Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Imádom a hangvezérlést, telefont összepárosítva, csak mondom a nevet és felhívja, vagy a hőfokot és arra áll be a klíma.
A key less mód nélkül már nem tudom elképzelni az autót.
Tolató kamera, 6 Cd-s tár, a nagy hely, a kartámaszok stb. nagyon tetszenek.
Már megjártuk vele boszniát és horvátországot is.A 450 oldalas használati útmutató már nem a szívem csücske. A navigációt még nem használtam, az nagyobb falat lesz, mert iGo-hoz szoktam.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-
nagyúr
Ma valamilyen sugallatnál fogva üresbe akartam rakni gurulás közben, erre mintha kuplungoznék teljes erővel beleléptem a fékbe, és az erős lassulástól le sem tudtam venni róla. Szerencsére nem jött mögöttünk senki.
Hiába, még néha bevillan a manuális váltó, még több ezer km után is."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Erre P2 vagy ha otthon tudod tölteni és van rá pénzed, akkor P3 Plug-in.
Ilyen távon 4.5, télen 5 liter fogyasztásra számíthatsz. Ha télen sokat állsz dugóban, akkor 5.5-ös fogyasztás is lehet. Ha nagyon ügyes vagy 4.2 vagy alatta is lehet.
Plug-in esetében ebből levonhatsz 1 vagy 2 litert.Prius pont erre a felhasználásra lett kitalálva. 10 km alatti távoknál nagyobb a fogyasztása, arra elektromos autó vagy Plug-in az ideális. 50 km feletti távokra pedig jobb a dízel.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Johnny198612 #75 üzenetére
P2-ben nincs EGR meg minden sokkal egyszerűbb és jobb minőségű benne.
Nincs gond a P3-mal, csak nem éri meg a felárat.
P2 2 millió
P3 3 millió"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Teszi a dolgát.
Ahogy megvettem megjártam vele Horvátországot és Boszniát. Akkor 4.2-t evett, de Boszniában 80-as korlát volt, viszont rengeteg hegymenettel. Sima 95-ös benzint tankoltam (másra nem is nagyon volt ott lehetőségem), de erős gyorsításkor kopogásos égés hangja volt.
Ez a kopogásos hang a vétel után az első 95-ös tankolás után már hallatszott.
Szeptembertől már ÖMV 100-as benzint tankoltam, így a kopogásos égéshang megszűnt. Valószínűleg a dugattyúk tetején lerakodott korom okozott öngyulladás.
Fogyasztás 10%-kal megemelkedett a 100-as üzemanyagtól. Addig 4.6 volt városban 10 km alatti utakkal, 100-as benzinnel ez 5 liter lett.
A fogyasztás jelző továbbra is 4.6-ot mutatott, de a tankolásnál, már több jött ki.
A hétvégén Ausztriába mentünk vele a családdal. Most már 95-ös maxxmotion-t kapott.
Kopogásos égés már nem jött elő.
Most nyomtam neki hegyen, autópályán, autóúton. A végén 4.6 lett a fogyasztás mérv és tankolva is. Most az olajból is fogyott a pörgetés miatt.
Valószínű a héten gumi csere lesz, 4 évszakosra, amit már 2 hónapja megvettem.
Olajcserét tervezem, de ezt csak a hideg beállta után döntöm el milyen olaj kerüljön bele.
Ez attól függ, hogy általánosan használva mennyire melegszik fel a motor 3-4 fok külső hőmérséklet esetén.
Ebbe belejátszik, hogy a fűtés miatt járatja a motort, de nem tudom, hogy hány fokig melegíti.
Valószínűleg 5w30 dexos1 gen 2 specifikációjút veszek."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Arra figyelj, hogy az eladót Maszlag Nándornak, vagy Juhász Jenőnek hívják. Ha a keret engedi akkor a Toycar-nál is nézzetek autót, mert ők 1 év garit is adnak.
