert ideiglenesen visszavonták addig míg nincs megoldás a javításra, mivel nagyon sok helyen nagyobb gondot okozott, mint javítást. Konkrétan gépösszeomlás, stb. stb.
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz Sukta 95 #71918 üzenetére
Valószínűleg egy újabbra frissítésre vezethető vissza (build). Csináld azt amit írtál először aktiváld be, restart majd újra deaktiváld és újabb restart után vélhetően nem fog fennállni a hiba!
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz pendre54 #71920 üzenetére
Egyébként érdekes mert én korábban se találkoztam ilyen nevű funkcióval. Ventiszabályozás az van ami a te képeden is látszik a "Dual Intelligent Processors5", azokban az ablakokban van olyan hogy FanExpert3 és itt jelennek meg a lehetőségek:
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #71925 üzenetére
Nálam a 3.00.10 megoldotta a hibám.
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Azért érdekes hogy kissé ganyéskodnak asus-nál is mert még jó hogy belinkelted a 3.00.13-asat...így összehasonlítottam pár drivert amit ugye az X-hez kiadtak de mondjuk a 8 Hero oldalán még csak a BIOS-t frissítették holott a chipset és a sata driver is frissebb...mondjuk így legalább azokat leszedtem
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz pendre54 #71931 üzenetére
Akkor lehet azóta kivették belőle vagy csak átnevezték és így integrálták bele. Mindenesetre ha telepíted az idézőjelben lévő progit akkor tudni fogod szabályozni a ventiket és sok minden mást is
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
ÍGy van! Egyébként amit leírtál én is tudom. Csak sajna mostanság kevés az idő ellenőrizgetni. Szinte azokat a drivereket rakom fel én is amit írtál, a többi tök felesleg. Legtöbbször az adott driver oldalát szoktam én is látogatni. Sokan nem foglalkoznak egyszer feldobják a cd-n lévőt azt cső. Mondjuk a vicc az egészben hogy egyszer még régen egy asrock gyári cd-ről szoptam be vírust...jó nem?
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz NandorHUN #72123 üzenetére
Az azért van mert frissített egy újabb build számra a windows. Valószínű hogy létre is hozott egy windows.old mappát...na most tálcán fájlkezelő megnyitása-->Ez a gép a bal menüben --> jobb oldalon C rendszer jobbklikk egér-->tulajdonságok--> lemezkarbantaró-->rendszerfájlok törlése-->ott alapból be lesz pipálva pár négyzet, illetve magadnak is be kell pipálni néhányat (több gigásak), mondjuk windows update hátrahagyott fájljai, digitálisan letöltöt blablabla, illetve korábbi windows telepítés na ezekre katt aztán törlés! Biztos? IGENvégig fut ha kész kilépsz, itt fel kell szabadulnia jó pár gigának és TC-ben is látni fogod hogy eltűnt a windows old illetve egy ESD nevű mappa is....aztán restart, ha véletlen mégis kéri először aktiváld be a netplwiz-es dolgot restart majd ujra deaktiváld restart és elvileg öröm és boldogság
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz Ricco_hun #72200 üzenetére
Választ megkaptad...de nem értem hogy miért kellett offline módban mindenképp megadnod? Nem írsz be semmit, átugrod azt csókolom, nem fog jelszót kérni, nem kötelező adni anélkül is telepíthető.
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz Misi-67gyurc #72291 üzenetére
Akkor örülhetsz neki! Én már jó ideje nem hasznlom és nem is ajánlom hogy alap felhasználók ilyet feltegyen, többek közt az előző kommentben leírt hiba miatt, meg nekem is volt pár gépen gondom vele, alap beállítás mellett olyan registry fájlokat is törölt hogy "öröm" volt nézni!
Pár éve használom a wise registry cleaner-t, sokkal jobb!Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
-
Blue Thunder
senior tag
Hát az szívás....két lehetőség merül fel
1. Ha mondjuk szerencséd van és az adatok két külön partición vannak akkor adott hogy újratelepítés és így csak a c-formázza újra és megy minden tovább....viszint ha nincs megosztva a vinyó és nem akar adatvesztést akkor
2. Pattintsd ki a vinyót, átmásolod az anyagokat saját gépre és go install (érdemes akkor már megosztani a vinyót). Ha kész kiveszed, visszamásol azt csókolom.Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz NandorHUN #72331 üzenetére
Nagyon szívesen!
