- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rozsta
csendes tag
Sziasztok!
Kb. 4 hónapja váltottam UPC mobilra, és most derült ki, hogy nem kapom meg a külföldről küldött SMS-eket. Valahogy mindig kimagyaráztam magamnak, hogy miért nem kapok válaszokat az üzeneteimre, de mostmár egyértelmű, hogy a váltás óta nem jönnek SMS-ek. Küldeni tudok, és belföldön fogadni is, csak a külföldről küldött üzenetek akadnak meg.
Jár valaki hasonló cipőben? Megoldási javaslat?
UPC azt mondja, nem látja a bejövő üziket, nem tudják megmondani, mi a gond. Azt mondták, nézzem meg az SMS központ számát, hogy jó számot ír-e, majd adtak egy rossz számot, hogy azt írjam be. Azzal egyáltalán nem működött semmi, szóval a kisasszony benézte... a +36317800350 szám van most is, ezzel továbbra sem tudok külföldi sms-t fogadni.
Tanácstalan vagyok. Most azt mondták, kérjek meg egy külföldi ismerősömet, hogy küldjön üzit, majd hívja fel a mobil szolgáltatóját, hogy miért nem megy át az SMS? De szerintem ez hülyeség, ezt nem az ismerősömnek kellene intéznie, hanem a UPC-nek. Ettől függetlenül megpróbálom, de szerintem nem itt lesz a bibi...
Nagyon furcsának találom, hogy a UPC nem tudja leellenőrizni a bejövő üzenetek forgalmát! -
Rozsta
csendes tag
válasz Intruder2k5 #35911 üzenetére
A gond az, hogy sehonnan, semmilyen külföldi országból (Szlovákia, Románia) nem jönnek át az üzik.
Azt találom furcsának, hogy a UPC nem tudja ellenőrizni, hogy én kapok-e üzenetet vagy sem. Mert azt értem, hogy azt nem tudják megmondani, hogy a kibocsátó szolgáltató elküdte-e az üzit vagy sem, de hogy lehet, hogy nem tudják, hogy beérkezett-e a hálózatukba adott számról egy SMS?Most próbálok rájönni, van-e más is hasonló cipőben.
Egyelőre arra gyanakszom, hogy a számhordozásnál csúszott el valami.
Megpróbálom más készülékben a kártyámat (ha ott sem megy, akkor nem készülék probléma) ill. hogy más UPC-s ügyfélnél van-e hasonló gond (amikor rákérdeztem, a kis hölgy szavaiból úgy vettem ki, hogy nem én jelzek először ilyen hibát, de nem volt egyértelmű).Hát, ha ezt nem tudják megoldani, akkor lehet, hogy ez válóok lesz.
Vagy számot kell cserélnem, amit nem szeretnék. -
Rozsta
csendes tag
válasz Intruder2k5 #35918 üzenetére
ez is én
ez van, bakker, magamnak kell nyomoznom...
-
Rozsta
csendes tag
Esetleg ha valaki UPC mobile-os, és megadná a számát, megkérnék valakit, hogy küldjön neki egy SMS-t, hallám, ő megkapja-e?
Mert ha se a telóm nem hibás, se a külső hálózat, akkor vagy a SIM kártyám vagy a telefonszámommal lett valami gebasz...De az is elég, ha valaki szól, aki UPC-s, hogy megjönnek-e a külföldi sms-ek...
-
Rozsta
csendes tag
válasz Uthenger #35934 üzenetére
Szia!
Írtam neked privátban, nemtom, átment-e, mert az OK gomb lenyomásakor egyszerűen bezáródott a Chrome illető ablaka. Furi.
Amit írtál, azzal kapcsolatban annyi lenne a meglátásom, hogy ha SENKI, semmilyen külföldi országból nem tud nekem üzenetet küldeni, akkor szerintem ott az én szolgáltatóm a hunyó. Szóval nem az egész forgalom jön velem szembe az autópályán, hanem én megyek szembe, valszeg...