Ha máshonnan szeretnétek be, akkor a kiszemelt autót Juhász Jenőhõz vigyétek be átnézesre.P2- nél nincs olyan dolog ami ellenőrizhető kívülről, a rozsdát alulról kell nézni a többit pedig tapasztalatból kell érezni (sok P2-t vezetni) esetleg az akkut műszerrel mérni. Továbbá az adatokat lekérni a Toyota szerviz rendszerből. Nem a carvertical-os, totalcar-os vagy más hasonló biztosítos lekérdezésre gondolok.
IPA egy nem megfelelően működő extra. Megléte ne legyen érv egy autó mellet sem. Vele saját magától letudna parkolni vele az autó, de olyan lassan csinálja, hogy közben mindenki le fog dudálni.
A beépített navi is sokaknak felesleges.
Városban baleseteket nem jelzi, ahogy a sebességkorlátozást és trafikat sem."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #100 üzenetére
Pedig Juhász Jenőre köpködnek, hogy nem 100%-os autókat hozz be. De ő legalább mindent elmond az autóról, ha rossz azt is, és vásárlás után fel lehet hívni.
Jenő biztos szeret nyugodtan aludni.
Maszlag Nándort pedig istenítik, hogy ő aztán tényleg csak a jót hozza.
Én Jenőtől vettem, és 0 gondom volt eddig vele.
Szélvédőn van karc, a magnézium felnik karcosak, beltérben is van 3 karcos rész, a könyöklő is újrahúzva, de rondán és elég kopott gumikkal kaptam. Plusz hiányzik a motortérben ködlámpa reléjének a dobozának a fedele és a motorháztető belső zajcsillapítása.
Ezekkel együtt tudok élni, mert az akku jó, motor nem eszi az olajat, csendes és keveset fogyaszt. Rozsda pedig nincs, a most már 13 éves autón.
Emberek megállítanak, parkolóban futnak utánam, hogy kérdezzenek a Priusról. Közeli és rohadt távoli ismerősök felhívnak, hogy kipróbálhassák.
Rendőr nem állít meg.
Elég érdekes érzés."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
XL-től nem kell féli. Nyugodtan meg lehet venni.
Nem lesz hangosabb, komfortra ugyanaz, súlyban pedig nagyobb eltérés van a különböző gyártok abroncsai között, mint az XL és az XL nélküli között.
Ebben a méretben max 2% lehet a súly különbség.
Vannak típusok/méretek amiből nem is gyártanak XL nélkülit.Az lenne a gond, ha XL előírás helyett, XL nélkülit raksz fel.
A fogyasztás miatt az első kerekeket 3,2BAR, a hátsókat 3BAR-ra fújom, mert ez hozza a legtöbbet fogyasztás csökkentésben. De nem kell követni a példámat.
Az enyémen is XL-es van, mert nincs belőle XL nélküli.
Hangerő a gumi márkájától/típusától, az autó külső hangszigetelésétől, és felfüggesztés hangtovábbításától függ, nem az XL-től.
A gyártok a gumi külső hangját adják meg, nem azt amit bent fogsz hallani.
Lehet hogy kívülről halk, és autón belül hangos, vagy kívülről hangos, autón belül meg halk.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Gondtalan kilométereket!
-Félévente olajcsere (akárki, akármit mond).
-Indítás után az első két percben csak óvatosan adagold neki.
-EV gombot ne piszkáld.
-Minden negyedik tankoláskor, vagy hosszabb út előtt ezt öntsed bele a tankba, csodákat művel. Nálad meg megelőzi a bajt. Van drágább is, más márkában, de felesleges.
-Különben használd úgy, mint más autót.
Ha így teszel, akkor az 1 millió kilométer is simán meglesz."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Amiket írtam, az előző tulaj nem csináltam meg, ezért 100-as EVOplust tankolok, de csak a plusz tisztító adalék miatt kell nekem.
Az injektorok nagyon koszosak voltak, és rengeteg olajsár és kokszlerakódás van a motorban.
Most minden tankoláskor öntök még bele az injektor tisztítóból, így már az 5 tankolás után már szépen csendben jár a motor.
Tavaly július óta 2× cseréltem benne olajat.A motor, bontás nélkül helyrerázódott.