A nagyobb updattel ezt visszaállítja alaphelyzetbe valamiért, de könnyen orvosolható Kicsit kellemetlen igazából ezt is foltozhatnák mint hibát. A lényeg hogy sikerültTelefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz Tito62 #72333 üzenetére
A javítás maga egyelőre nem érhető el mindenki számára, hanem főképp csak a problémás CPU-k esetén érkezik meg Windows Update-en. A Windows 10 őszi alkotói kiadása esetén (version 1709) ez az összesítő KB4073290 számon érkezhet, és telepítésével az új buildszám 16299.194 lesz, a korábbi problémás 16299.192-vel szemben. Telepítsd és elvileg megoldja.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz Orionk #72335 üzenetére
Konkrétan és röviden IGEN! De ha nem akarsz sokat szöszmötölni meg várni a rengeteg frissítésre akkor egyből a 1709-es számú wint rakod fel, itt is lesz egy-két frissítés de az szinte semmi....
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
-
Blue Thunder
senior tag
válasz winfos #72350 üzenetére
Nálam is volt 2 hasonló gép, alapból a biosban be van állitva az a bootmanager funkcio én ezt ki szoktam kapcsolni hogy ne hozza létre mikor telepítesz rendszert, így csak alapból hoz létre egy rendszer visszaállitáshoz egy 500mb-os particiot illetve az adott méretet amit megadsz, vagy épp kettőt.
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Külön USB driver? Nem is igazán szokott lenni...de mondjuk egy chipset driver telepítés frissítés mondjuk megoldja a gondot mivel az vezérli
Esetleg töltsd le az laposod oldaláról az asus live update progit...jobb esetben, felismeri ha van újabb ha nincs akkor manuális keresés...
Illetve régebben elég sokat használtam a DRP progit de itt is ügyelni kell mit telepítesz (haladó módban jobban látszik)[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Illetve az Intel Management Engine Interface is jó ha fent van azt is frissíteni, akkor volt olyan probléma amit az ATK telepítés is megoldott....érdemes az "ismertebb" drivereket feldobálni sokat segíthet.....gyári oldalon is érdemes kibontani a driver füleket (mióta változtatott az oldalán az asus, nem mindet mutatja), viszont a win 10 se mindig a legújabbjait szedi le updaten.
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz HurkaLES #72667 üzenetére
Nem feltétlen kell hozzá driver, alapból amikor telepítetted a win-t az felismerte és elvileg fel is kellett hogy dobja a csatlakozást. Csak simán használd és kész. Mondjuk érdemes úgy telepíteni hogy be van dugva és nem vezetékről csatlakozva haladsz végig a telepítésen.
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz HurkaLES #72672 üzenetére
Csak a wifi stick volt bedugva? Vagy a vezetékes is?
Ha pendrive-ot dugsz rá azt felismeri?
Letiltva nem hinném hogy lenne de mondjuk biosban is meg lehet nézni hogy minden jól van e beállítva.
A letiltást meg úgy tudod megnézni hogy Gépház--hálózat és internet - adaptermódosítások beállítása és ott felugrik egy ablak ami mutatja hogy áll a helyzetTelefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz Egorov #72670 üzenetére
Mondjuk én alapból a 1709-est tenném fel...de van egy lehetőség erre a hibaüzire
Gépház - Frissítés és biztonság - Update-nál legalsó sorban ott van hogy speciális beállítások ott pipáld be ezt:
Restart majd újra indítsd el az update-tTelefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz HurkaLES #72678 üzenetére
Rendben! Egyébként meg szívesen ezért is vagyunk itt
A másik hogy a fenti update-es dolgot te is megcsinálhatod az is segíthet (nyílván menj át a szobába ahol van a vezetékes net dugd rá, maradjon benne a stick is és update)
De kivi vagyok majd a képre is...jó éjt nekedTelefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Akkor próbáld újrahúzni mindjárt egy 1709-es verzióval. Kimenteni meg ki tudod, pattintsd ki a vinyót, rákötöd egy asztalira, átmásolod, ujra win és ha megoldódott a gond akkor pendriveon visszatolod a lementett fájlokat. Vinyot meg legalább 2 particiora megosztani, egyik rendszer másik data, azt legközelebb nem kell vesződni a menteni akart cuccokkal. Mondjuk majd nézz egy hdsentinelt is nem e esetleg a vinyó szektorhibás és az okozza
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
-
Blue Thunder
senior tag
válasz HurkaLES #72730 üzenetére
Igen látom...pontosan ahogy a kolléga is írja az bizony chipset driver lesz valószínűleg, viszont az alsónál ott is van hogy usb 2.0 wlan, vagyis látja csak nem tudja ugye kezelni. Szedd le az alap drivereket a gyártó oldaláról ha tudod... Bár elvileg a win10 telepítésekor ezt meg kellett volna tennie automatikusan is...
