- Milyen switch-et vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- ASUS routerek
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- DIGI internet
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
-
nagyúr
Elég egyértelmű szvsz, hogy nincs garancia. Ha fizetsz akkor javítja a hazai szervíz. Én emagtol vettem egy LG-t és a hazai szervíz hozzá sem akart nyúlni, mint kiderült Romániába vitte a futár akit eMAG küldött aztán azt nem tudom, hogy ott ki javította de szerencsére jól megcsinálták. Sajnos kutya egy világ van, ott vernek át ahol tudnak.
Thanos was right.
-
szkaroly
senior tag
Az egész ügyben az a legérdekesebb, hogy agyon lettek dícsérve itt a fórumban is sok helyen. A Poco X3 fórumban van aki még most is amellett kardoskodik milyen jó cég volt. Nyilván akik az elmúlt 1 ill. 2 évben ott vettek valamit és most imádkoznak hogy garis probléma ne jöjjön elő, azokat nem vígasztalja milyen jó cég volt. (Kár érte, kiváló ügynök volt! ) A dolog másik oldala persze az, hogy sok mindent meg lehetett kapni náluk amit hívatalos forrásnál nem. És nemcsak Xiaomi telókról van szó. A huaweiblog adott ugye hírt az egészről először, megkérdeztem tőlük, a P30 Pro New Edition-t honnan lehet gyári garival megvenni, erre persze azonnal megnémultak, a nagy mellénynek azonnal vége lett.
Poco X3 Pro