Ebben a videóban láthatod hogy néz ki belűről a motor, a gyári csereperiódus betartása miatt.
De van még videó: 1 2[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Acapulco #116 üzenetére
nexen n blue 4 season 195/55 r16
Halkak, városban, takarékos vezettessél nem fognak elkopni.
2.8 BAR-ra lehet fújni.
Tavasszal és ősszel cserélni kell az elsőket hátra, a hátsókat előre, hogy egyenletesen kopjon.
Ha te nem tudod cserélgetni, akkor egy ismerős/szomszéd a parkolóban megtudja csinálni 4 sörért.
4 év (8 szezon) után valószínű, hogy kukázni kell, ha nem is koptak el. De ez minden mostani gumira érvényes."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Soulfly842 #119 üzenetére
83 feletti a sebességeken az ertenek (eretnekség) módban érdemes használni, angolul heretical mod. Ez a legkíméletesebb hajtásmódja. Nézd meg, ahogy 67-68-nál beesik 1100-as fordulatra.
Télen kicsi lesz az eltérés, nyáron nagyobb.
Nem a fél liter különbségen érdemes spórolni, amúgy is rengeteget spórolsz a javítási költségeken.
Látod hogy pörög ez a topik is.
Max azt beszélhetjük meg, hogy milyen extra illatosítót vettünk az autóba ebben a hónapban."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #121 üzenetére
Nehéz megítélni, de Jenőnél nincsenek rohadó darabok, és motorjuk akkujuk rendben van.
Klubtárstól venni és Jenőnél átnézetni az egyik lehetséges opció.
Amikor néztem az autókat, voltak szebb példányok is, kevesebb kilométerrel, mint Jenőnél.
De vagy szét volt rohadva az aljuk, vagy az akku a végét járta, vagy annyi olajat evett, hogy a katalizátor sem húzna tovább fél évnél.
Nyilván ezeket is be lehet vállalni, csak akkor ezeket a félmilliós téttelekkel is számolni kell."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Ezt itt hagyom:
Szerintem ezt imádni fogjátok.
Most találtam a leveleim közt. Még 2011-ben írta a műsoromba egy hallgató, amikor az egyik adásban az Egyesült Államokból behozott Priusról volt szó. Az elképzelt sztori az USÁ-ban játszódik.
ÜLJ ÁT!
Csendes vasárnap délután van. Egy V8-as pickup mellett állok meg a lámpánál. Az óriási, krómozott felnik a Priusom kilincséig érnek. A négy kipufogócső úgy gurgulázik, akár egy komphajó motorja. „Nem semmi!” - gondolom. Egy baseball-sapkás krapi rágózik bent. Ő Joe.
Joe nemrég szerelte föl a gallytörőt és nagyon büszke rá, mert így már bárkinek nekimehet, anélkül, hogy összekarcolná a fényezést. Az ajtón egy "God bless America" matrica árulja el, hogy Joe szeretné, ha Isten megáldaná. A lámpánál várva azon bosszankodik éppen, hogy a kék-piros mini USA-zászlójának tapadókorongja miért nem tapad az utóbbi napokban rendesen. Ahogy melléérek, végignéz a Priuson. Szemeiben egy szardíniás doboz villan fel. Mosoly ül az arcára és azon töpreng, hogy megmutassa-e nekem a három ujját, jelezvén, hogy ő akár három mosógépet tud egyszerre vinni a platójan. "Te kis tetű" - gondolja Joe - "Úgy bepörkölök neked zöldnél, hogy leég a szőröd!".
Zöldre vált a lámpa. Joe pickupja iszonyatos hörgéssel lő ki, és úgy húz el, mint egy rakéta. Autó rajongóként és technika szerető emberként nem mondhatom, hogy nem szép zene egy V8-ast gyorsulni hallani. A visszapillantótükrében Joe figyeli, ahogy a Prius két fényszórója lassan egyre közeledik egymáshoz. Élvezi. Büszkén markolja meg a kormányt száguldás közben és extra nagyokat rág rágóján. "Ezaz vazze!" - kiabálja és mégföljebb tekeri a zenét a kocsiban. Pezseg a vére. Röpül. Mivel az Alfa még két évvel ezelőtt hasonló élményekkel kényeztetett, őszintén magamba nézve átérzem Joe örömét. Gyorsulások szép emlékei lassított felvételként folynak le szemeim előtt. Romantikus, halk zene szól, a néző a könnycseppkicsordulás határára ér...