A párom felhívta amúgy az ő szlovákiai szolgáltatóját, de ahogy várható volt, nem foglalkoznak az üggyel. Valamit állítgattak, de nem láttak hibát.
Amúgy nekem van egy tippem, mi lehet, de persze ez csak tipp: számhordozós voltam a Voda-tól, és szerintem amikor a külföldi szolgáltató továbbítja Magyarországra az üzenetet, a továbbítónál (vagy fogadó, vagy küldő félnél) a Voda-hoz van továbbítva az SMS-em, amit persze így nem kapok meg.
Ha senki nem érzékel hibát, akkor szerintem ez a logikus magyarázat. A senkiföldjén rekednek az sms-eim.
De ettől még nem a külföldi szolgáltatók a hibásak, mert nem cseszheti el MINDEN szolgáltató.
Valahol a Voda és UPC közt lehet szerintem a bibi.Teljesen tehetetlen vagyok, a UPC-nek elmondom, amit tudok, de szerintem megint hárítani fognak.
-
Rozsta
csendes tag
válasz peeter1986 #36552 üzenetére
Szia!
Szerintem az én hozzászólásaimat láttad más fórumokon.
Itt tartok most:
A román Orange továbbra "nyomoz", de hivatalos tájékoztatást még nem adtak. Most azt mondják, hogy az üzenetek tőlük kimennek. A központból is próbáltak nekem üzit küldeni, de az se jött át.
Közben bementem egy UPC-hez, az ő tesztkészülékükre is küldött a párom sms-t, az se jött meg.
Virágnyelven, de elismerték, hogy létező probléma, hogy UPC-s hálózatba nem jönnek a külföldi sms-ek. Olyasmit mondtak, hogy majd, ha több előfizetőjük lesz, akkor komolyabban veszik őket a külföldi telekom cégek, és akkor majd idővel ez megoldódik és hogy minél többen jelezzük a külföldi cégeknek, annál hamarabb.
Mondtam neki, hogy az, amit én megteszek, nem sokan fognak megtenni, hogy ismerőseiket zargatják ezzel... Az én haverom pl. vagy 4x hívta a román Orange-ot és 2 levelet írt, és még mindig semmi.Gyakorlatilag azt javasolta, hogy vagy legyek türelemmel, és "egyszer majd megoldódik", vagy váltsak szolgáltatót.
Legalább már látom, hogy én itt nem tehetek semmit, és szám váltással sem tudom megoldani.
-
Rozsta
csendes tag
Engem is bosszant a dolog. Különösen akkor bosszantott, amikor rájöttem, hogy "áhá, szóval ezért nem válaszolt egyik-másik külföldön élő ismerősöm az sms-eimre!". És ki tudja, hányat nem kaptam még meg... Hónapok után esett csak le, addig valahogy kimagyaráztam magamnak, meg sem fordult a fejemben ez az eshetőség.
Szóval bosszantó.
Én balhét nem akarok, abban bízom, hogy maguktól jönnek rá, hogy ezzel a problémával igenis foglalkozniuk kell, ha már az ügyfél miatt nem is, de maguk miatt.
Amúgy ha van egy csepp eszük, pörögnek az ügyön, csak hivatalosan nem ismerik el, mert az rossz fényt vetne rájuk.
Engem nem érdekel, csak oldják meg és értesítsenek róla, ha megtörtént. Erre kértem az ügyfélszolgálatost is, de aszonta, nem fognak szólni. Na, kössz... -
Rozsta
csendes tag
válasz Uthenger #36577 üzenetére
Nyilván ezt nem egy emaillel kellene elintézni a UPC részéről.
Amúgy meg ne lovagoljunk a román Orange-on: itt osztrák, szerb, szlovák, román hálózatokról van szó, Facebookról, Google-ről stb...De, ismétlem, mondhatják azt is, amit mondtak is, hogy ez van, ha nem tetszik, menjek más szolgáltatóhoz.
