-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Satan_Claus
senior tag
Párszor vezettem 2001-es sedant, de nekem nem nagyon jött be
Puha a gáz, a fék, a kuplung, még a szervokormány is, a burkolat meg olyan, hogy besüpped egy kétforintos alatt is. A motorja mondjuk isteni (1,4 VVTi), de én inkább kipróbálnék egy Avensist ugyanennyiért.Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Hát jó kérdés...
ÉN a békát választanám 2 okból:
1. Nekem mindig melegem van 16 fok felett, klíma alap.
2. Nekem nem jött be az újabb műszerfal.Amúgy meg corolla 3 első tulajtól
Vagy olcsóbban corolla 4 kicsit rizikósabb
Bár ezek '99-esek, nem 2000-esek. Amúgy az 1,6-os annyival nem fogyaszt többet, max. 6-7 deci.
Ja, az általad linkelt kocsik nem biztos, hogy 70.000 körül futottak
Szóval én lealkudnám a Corolla 3-at 1,1-re, vagy a Corolla 1-et 1,2-re egy "Mennyi lett visszatekerve?" kérdés utáni fejcsóválással
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
6 éves autónál elég esélytelen.
Igen, itt legalább nem hazudnak (talán, mert sajnos előfordul évi 40-50 ezer km-t futott céges autó is. Szerencsére ritka a cégeknél a Corolla).
A 70-80 ezret futott autókat az ismerősök/szomszédok veszik meg azonnal.
Ez még simán el fog menni 150.000 km-t anélkül, hogy hozzá kéne nyúlni. Mondjuk az 1,3-as, eggyel régebbi generáció sem semmi. Láttam már 385.000 km-rel is (ez speciel céges volt és 6 éves később, 420.000-nél elektromos hibái jöttek elő), de a csúcs egy taxi volt (békaszemű) 571.000-rel
Szóval 158.000 km nem a világ vége
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
neduddki
nagyúr
HI!
Tudom!:- ) gyakorlatilag latatlanban vettuk meg:- )
lassan eladossa valik /gyuvore/ habar az auto szerelo szeritn vetek eladni lkyan allaptoban van /O csak tugya vegig csak O latta hihetlenul jo kezu es lelkismeretes srac/ aszongya fele ijjen koruak koztt lampassal kellen ijjen allapotut keresni:- )udv
neduddki
mod: Geller_1972: soha nem voltam egy csapothatu fan de ez meggyozot tmidnerol:- )
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Satan_Claus
senior tag
Nézd meg, mennyire kopottak a pedálok, valamint a bal első ülés. Ha van üléshuzat, szedd le. Ha negyon kopottak a pedálok, vagy szét van ülve a szék, az a 108.000 308.000 Mondjuk az ára baráti. Mindenképpen nézd meg vele az autót festékvastagság mérővel, különös tekintettel a motorháztetőre. Mert ha az is fújva volt a lökhárítóval meg a sárvédővel, nem biztos, hogy kis sérülés volt. Árulkodnak a pici, de drága alkatrészek is: Motorháztető kitámasztó pl. Ha sérült, akkor meg volt csukva. Mindenképpen keress a próbaúton rossz utakat, menj bele a gödrökbe, hallasz-e furcsa hangot. Gumikat is nézd meg, mikori gyártásúak. A márkájukból lehet következtetni, mennyire viselték gondját. Ha gyári még, akkor azért jó, mert akkor valós lehet a 108.000 km. Hirtelen ennyi.
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Omni
aktív tag
Mi éppen októberben vettünk egy 2000-res facelift Corollát Vagy 25 Corollát néztem meg a nyáron, és közülök egyedül Rá mondtam, hogy igen - ez az egy autó tetszett Nálam fő szempont hogy törésmentes legyen. Sajnos a 25-ből kb 20 javított-sérült volt (az olcsóbbak)....