... mikor hirtelen elsötétül a vászon, elhallgat a zene és drámai hatással bombaként robban be a fordulópont, mintegy fölrázva a nézőt az álomból: már megint egy piros.
Joe pickupjának fékei sikítanak, az öv megszorít és a monstrum megáll. A helyzetet hátulról követve, egy fújtató, kanos tapír rohama ugrott be, aminek hirtelen egy véletlenül útbaejtett vastag fatönk véget vet. Joe összehúzott szemöldökkel figyeli visszapillantótükrében, ahogy a Priusszal lassan újra beérem. A Hupikék Törpikék zenéjét hallom füleimben, ahogy pár másodperc múlva elegánsan becsorgok Joe mellé a lámpánál az akkumulátor egyre följebb ugráló töltöttségjelzőjére pillantgatván. A Priusszal fékezni olyan, mint mikor az ablakot kinyitva az ember friss levegőbe szippant. Szinte érezni, amint a generátor az akksinak ajándékozza a mozgási energiát. Ebben a pillanatban úgy érzem, ha lenne rágóm, most én is jó nagyokat rágnék rajta. Joe újra megnéz. "Kis geci már megin’ itt vagy?" - kérdezi tekintetével. Idegesen tolja üresbe a váltót és lép a gázra, megremegtetve a környék ablakait. Megint végignéz a Priuson, a szeme a "Hybrid Synergy Drive"-on egy villanásnyira megáll, de erőszakkal elkapja pillantását.
Zöld. Újra kilő. Mint az őrült, elviharzik előlem, teljes padlógázzal karcol. A Prius hangtalanul, indul meg utána. Joe kőkeményen repeszti az aszfaltot és jólesően sóhajtgat. Nagyon szereti az érzést, ahogy 3 tonna a lábfeje legkisebb mozdulatai szerint ugrik. A pickupjában ő a főnök, ő uralkodik, arra megy és akkor, amikor akar. Aszfalt, szántóföld, erdő, szikla, hó, mocsár, vagy homok, az ő pickupja bármit leigáz, magaalá gyűri a legmakacsabb földi akadályokat, bár valószínűleg más bolygókon is jól elboldogulna. A szabadság ízét érzi. Joe lenyitja a kesztyűtartóját, hogy egy elégedett pillantást vessen 9mm-es Colt-jára. Biztonságban érzi magát, hiszen nem csak hogy bárkinek nekimehet új gallytörőjével ha kell, és nem csak hogy bárkit le tud lőni ha kell (legyen az aszfalton, szántóföldön, erdőben, havon, sziklán, homokban, vagy mocsárban), hanem egyre jobban megy neki az oldalbukfenc is. Büszke.
Nem tart sokaig, míg Joe pickupjának féklámpája újra felvillan előttem. A következő pirosnál ismét begurulok mellé csendben. A V8 ismét dühösen dübörög mellettem. Várja, hogy aszfalt, szántóföld, erdő, hó, szikla, homok, vagy mocsár jön-e, vagy esetleg egy hídról kell-e leugratni. A TV-Maci zenéjét dúdolom. A fogyasztásmérőm nullát mutat. Joe nem örül. Már nagyon lerázna. Mérgesen hajít ki az ablakon egy kólásdobozt. Újra ránéz a Priusra, ezúttal a felnit vizsgálgatja. Soha nem vallaná be, de igazából tetszik neki a sportosan elegáns, áramvonalas forma. Ideges. Eszébe jut, hogy épp a múlt héten vett a szomszédja is egy ilyen kis szardíniás dobozt, aki büszkén újságolta Joe-nak, hogy évi kétezer Dollárt spórol a Priusával az előző autójához képest. Ez azért csattanósan felbizsergette Joe mellbimbóit, mert az utóbbi időben egyre inkább fáj neki megállni a kútnál. Eszébe jut az is, ahogy a szomszédja próbált neki magyarázni valami ökológiai lábnyomról, meg fenntarthatóságról, bár azt nem vágta, hogy ehhez neki mi köze. Sőt, a szomszéd arról is mesélt Joe-nak, hogy amióta Priusa van, antiterror dzsihádot hirdet, hiszen rájött, hogy minden tankolással Bin Laden kasszájába penget. Ez különösen mélyen megkavarta Joe-t.