És ebben történetesen igazuk van, ezzel vitatkozni nem lehet.Bár még mindig hihetetlen, hogy még csak nem is próbálkoznak semmit tenni és még a látszatát sem keltik, hogy foglalkoznának ezzel az engem, és a jelek szerint másokat is érintő problémával és bagatellizálják.
Egész egyszerűen még nem érte el az ügy azt a szintet, hogy komolyan foglalkozzanak vele.
Előbb-utóbb ezt meg kell oldják valahogy, ez így nem fog maradni, ebben biztos vagyok.
Más kérdés, hogy én azt kivárom-e? -
Rozsta
csendes tag
válasz peeter1986 #36593 üzenetére
Én is erre gyanakodtam, hogy számhordozásos számoknál van csak ez a bibi, de olyanokat is találtam, akik szűz UPC-s számmal rendelkeznek, ott is ez volt.
Mondom, náluk bent, az ügyfélszolgálatnál is jelentkezett a hiba, a tesztkészülékükön!
-
Rozsta
csendes tag
válasz peeter1986 #36594 üzenetére
Ugyanezt gondolom én is.
2015-ben szerintem ez megengedhetetlen, a hozzáálásra én azt mondom, lehet naívan, hogy valszeg dolgoznak a problémán, csak hivatalosan nem akarják elismerni, hogy hibás a termékük.
Nyilván ki vannak képezve, hogy ilyen esetekben ugyanazt kell hajtogatni, hogy nem az ő ügyük a dolog, az ügyfélszolgálatosok meg be vannak tojva, mert, bár érzik, hogy gáz van, nem ismerhetik el, mert az állásukba kerülhet.
Ennyi, szerintem.
Ebből előbb-utóbb úgy is gáz lesz. Mivel viszonylag kevés ember kap külföldről sms-eket, még nem lett, de főleg a Google, Facebook stb. visszaigazoló sms-ek miatt majd lesz, amikor az sms autentikációval rendelkező fiókok tulajdonosai nem tudnak belépni a levelezőrendszerükbe...
[ Szerkesztve ]
-
Rozsta
csendes tag
válasz spider80 #36600 üzenetére
Nevetni fogsz, de nekem pont az jutott eszembe, hogy többek közt ezért sincs náluk (most) hűségidő: fel voltak készülve az ilyen jellegű problémákra (ez meg mondjuk a mobilparkolás hiánya), megkockáztatom, hogy akár tudtak is róla. És ha hűségidőm lenne, nagyobb patáliát csapnék, mint így, hogy szabadon távozhatom.
Ez akkor jutott eszembe, amikor az ügyfélszolgálatos közölte, hogy ők engem nem hoztak kellemetlen helyzetbe, hisz' nincs hűségidő, bármikor kiléphetek.
-
Rozsta
csendes tag
Amúgy félreértés ne essék, én a UPC-nek szurkolok.
Szeretnék náluk maradni, mert ettől eltekintve nekem megéri ez az egész.
És szerintem tök sok dologban jobbak, mint a konkurencia.Ettől függetlenül persze lehet, hogy ez nálam válóok lesz...
-
Rozsta
csendes tag
Sziasztok!
Akit érdekel: a UPC jól hülyét csinált belőlem, a román Orange most szólt vissza a haveromnak (majd levél is jön róla), hogy azért nem megy át az SMS, mert nem szerződött le velük a UPC. A hívás továbbításra van szerződés, az SMS-re nincs, és ameddig nem szerződnek, nem is fognak átjönni az sms-ek.
Azért aranyos, majd továbbítom a UPC-nek, és akkor majd megtudják, amit úgyis nyilván tudtak.