De végre rábukkantam a Sedan Corollánkra. 40e km, végig vezetett szervizkönyv, Toyota márkakereskedésbe számították be egy új Corollába. 1.4 VVT-i, LineaTerra. Az autóval azóta 1200Km-t mentünk, olyan mint egy új. 5.7 az átlagfogyasztása vidéki utakon. Igaz én nem hajtom...minek. Minél később érünk oda, annál többet vagyunk a Corollában
A csótányt (Liftback), a helyedben elfelejteném. Ugyanis azok már angliai gyártásúak, szemben a sedanokkal amik még eredeti japánok (alvázszáma JT-vel kezdődik a japánnak(Japan Toyota, a japán Honda: JH, a japán Suzuki JS ). Sokan esküsznek arra, hogy japán autót japánból, talán nem véletlen.. Számos különbség is mutatkozik egyébként az angliai és japán gyártás között, erre a kézikönyv részletesen kitér. Pl.: angliai gyártás esetén a kilóméterszámláló digitális, japán gyártás esetén pedig a hagyományos analóg.(erről mondjuk könnyű elsőre megállapítani származását) De még 1000-nyi különbség van, ami elsőre fel se tünik.
A miénkben nincs ABS. Nálunk hátul dobfék van. Lehet hogy az ABS-el szerelt modellekben 4 tárcsafék van? Ennek még utána kéne járni..
egyébként a belinkelt zöld Corollát is láttam, össsze vissza van festegetve, egy idős bácsié volt, aki minden részén meghúzta az autót, s az apró sérüléseket maga javította... meg is látszik a karosszérián, csupa "pötty" (a képen persze nem...csak élőben)
-
Omni
aktív tag
Megnéztem a linket, szerintem a váltózár is jó dolog ha van, bár állítólag csak motortérzárral hatásos..
Jó pont továbbá, hogy márkakereskedőtől van, ők általában nem szórakoznak motormosással, szilikonozással, mint a nepperek. Nepperektől én sose vennék autót...
Próbálj ki minden elektromos dolgot amit lehet (elektromos tükör mozgatása), rádió(magnó), figyeld a légzsák visszajelzőt (kézikönyv szerint kb 6 másodperc alatt el kell aludnia)...stbstb.
Az is elképzelhető, hogy eszi az olajat, ez a VVT-i motoroknál elég gyakori. Sokan(márkaszervizek is!) a gyári 5w30 ajánlás helyett 10w-t töltenek, igy már nem eszi a szerencsétlen...
A sedanon az antennát ki kell húzni, kicsit macerás, én nem szoktam kihuzni. Jó hogy a liftbacken középen van, így nem kell vele szórakozni.
-
Geller72
veterán
Én is a 10W-40-et ajánlom. Mostanában minden új autóhoz is az 5W-t írják, aztán eszi, mint az állat. Bőven jó a tizes. Azokat a cseréket végezd el, én amikor autót veszek, minden ilyet alapból cserélek, akármit mond a tulaj. (Utoljára, amikor autót vettem, a tulajdonosa mutogatta, hogy nincs az új olajban 5000 km. Addog ok, de azt elfelejtette mondani, hogy ittas vezetésért elvették közben a jogsiját, és egy év alatt rakták bele azt az 5000-et, tehát mindenképpen cserélni kellett, mert kb pont egy éve volt a csere.)
-
lsc
nagyúr
Hali
Szerintem normál használathoz/nincs gyorsulási verseny, ilyenek/, és ha a kezelési szerint lehet 15W40-est tölteni bele,akkor megfelel az is.Az olaj teljesítményszintjére/API/ kell odafigyelni.Ráadásul a VVTI motoroknál 15000 km-ként kell cserélni, annyit a normális márkák bőven kibírnak.Az élet kegyetlen .
-
Boxer001
veterán
Annyi legyen a legnagyobb baj vele.
Miénket múlt héten takarítottuk kívülről, csilli-villi...persze már tudtam, hogy pár nap múlva tiszta gány lesz...hát most nagyon szép koszos megint.
Én 15W40-est nyomtam bele, Agip, lehetne jobb is, de nem igazán volt másra keret, ez kéznél volt, apum tudott adni. Eszegeti sajnos, de ez van. -
Omni
aktív tag
Szép autó. Mennyi is lett végül az ára?
A gyártás helyét alvázszám első két karakteréből egyértelműen megállapíthatod.
JT - japán
SB - angol
VN - francia (pl. Yaris)
NM - törökAz új Corollák valóban japánok, még egy ideg... Aztán "Made in S.A." lesz... Azaz South-Africa.
Olajból kitűnő választás lehet a Castrol vagy a Liqui Molly.. Írd meg ha megvan az autó
[ Szerkesztve ]
-
Satan_Claus
senior tag
Itt olvasgass, elvileg létezik gyári beépítő keret, 10-30 rongy között.
[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Csak fejcsere lenne, vagy komolyabb cucc is kerül bele? Szerintem meg kell kérdezni a szakit, hogy később (eladáskor) vissza lehet-e csinálni. Ha igen, akkor én cserélnék (főleg, ha nem kell keret meg semmi, hanem a sima csere működik; és nincs cd-player, csak magnó).
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Omni
aktív tag
Én vettem egy kazetta adaptert. Nem az 1500 Forintos Hamát, hanem 5000ért Sonyt. Szépen is szólt, de csak egyszer. Kivettem, másnap újból használnám, de a magnó csak tekeri. Többet valahogy nem ismeri fel.. Sima kazettát viszont vígan játszik..
Egy Ford magnó meg gond nélkül használja a Sonyt. Eléggé megszívtam, lehet hogy a Hamával simán menne.
-
Omni
aktív tag
Cd playerrel tényleg gáz lenne, azonban nekem egy memórás mp3 lejátszóm van, akkora mint egy ceruza elem, a váltó elé tenném, van ott egy kis mélyedés. Mondjuk így is elég macerás, de csak alkalmankét használnám.
Ezt a modszert azért választottam, mert azt olvastam, hogy ha a gyári rádiót kiiktatod, akkor lőttek a fedcompnak is. Kíváncsi vagyok Surányi mit mond..
-
-
Omni
aktív tag
-
Omni
aktív tag
Jó kérdés. Engem is ez fogalakoztat Valaki megírhatná..
A légszűrőt megtaláltam, kb egy porszivón is ilyen nehéz cserélni Nem cseréltem ki mert alig szürkés. /vagy ha már kicsit szürkés a színe, akkor cserélni kell?/
Megkérdeztem mennyi a 105 ezres, köztes ellenőrzés. Egy helyen látatlanban 50e körüli összeget mondtak, kicsit megszédültem a hallatán. Állitólag az egyik szíjat a kettőből cserélik.
Másik helyen pedig 20e-120e közé taksálták. Mondjuk inkább ide vinném. Olajcsere, szűrő csere, eddig 20e.Továbbá levegő szűrő, pollenszűrő, fékfolyadék, váltó olaj, gyertyák, fékbetétek ellenőrzése, szükség esetén csere...
[ Szerkesztve ]
-
Boxer001
veterán
Sajnos nem tudjuk, hogy milyen autó lehetett, a rendőrök magukkal vitték a tükröt, az tuti mondjuk, hogy valami régebbi típus lehet. Ma már többször körbejártuk a terepet, de eddig hiába, tű a szénakazalban...Itt van egy elég nagy lakóövezet, nagyon sokan laknak ott...talán felbukkan.
lsc
Még nem a nejem, de az lesz.
Köszönöm az együttérzéseteket, jól esik. Egyelőre nem tudom, hogy mikor fogom "lenyelni" ezt az egészet, de nem mostanság lesz.
Szerencsétlen gép balra hord, a hangja se a régi. Remélem nem húzós tételek következnek, még ott a külső is. -
lsc
nagyúr
Hali
Kereskedelmi forgalomban nem kapható a fagyállójuk.Csak egy tanács , bármi kell , érdemes felhívni őket , nem reklám , viszont pl. náluk meghatározott normaidő van , nincs az mint nem egy helyen , hogy még ezt kellett meg még azt . Nem azt mondom , hogy mindent ott kell venni v. csináltatni , viszont egy hívást megér .Legutóbbi példa vez . garnitúra csere alkatrésszel /gyári szíj + 2 görgő Toyota mind/ 42 ezer Ft volt , ebből 7500 a munkadíj . Amennyiben 3 óra alatt csinálták volna meg , akkor is ennyi.Alkatrészárakkal is okoztak már meglepetést.Az élet kegyetlen .
-
blueMerle
veterán
Szia,
a linken nincs semmi adat, egyébként
1.5 benzin, 77Kw
Még majd teszek fel sok sok fotót, beltér, ezaz, de most csak erre volt idöm
A foton nagyon koszos a kicsike, de csak a Ti kedvetekért fotoztam le ma, tehát akkor álljon itt blueMerle kicsi sportautója:[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatott versenypályák
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000