Joe hurrikánként zúz át a következő piros lámpához. Minden sejtje tiltakozik, prüsszög, köhög, köpköd. Utálja a Priust. Utálja a szardíniát, utálja az alacsony fogyasztást, utálja az antiterrort, utálja az ökológiai lábnyomot, utálja a fenntarthatóságot, és utálja a szomszédját. Joe úgy érzi, az egész világ összeesküvőben van ellene, és a szabadságára kezd törni. Az nem lehet, hogy egész életében azért tekert, hogy hat másodperc alatt elérje a százat és bármilyen terepet leigázhasson (legyen az aszfalt, szántóföld, erdő, szikla, hó, mocsár, vagy homok), erre most kezdenek szaporodni ezek a kis idegesítő paraziták és azt mesélik, hogy ez mind nem kell és őmiatta lesz armageddon!?!?
Üvöltő gumikkal indul meg újra a V8 négykerékmeghajtás, tűzforró benzingőzt okádva a kipufogócsöveken. Joe siet. Nagyon.
Az egész városon így megyünk végig. Számtalan lámpánál játsszuk el ugyanezt, egészen addig, míg a város vége tábla végre föloldja a feszültséget. Ott aztán Joe dühében komolyan a lovak közé csap. Még látom, ahogy a horizonton eltűnik a pickup. Újra romantikus zene kezd halkan szólni, tekintetem elmered es felelevenedik az Alfa sebességmutatója kitakarván a 200-as feliratot. A néző kezd újra elérzékenyülni és már keresgéli a zsebkendőjet, mikor pár perc múlva egyszer csak újra megpillantom a pickupot és mellette Joe-t. Egy kútnál babrál idegesen a tanksapkájával es közben Istennel tárgyal a matricájára mutogatva.
Mielőtt elsuhanok mellette, letekerem az ablakot, és berakom csutkára a "Mint a mókus fenn a fán"-t.
Ember. Ülj át!
Először fejben."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Ereshkigal #136 üzenetére
Első: gyújtás és ready hangok (normális)
Második: elektromos fékrásegítés felépül vagy leállítás után kienged (normális)
Harmadik: fék, dobfék (normális, vagy tisztítani kell)
A fékpedál nincs összeköttetésben a fékekkel (csak a rögzítőfék a hátsóval), csak egy potmétert nyomogatsz."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Ereshkigal #138 üzenetére
Évente egyszer, hosszú út előtt, Xado Atomex benzines (ez a legjobb, ha nem volt még, akkor elsőnek mehet bele)
Negyedévente Mannol Injector Cleaner (filléres tétel, olcsóbb mint a prémium üzemanyag felár)
Közvetlenül a tankolás előtt az adalékot felrázni és beletölteni a tankba, majd rá az benzin.
Mehet bele a 95-ös. Az adalékok is a sima 95-öshöz használd.
100-ast csak akkor érdemes, ha nem autózol el 2 hónap alatt egy tank benzint.
Tankolj mindig tele, de csak egy kattanásig (túltöltés tönkre-teszi/teheti a karbon kanisztert), és két csík alá ne enged a tankot, vagyis ne autózd ki mindig üresre a tankot, mert az üzemanyag szivattyú károsodik."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Ereshkigal #161 üzenetére
Mivel túl vannak a TAXI koron (Taxi maximum 10 éves autó lehet), ezért már nem kell senkinek okosban alkatrész, hogy ellopják.
P2 utolsó kiadás 2009-ben volt, így taxiként az utolsó is 2019-ben üzemelt.
