Új hozzászólás Aktív témák
-
tusi74
őstag
válasz
Suppoerter #481 üzenetére
Azért köszi, hogy így válaszolgatsz, de nekem akkor is nagyon furcsa, hogy egy cégen belül a helpdesknél hogy-hogy nem rendelkeznek naprakész információval
az ott dolgozók? Nyilvánvalóan ez nem a Te hibád, ez szervezés kérdése, és nemcsak Nálatok van ez így. Jelenleg hál istennek a nettel semmi baj, sőt 1-2 hete sincs.
Mo. legnagyobb mobilszolgáltatójánál sincs ez másképp.
Bejelentem a hibát, persze alapból én vagyok a béna, biztos nincs pénz a kártyámon, meg elállítottam valamit stb. Ügyfélazonosító, bevizsgálás, jé, ez tényleg nem megy, hibalap kitölt, másnap érdekődjek.
Másnap ismét lebénázás, beismerés, hibalap stb.
1 hét után tegnap először mondták, hogy igen náluk van a probléma, javítás folyik.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.
- ÚJ Bontatlan MacBook Pro 14 M3 Pro 11CPU/14GPU 18GB/512GB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Xbox one s 1tb
- MSI GeForce RTX 4090 VENTUS 3X OC 24GB GDDR6X - ÚJ - Beszámítás: OK
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen