- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
-
IT café
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
Új hozzászólás Aktív témák
-
VTom
veterán
Nekem így második nap után már nem tetszik annyira.
[ Szerkesztve ]
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
-
VTom
veterán
válasz morfondőr #666 üzenetére
A fizika is azért nincs annyira kidolgozva szvsz, mert nem a rambózás, hanem a taktika, és a lopakodás, beszivárgás a cél.
De ehhez kellett volna egy fejlett lopakodás- és fedezékrendszer, mert ez így nagyon rossz. Azt sem tudom mikor vagyok fedezékben.
Persze, ha autós üldözés a feladat, akkor a fizika is hiányzik, szóval értetlenül állok a játék előtt.
Olyan, mintha négy évből háromban csak a térképen dolgoztak volna.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
-
VTom
veterán
Azt nem lehet felfogni ezen amúgy, hogy a Wildlandsben nem akkor esik be az fps, ha a távolba nézegetek, hanem folyamatosan. Ennek semmi köze a látótávolsághoz.
Az vertikális mozgás, ha a Divisionben felmegyek a tetőre, és körülnézek? Ugye. A csőjáték attól csőjáték, hogy előre meg van határozva, merre mehetsz.
De akkor ne hasonlítsuk a Divisionhöz, ott van pl. a Witcher 3, sokkal szebb, mint a Wildlands, és sokkal jobban fut. De akár megint mondhatnám a GTA V-öt is.
Lássuk be, hogy ennél a játéknál mindent feláldozott a Ubi a nagy térképért. Remélem meg is fogják tölteni tartalommal, és akkor még jól is elsülhet.
(#679) myckey Ebben egyetértek, az éjszakák brutálisak, sokkal élvezetesebb és szebb éjszaka a játék.
[ Szerkesztve ]
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Értem amit mondasz, de akkor inkább úgy fogalmazok, hogy szerintem ez a látvány nem indokolná ezt a gépigényt, és ezt a borzalmas teljesítményt, mert ezt más is meg tudta már oldani kevesebből.
De igazából igazad van, kár is ezen vitatkozi, mert a játéknak csak egy része a látvány, az idő legnagyobb részében úgysem a nézelődés lesz a lényeg, hanem az akció.
(#689) lofagi Nekem tegnap volt ebből kettő.ilyen ez a béta teszt Szerintem egyébként a Ubi szerverek sem nagyon bírják, Wildlands béta, Division PTS, R6 Siege ingyenes hétvége egy időben. Division-ben borzalmas lag van két napja.
[ Szerkesztve ]
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz ForRedGlory #1210 üzenetére
A nap híre ;-) ha kijózanodtam vasárnap kipróbálom.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
Hétvégén sajnos csak pár órát tudtam játszani a bétával, de a zárt bétához képest sokkal jobban futott.
1440p-n az ultrából kikapcsoltam lónyál effekteket (HBAO, DOF, Motion Blur) és az árnyékok minőségét levettem High-ra, így fix 60fps-em volt, leszámítva egy-két droppot, amin remélem még javítanak.Így sokkal szebb is lett a játék, mint a zárt béta volt.
A hangulata nagyon jó, a játékmenetet is kezdem megszokni, egy darabig biztosan eljátszogatunk vele coop-ban.
Annyit megért, amennyiért vettem
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz Raymond #1412 üzenetére
Pedig éjszaka sokkal élvezetesebb a beszivárgás, lopakodás.
Azt még nem sikerült kitesztelni, hogy pl. az árnyékok hatással vannak-e arra, hogy észrevesznek-e az őrök, mint pl. a splinter cell-ben, hogy a sötét helyeken el lehetett bújni.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz Tibtobi #1437 üzenetére
Ennél kevesebbért is van kupon, ha 1070/1080-ad van.
Egyébként én is így voltam vele, a zárt béta után nem tetszett, de utána sokat agyaltam rajta a nyílttal kb. két órát tudtam játszani, és baromira tetszett. Mondjuk az sokkal jobban is futott, mint a zárt.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz ScomComputer #1474 üzenetére
Meg egyébként is alszik közben, nem?
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz daveoff #1503 üzenetére
Ez egy promo video feltupírozva, ilyen sajnos sosem lesz a játék.
De szerintem nagyon szép lett, én ultrára húztam, kikapcsoltam a HBAO-t, motion blur-t, DOF-t, és visszavettem az árnyékokat high-ra. Szuper a látvány, és fix 60fps, leszámítva azt a pár dropot néha, amit a bétának tudtam be.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz daveoff #1515 üzenetére
A zárt bétában nekem sem tetszett a grafika, de a nyílthoz máshogy álltam hozzá, hagytam, hogy beszippantson a hangulata, nem a hibáira figyeltem, és úgy teljesen más lett a játék. A grafikát nagyon jól ellensúlyozzák a fények, időjárás. Bár szerintem a grafika sem csúnya, csak láttunk már szebbet.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz Danecay #1558 üzenetére
Csak az aktiváláshoz kell 1070/1080. A geforce experience-en keresztül lehet aktiválni, ami elkenőrzi a hw meglétét, és megkér, hogy lépj be abba a uplay fiókba, ahova aktiválni szeretnéd.
