Új hozzászólás Aktív témák

  • FireKeeper

    nagyúr

    válasz boost #4272 üzenetére

    tapasztalataim szerint a játék csak az elején nehéz kicsit, amíg nincs witcher gear, utána már jóval könnyebb lesz, bár ez tipikusan olyan játék hogy lehet jó cuccod, attól még nincs instant win, elég kicsit elbambulni és le tudnak csapni.

    ugye ott a harcrendszer, ami ugyan nem kifejezetten bonyolult, de azért nem is csak a bal gomb nyomkodásából áll. gondolom a tutorialt megcsináltad, szóval tudod mihez milyen gombot kell nyomni. emberi ellenfelek ellen ugye az acélkard javallott, szörnyek ellen pedig az ezüst. igyekezz vagy blokkolni az ütéseket, vagy szimplán elgurulni az útból. szörnyeknél én inkább gurulni szoktam. illetve ha ráéreztél a ritmusára, akkor megpróbálkozhatsz a kontrázással is (akkor nyomod meg a jobb klikket mikor az ellenfél támadni készülne). nem nagyon érdemes a sűrűjében állni és csak gyepálni, mert ha körbevesznek akár pár drowner is kikészíthet az elején. sztem a legjobb taktika ha folyton mozgásban vagy, igyekszel az ellenfél mögé kerülni, ott egyszer-kétszer megcsapni, majd pucolni mielőtt megfordulna, vagy a társai is odaérnének. kis gyakorlással bele lehet jönni.

    ott vannak még a mágikus jelek.
    az aard pl pajzsos katonák ellen nagyon jó, de a gyengébb ellenfeleket meg el is tudja kábítani akiket így egy ütéssel kinyírhatsz.
    az igni tűz sebzés, meg tudod turbózni vele a dps-ed, de ha sikerül meggyújtani az ellenfelet, akkor egy ideig nem is védekezik.
    a yrden-t én csak szellemek ellen szoktam bevetni, lehet tápos ha felfejleszted, de valahogy engem sose vonzott.
    a quen mágikus pajzs, ami csökkenti a rád mért sebzést. ha sűrűn halsz meg harcokban, akkor nagyon ajánlatos ezt használni, de főleg olyan ellenfelek ellen, akik nagyot ütnek - ha elbambulsz, ne menjen le az életed negyede egy ütésből. szerk: pl a gólem amit írtál, tipikusan ilyen, böszme lassú szutyok, de nagyot tud csapni ha eltalál.
    az axii-val pedig le tudod bénítani az ellenfelet, vagy ha fejlesztesz rajta, akkor akár rövid ideig az oldaladra tudod állítani.

    alkímiában pedig... érdemes leszedni mindenféle növényt ami az orrod elé kerül, meg a szörny részeket, és gyártani a potikat meg olajokat amiket csak tudsz, nagyjából ennyi. itt nem kell újragyártani miután megittad, meditálásnál újratöltődik (ha van hozzá való alkohol alap a táskádban). én potikat nem is nagyon használtam sűrűn, a swallow és a thunderbolt volt amiket leggyakrabban ittam, inkább az olajokra mentem rá. minden fajtához tartozik olaj, ha nem vagy biztos benne hogy az adott szörny milyen fajtába tartozik, meg tudod nézni a beastiary-ben (akár harc közben is).

    nagyjából ennyi, ezeket kell az ízlésednek megfelelően keverni, és szintlépésnél a pontokat megfelelően osztani. mint a legtöbb szerepjátékban, itt is érdemes egy aspektusra jobban ráfeküdni, nem össze-vissza osztogatni a pontokat, és persze minden ág lehet működőképes. én pl a kardozásra és az olajokra mentem rá az első próbálkozásnál, macska szettel. ha elb*tad volna a szintezést, később lesz rá lehetőség hogy visszaállítsd 1000 aranyért.

    az elején, ha megvan a hozzá való DLC-d, és össze tudod szedni hozzá az aranyat, sztem érdemes a temeriai szetet megvenni az árustól akit az elején megmentettél, az elég lesz 10+ szintig amikor elkezdheted vadászni a witcher szeteket. a macska akkor ajánlott ha a kardozásra mész rá, a griff akkor ha a jelekre, a medve akkor ha az alkímiára, a farkas pedig ha afféle hibridet csinálsz ami kardra+jelekre megy.

    [ Szerkesztve ]

    steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

Új hozzászólás Aktív témák