Jól elhúzták ezzel az időt, engem is, haveromat is ugráltatták, román Orange-ot ugráltatták, mentek itt a teszt sms-ek összevissza, szóval még pénzbe is került. Közbe' meg nyilván tudták, hogy nincs szerződésük a külföldi szolgáltatókkal.
Ez azért inkorrekt és rendkívül bosszantó.
-
Rozsta
csendes tag
válasz Intruder2k5 #36775 üzenetére
Majd továbbüldöm nekik az Orange-os levelet, kíváncsi vagyok, arra mit mondanak.
Nem is értem, hogy gondolták ezt az egészet... Egy ilyesmit azért nem lehet eltitkolni, XXI. században élünk, erre (legalábbis SMS tekintetében) el vagy vágva a külvilágtól... Durva.
-
Rozsta
csendes tag
válasz jerry311 #36784 üzenetére
Ehhez nem értek, de kifejezetten mondta az Orange, hogy hívástovábbításra van szerződésük a UPC-vel, szóval ez ezt kicsit cáfolja.
Még azt is látták, hogy számhordozott voltam, szóval eléggé utánajártak az ügynek, le a kalappal.Ha a UPC csak fele ennyi energiát fektetett volna a probléma megoldásába, amit ráadásul valszeg ők okoztak, hát már előbbre lennénk...
Ezt nevezik costumer supportnak, kérem, a XXI. században. -
Rozsta
csendes tag
Nnna, megjött a levél, románul, a lényeg ugyanaz: mivel nem szerződéses partner a UPC, ezért nem tudják továbbítani az SMS-t.
Felhívtam a UPC-t, megint elismételték, hogy tőlük kimegy az SMS, tehát ez a külföldi szolgáltatók hibája, ők nem tehetnek semmit. Arra, hogy miért nincs szerződésük ezekkel a szolgáltatókkal, nem válaszolt, csak ismételgette, hogy "tőlük kimegy az SMS, tehát részükről minden OK", és hogy minél többen jelezzük az Orange-nek (meg még a világ maradék 1000 szolgáltatójának gondolom...) a problémát, annál hamarabb megoldódik.
Azzal kijelentette, hogy zárja a bejelentést.
Vicces volt, hogy megkérte, olvassam fel a levelet románul (utána kapcsoltam, hogy valahol olvastam, hogy 2015-ben Romániába költözik a UPC call center), aztán aszonta, hogy ő is UPC mobilt használ, és neki megjönnek a külföldi SMS-ek... Mondjuk lehet, hogy azt használ, de nem értem, hogy egy Romániában élő ember miért használ magyar UPC-s mobilt
-
Rozsta
csendes tag
válasz dajkopali #36802 üzenetére
Nem értem... Kinek, mit írni?
Van levél, természetesen, parancsolj:"Stimate domnule Zsolt,
Raspund sesizarii dumneavoastra privind imposibiltiatea expedierii mesajelor catre numarul international de Ungaria.
Cu permisiunea dumneavoastra as vrea sa mentionez faptul ca orice oferta disponibila clientilor PrePay se supune anumitor termeni si conditii de utilizare, detalii care sunt publice si pe care toti utilizatorii sunt implicit de acord sa le respecte atunci cand utilizează serviciul Prepay, neexistand posibilitatea modificării lor punctuale la cererea clientilor.
Societatea noastra garanteaza expedierea mesajelor internationale spre retelele de telefonie mobila cu, care avem un acord de roaming, obligandu-ne implicit sa efectuam investigatii în eventualitatea aparitiei unor disfunctionalităti de comunicare cu aceste retele.
In cazul de fata numarul catre care incercati sa trimiteti mesaje nu apartine unui operator partener din Ungaria, implicit nu avem acord pentru expediere mesaje text.
Pentru orice informatii suplimentare ramanem la dispozitia dumneavoastra prin intermediul Serviciului Clienti.
Vă mulţumesc,
Alexandru Ene
Problem Solving Executive"
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- További aktív témák...