Bármelyik gépen lehet bármelyik fiókra aktiválni, de egy gpu-n csak egyszer engedi aktiválni a promo kódot.A futást nem befolyásolja, az a uplay kliensen keresztül történik.
[ Szerkesztve ]
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz xPraetoriaNx #1668 üzenetére
Survival -fagyás +lopakodás
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
A resolution scaling feltolásával magasabb felbontáson renderel a GPU.
(#1675) xPraetoriaNx Nekem a Divisionben majdnem 400 órám van, és csak két okból szüneteltetem: 1. Unom a csalókat, 2 kijött a Wildlands.
A Division tartalmával az ég világon semmi baj nincs, millió dolgot lehet benne csinálni. Az, hogy minden játékmódban fejleszteni, meg lövöldözni kell, nem a tartalom problémája, ez maga a játék.
A Wildlands sem lesz unalmas mert a küldetések nem lehetnek egysíkúak, hiszen minden küldetés más helyszínen, más nehézséggel, más céllal fog zajlani, de maga a játék menete (megfigyelés, megtervezés, végrehajtás) ugyanaz lesz.[ Szerkesztve ]
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz ForRedGlory #1889 üzenetére
Én a dropokra leszek kíváncsi, mert igazából eddig is szépen futott, csak néha beesett az FPS egy pillanatra.
Ha ezeket javítja az új driver, már telepítem isEverybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
így élvezetes, mert baromi gyönyörű a táj, érdemes időt szénni rá, hogy az ember elgyünyörködjön benne, felfedezze, ha már ennyi időt/energiát belepakoltak a fejlesztők.
Ezt pl. tegnap csináltam az egyik mellkküldetés előtt.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz ForRedGlory #1918 üzenetére
Én tegnap tettem fel az új drivert, ésdekes, mert benchmarknál háromból háromféle eredményt hozott, azok között a legjobb a +4 fps volt, amit a minimum fps-re hozott.
Viszont azóta nem vezettem autót, csak helikoptert, úgyhogy meglesem ma, aztán ha tényleg szarabb, akkor megy vissza nekem is a korábbi verzió
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz Németh Péter #2025 üzenetére
Nekem is E:-n van a kezdetek óta, és gond nélkül megy..
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz Viper26 #2077 üzenetére
Lehet menni AI-val is, arra jók, hogy felélesszenek ha baj van, meg ha kitör a balhé akkor azért lövöldöznek.
Nagyjából arra tudod őket használni, hogy ha kijelölsz nekik célpontokat, akkor kilövik, egyébknét mindent magadnak kell csinálnod.
Nem olyan gáz, de azért coopban sokkal jobb élmény.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz m0h0senator #2172 üzenetére
Tedd őket külön meghajtóra, az a lényeg. Akkor kevésbé akad.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz ForRedGlory #2494 üzenetére
Adj egy kis tuningot a VRAM-nak, ha esetleg még nincs rajta.
Sokat segít a minimum fps-en.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
myckey for TG!
+1
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
-
VTom
veterán
válasz s4hu|SyD^ #3241 üzenetére
Közben megtaláltam, hogy ingyenes lesz, köszi
Tegnap toltam kb. háromnegyed órát, de eégsz értelmes emberekkel dobott össze, nem volt köztük rambo.
Meg is tetszett. De persze benne van, hogy jönnek a trollok. Mondjuk szerintem a multija miat nem sokan vogják játszani ezt a játékot, arra vannak jobbak.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
egy közepes méretű térképen 4v4 deathmatch.
Közben van valami orony amit el lehet foglalni vagy mi, de eddig még nem jutottam Lekötött, hogy találjak valakit akit le lehet lőni, ill. ne lőjenek le. Volt egy erdős pálya, az baromi jó volt.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
VTom
veterán
válasz xEon1337 #3355 üzenetére
Nekem ugyanez a véleményem, egy újab kihagyott ziccer a Ubisoft-tól.
Ráadásul a táj megvalósítása és a dinamikus időjárás gyönyörű, én csak azért veszem ő néha, hogy gyönyörködjek benne. Szerintem erre nagyon sokat fordítottak, de számomra érthetetlen, hogy miért nem vittek bele több tartalmat. Millió féle különböző küldetést lehetett volna beleírni.
A PvP multit kipróbáltam, az elég élvezetes, de ott is csak egy fajta játékmód van (4v4 DM) ami hamar egysíkúvá teszi az egészet. Pedig óriási potenciál lenne a játékban.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Fotók, videók mobillal
- Suzuki topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...