P2 ezért nem lopják."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Acapulco #166 üzenetére
Attól függ, hogy épp mennyi eladó autójuk van.
De nagyon nem lehet alkudni, inkább a végén te érzed úgy, ha nem fizeted ki nekik 30 percen belül, akkor azt az autót el is felejtheted, mert más elviszi, aki ott áll mögötted.
Extrákat könnyebb bele alkudni. Tolató kamerát, navigációhoz térkép frissítést vagy indításgátlót. Illetve ezeket mind egyszerre.
Most a vírus helyzet miatt, lehet hogy van esély alkudni is az árból, ha nem tolonganak a vevők."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz adrian14 #183 üzenetére
Összeszedtem gyorsan egy ajánlott 0w-20-as (Prius 3-tól) motorolaj listát:
A termékek megnevezésében minden betűre figyelni kell!
Ezek csak 0W-20-as viszkozitásban jók.
Ebay-ről vagy Amazon-ról Magyarországra senki ne rendeljen ilyen olajokat, mert nagy valószínűséggel hamisítottot.
Eneos Sustina 0W-20 API SN/RC ILSAC GF-5
GM Genuine Oil dexos1™ Gen 2 (GM / Opel DEXOS 1 GEN2)
Total Quartz 9000 Future GF-5 0W-20
Toyota Motor Oil 0W-20 API SN Plus
Fuchs Titan Syn SN 0W-20
Lexus 0W-20 Advanced Fuel Economy Lexus Hybrid Drive
Liqui Moly Special Tec AA 0W-20
Mazda Original Oil Supra-X 0W-20
Mobil 1 Advanced Fuel Economy 0W-20 API SN
MOL Dynamic Gold DX 0W-20
Motul 8100 Eco-lite 0W-20 API SN
Motul Hybrid 0W-20
Wolf Ecotech 0W-20 FE
Shell Helix Ultra 0W-20 API SN Plus
Amsoil Signature Series 100% Synthetic 0W-20 (Magyarországon nem elérhető, de erősen ajánlott)
Castrol EDGE High Mileage 0W-20 (Magyarországon nem elérhető, de erősen ajánlott)
Castrol EDGE Professional OE (Magyarországon nem elérhető)
Castrol EDGE US (Magyarországon nem elérhető)
Castrol Magnatec DX (Magyarországon nem elérhető)
Castrol EDGE Supercar A 0W-20 (Magyarországon nem elérhető)
Fuchs Titan Supersyn D1 (Magyarországon nem elérhető)
Mobil 1 0W-20 API SN; ILSAC GF-5; Dexos1 Gen2 (Magyarországon nem elérhető)
Mobil 1 Annual Protection (Magyarországon nem elérhető, de erősen ajánlott)
Mobil 1 Extended Performance (Magyarországon nem elérhető)
Total D1 0W-20 (Magyarországon nem elérhető)
Valvoline Synpower 0W-20 API SN (Magyarországon nem elérhető)
Shell Helix HX8 Professional AG (Magyarországon nem elérhető)
Valvoline Advanced Full Synthetic (Magyarországon nem elérhető)
Valvoline Extended Full Synthetic (Magyarországon nem elérhető)
Meg egy csomó fajta Valvoline Magyarországon nem elérhető"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz adrian14 #187 üzenetére
90000km vagy 5 év a bolygómű (nyomatékelosztó) folyadék csere periodus.
Bontott alkatrész:
Kubisch Bence
70 88378782
P3000 hiba esetén felkeresni: CHECK HYBRID SYSTEM Budapest 1037 Vadóc utca 92. 06209558510
kb 2 hónap a sorra kerülés idő, ezért ezzel igyekezni kell"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz adrian14 #189 üzenetére
Érdemes cserélni, ha nem tudod, hogy mikor volt cserélve.
Nem fog elromlani a cserétől, mert nincs benne folyadékos kuplung.
A cseréje annyira egyszerű, mint egy manuális váltónál.
A hagyományos automata váltoknál bonyolult és nehézkes az olajcsere."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Politika
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- ASUS routerek
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Aliexpress tapasztalatok
- További aktív témák...