- Windows 10
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Crypto Trade
- Mozilla Firefox
- Proxmox VE
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Aliexpress tapasztalatok
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doblós
aktív tag
Üdv!
Karbantartás van vagy micsoda?Nem érhető elNincs ez elb@szva,csak másra lesz jó
-
Doblós
aktív tag
Sziasztok!
Sajnos az uplay ügyfélszolgálattal nem tudom megértetni a problémámat,hátha Ti tudtok segíteni,hogy milyen opciók vannak,vagy hogyan és miként kéne megfogalmazni nekik a problémámat,hogy megértsék:Szóval,a lényeg annyi,hogy kb.3-4 hónapja nem léptem be a fiókomba,most egy pár napja arra gondoltam,játszanék egy kis AC-t.A gépem valamiért nem mentette el a bejelentkezési adatokat,mondom,sebaj,megy fejből.
Nos nem ment,semmilyen e-mai címet és jelszót nem fogadott el.
A gondom csak az,hogy ami e-mail címmel regisztráltam anno,az megszűnt,szolgáltató váltás miatt,így hiába is kérek jelszó emlékeztetőt,nem tudom megnézni.
Leírtam a hibát a supportnak,akik azt kérték,igazoljam számlákkal az általam vásárolt játékok származását.
Evvel csak az a gond,hogy a hardveraprón vettem őket,tudjátok,hogyan működik,számlám természetesen nincsen,a levelezéseimben semmi infó nincs arról,hogy játékot vásároltam.
Tehát,ilyenkor mire számíthatok?
Nem tudom igazolni,hogy az enyém a fiók,max.esetleg azzal,hogy kb.másfél éve volt egy hibajegyem,ahol elég hosszú levelezést folytattam az ügyfélszolgálattal.
10-12 játék van a könyvtáramban,amit nem szívesen buknék be.
Bocsánat,kissé hosszúra sikeredett,remélem,valaki tud egy kis infót adni.
Köszönöm
Nincs ez elb@szva,csak másra lesz jó
-
Doblós
aktív tag
-
Doblós
aktív tag
Nos,minden megoldódott,újra tudom használni a régi fiókomat.
2-3 éves ph-s levelezésekkel tudtam bizonyítani feléjük,hogy nem kamuzok.
Viszont azt a "tanácsot" kaptam tőlük,hogy legközelebb,ha ilyesmi gondom lesz,nem biztos,hogy el fogják fogadni az ilyen vásárlásokat,ezért inkább közvetlenül a storeból vegyem a játékokat.Nincs ez elb@szva,csak másra lesz jó
-
Doblós
aktív tag
válasz hackeeeee #802 üzenetére
Szia!
Nekem eddig szerencsém volt,általában 1-2 napon belül reagálnak.De jobban jársz,ha hibajegyet csinálsz,avval szerintem gyorsabban foglalkoznak.Viszont hibajegynél figyelni kell,ha nem válaszolnak és te sem baxtatod őket,4 nap múlva mególdottnak tekintik és törlik a hibajegyet,ergo kezdhetsz mindent elölről
Nincs ez elb@szva,csak másra lesz jó
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Androidos tablet topic
- Politika
- Windows 10
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Diablo IV
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- További aktív témák...
- VivoBook S15 S521EA 15.6" FHD IPS i5-1135G7 Iris Xe G7 8GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- DELL rack keret 1000 mm mély 24U magas eladó
- Szinte új T14 Gen 4 Ryzen 7 Pro 7840U 32GB RAM (forr.) 1TB NVMe Samsung SSD 4G LTE 2026.12.20 GAR
- Vostro 3590 15.6" FHD i5-10210U Radeon 610 16GB 512GB NVMe magyar bill., gar
- IPhone 11 64GB gyári független ÚJ Product Red 90 nap Apple garancia