Igen tegnap ezt is írtam hogy dugd rá vezetékesen netre és úgy telepítsd és frissítsd....illetve a win update lehetőségnél a gépházba menj rá a speciális beállításra és ott pipáld be az egyéb microsoft termékeket is frissítse kockát
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Mondjuk épp másik topikban is pont ez a probléma amire írtam is hogy valószínűleg bányászvírusod van neked is...de az érdekesség hogy szinte 99%-nál a chrome-nál jelentkezik legtöbbet....viszont látom elég jó vírusírtód van (kaspersky), de mondjuk szerintem nem elég...én minden esetben komplett védelmi progit szoktam felrakni (plusz nagyon régóta firefoxot használok)
Futtass egy Malwarebytes Anti-Malware-t hátha...Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Szívesen
Igazából valószínűleg azért mert csak antivírusod van (illetve úgy nézem/látszik hogy a chrome nagyon is sebezhető ezek szerint), másik topikban is írtam, hogy sokkal átfogóbb védelmet nyújt egy teljes verziós internet security ami mindent figyel....Kaspersky, Eset Smart, F-Secure...jelenleg 3 éve az F-secure-t használom...nem csak egy gépen...még ha nagyon sok felhasználó mondjuk a win-t nem eredetiben használja legalább erre érdemes költeni, éves előfizetésem 11.000Ft ami havi leosztásban nem olyan sok szerintem...és hát megéri
Sőt az eset smart-nál még diák kedvezmény is van szóval akár egy ismerősön keresztül is be lehet szerezni olcsón[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Jahh azt nem láttam csak a feladatkezelőben láttam hogy anti-vírus ebből gondoltam.
Nekem az F-secure például ha bankolok akkor blokkol mindent, szóval nagyon is meg vagyok elégedve vele
Egyébként nem is emlékszem mikor volt utoljára bármilyen vírusom vagy kártevőm ...asszem nagyon régenTelefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz (baphomet) #72764 üzenetére
Gondolom kis piros x-el. Az exe fájlra jobb egérklikk hosszan és futtatás rendszergazdaként, itt valószínűleg sosem kapsz hibát.
Vannak olyan letöltött programok amiknek úgy van az attribunok hogy csak így rendszergazdai jogosultsággal tudod inditani.[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz hackeeeee #72772 üzenetére
Elvileg nem is kellett volna, mivel a fiokod tárolja mid van csak magát az appot kellett volna törölni majd visszarakni. Nálam volt korábban ilyen hiba igaz MS telón de utána helyreállt
Telefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
válasz hackeeeee #72774 üzenetére
Ezért irtam hogy nem is kellett volna ujra letölteni mert ergo nem a játékokkal volt gond csak az applikációval. Maga a letöltött játékok megmaradnak, csak magát az appot kellett ujra telepiteni mivel ahogy írtad is az a szh@r
A lényeg hogy megoldódottTelefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
-
Blue Thunder
senior tag
Az úgy faxa
Magyarul vettél egy licenszkulcsot itt amit ha jól értelmeztem x hónapig jó...hát rendesen átejtettek...viszont ugye vannak egyéb internet security-k amik szintén lehet havi promóciós kóddal aktiválni, ergo ugyanaz amit weben megvásárolsz és elvileg ugye ennek is teljes verziónak kell lennie minden funkciójával....hát érdekes egy kör volt de legalább erre is fény derült.
Én idáig mindig biztonságcenteren keresztül vettem hivatalos helyről...korábban a chip magazint vettem, mire kis naív rájöttem hogy marhára drágább mint megvenni magát az egész pack-ot...jó jó legalább kicsit olvastam isTelefonszámom: 06-30-6-570-800 +++ Ha írok PM-et tisztelj meg azzal ha bent jársz hogy válaszolsz!!!
Új hozzászólás Aktív témák
• OFF topik
• TILOS a warez!
• Windows 10 frissítési kisokos
- Eleglide C1 - a középérték
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- PC JÁTÉKOK (OLCSÓ STEAM, EA , UPLAY KULCSOK ÉS SOKMINDEN MÁS IS 100% GARANCIA )
- Warhammer Online - Age of Reckoning (DE) Collectors Box (Figurával!)
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! LEGOLCSÓBB! Automatikus 0-24
- Steames kulcsok jó áron eladóak!
- Adobe Creative Cloud - 2024. 04. 05 - 2025. 04. 05-ig