- ASUS routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Linux - haladóknak
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gh00st
tag
Szia,
A Ubisoftnak elérhető magyar nyelven is a Supportja - van magyar nyelvi támogatás, legalábbis az utolsó hibajegyemet már magyar nyelven intéztem..
Also, I just would like to inform you that we can provide support in Hungarian language if that is more convenient for you.
Szeretném Veled tudatni, hogy szintén nyújtunk támogatást magyar nyelven.
Best regards,
Greg
Ubisoft Customer SupportLépj be az oldalra, majd nyiss egy hibajegyet, ott leírod magyarul a problémát.
Üdv,[ Szerkesztve ]
<<< Richard B. Riddick >>> ...és Johns, Neked megvan a gerinced!!!
-
pigster
senior tag
Én nem próbáltam, de:
To unlink a console, Facebook, or Steam from your Ubisoft Account, simply visit the Account Management section of the Uplay website: https://account.ubisoft.com
Navigate to the Account Information tab, and you will see Linked Accounts at the bottom of the page. Next, click the Unlink button under the platform you wish to unlink from your Ubisoft Account.After clicking Unlink, a pop-up window will appear to confirm the platform has been unlinked.
Innen: https://support.ubi.com/en-US/Faqs/000017027/Ubisoft-Account-Linking-Unlinking#unlink
FIGYELEM! A többszázezres Samsung okostévék kéretlen reklámokat tolnak az arcodba.
-
gabee jr
tag
Ott lett a dolog eltolva, hogy nem társítani kellett volna a Steamen vett játékot, hanem a tesódnak csinálni egy új Uplay accountot. (vagy nem volt még neki, miért lett a tiédre téve?)
Tehát a lerosszabbul választottatok, mikor a te Uplay fiókodra társítottátok a játékot.
Azt mondjuk én sem értem, hogy lehet két ugyanolyan játék egyetlen fiókon, mert mióta van Uplay én azóta használom, de duplikátum játékkal még sosem találkoztam egy azon fiókon. Mondjuk nem is vettem két egyforma címet Steamen és Uplayen...Próbálj meg írni a supportnak, keress valami jó angolos havert, ismerőst, családtagot. Mert a magyar nyelvi support szerintem még csak elméleti síkon létezik.
[ Szerkesztve ]
"Csukaharapást szőrivel"
-
HoReSz1975
őstag
Sziasztok,
Emailben reagáltak, príviben elküldenéd az email címet
Nekem is hasonló a helyzet, vettem itt egy Assassin's Creed Origins -t, csak a gyerek, hiába íram neki, hogy küldje a kódot (aktiválom az Nvidia Experiencebe), aktiválta egy régi fiókján, majd kreállt nekem emailt és átírta az uplay fiókot nekem.
Viszont nekem van uplay fiókom és át akarom rakatni a játékot arra.
Írtam már nekik, angolul és magyarul, de nem válaszolnak, képeket is küldtem a fiókokról.
Az úriembertől meg kikértem magamnak, azt még neki állt feljebb.