- SkyShowtime
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Mikrotik routerek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Sweet.tv - internetes TV
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
kali
legenda
válasz Tutu7030 #419 üzenetére
Annyiban érdekes a dolog, hogy a szolgáltató nem nyúl bele az általa forgalmazott Huawei/Honor készülékek szoftverébe, csak külön kiegészítő frissítést ad ki azokra - amiket nem is muszáj telepíteni, illetve gyári visszaállításkor el is tűnik, mert nem képezi a firmware gyökeres részét -, amikben benne vannak a szolgáltatós alkalmazások és meghatározott hálózati módosítások, utóbbiba belefér persze a VoLTE specifikáció is.
Nekem Telekomos Mate 9 volt anno és az sem tudta szoftveresen a VoLTE funkciót, később a Mate 10 Pro viszont már úgy jelent meg, hogy nem csak a Telekomos, hanem minden más forrásból származó is alapban tudta, a nem szolgáltatós, kétkártyás Mate 10 Pro-val is használtam sokáig a 4G hanghívást.
Szerintem a gyártón (is) múlik a szoftveres VoLTE támogatás, jó példa erre a feleségem által használt View 10, amely nem szolgáltatónál lett vásárolva - Telekom nem is forgalmazza -, a megjelenéskor nem tudta szoftveresen a VoLTE funkciót, hónapokig így volt, aztán megkapta a 9-es frissítést, megjelent a VoLTE kapcsoló és azóta megy rajta a 4G hanghívás. (Telekom)[ Szerkesztve ]
-
Gubu0101
veterán
válasz Tutu7030 #480 üzenetére
Nekem is így volt,aztán jött is egy frissítéssel a kapcsoló hozzá.Amúgy a Beállítások->Kapcsolatok->Mobilhálózatok alatti menüben lesz.
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
akos_ur
aktív tag
válasz Tutu7030 #486 üzenetére
felhívtam megint a Telenort, most egy másik ügyintézővel beszéltem, azonnal mondta, hogy persze bekapcsolja a VoLTE-t... letettük a telefont és már meg is jelent a kis logó felül, ennyi
az előző ügyintéző pedig csak hebegett habogott, hogy miért nem megy... na mindegy, most jó
(ennyit számít, hogy éppen kihez kapcsolnak)
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz Tutu7030 #579 üzenetére
Nincs vége, de pont ezt írtam még az indulás után.
Ha mindenkinek beaktiválják a VoLTE-elérés lehetőségét akkor a nem támogatott készülékekkel lehetnek gondok, ami ügyfélpanaszt generálhat.
Így mivel egyelőre kevés a támogatott eszköz, a hibalehetőség is kevesebb lehet.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam topic
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Külpolitika
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest