- Hálózati / IP kamera
- ASUS routerek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Lejtőre került a streaming
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Microsoft Excel topic
- BOINC: compute for science
- Milyen routert?
- Elon Musk robottaxikat ígért Kínának
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz AthlonXP #9316 üzenetére
Eleinte, még a nagyobb patchek megjelenése előtt valóban akadt néhány bug, de azok rendszerint nem ilyen jellegűek voltak, bár akadtak ilyen 'megakadós' problémák is, ez tény. Azóta azonban négyszer végigtoltam a gámát, és ilyesmikkel nem találkoztam egyszer sem. Amikbe belefutok, azok grafikai, textúra illesztési hibák, nem a játékmenettel kapcsolatosak. Az általad említett bugokat a nem megfelően patch-elt, vagy tört játék szokta okozni. Illetve esetedben lehet, hogy a W8 kavar be.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz kiskornel #9321 üzenetére
Mivel én rendszerint semmit sem adok Stamina-ra (rendszerint íjjal és spellekkel harcolok, így nincs rá szükség), ezért sokra nem mennék a futással, szal amikor menekülni kell, akkor Wuld-Nah-Kest! Thu'um (Whirwind Sprint), és már ki is röppentem a csávából.
A helyedben az inventory gyorsbillentyűjét letenném vmi kézre eső helyre, mondjuk nekem a B kézre áll, és az gyorsabb is, mert egyből az inventoryba visz, szemben a Tabbal.Phvhun:a főszál a kolostor volt, de még eléggé az elején jársz, ha tényleg csak ennyit vittél véghez a játékban. A céhes és a mellék-küldiket is figyelembe véve talán 8-10%-nál járhatsz.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz AthlonXP #9327 üzenetére
Skyrim csak egy van. A sorozat címe The Elder Scrolls, az 5. epizód címe Skyrim (a kontinens, vagyis Tamriel azon, észak-keleti része, ahol jelen történet játszódik - a 3. rész Morrowinden, a 4. Cyrodiilen, stb.).
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz freelanced #9346 üzenetére
Jó Archery-vel és Sneak-kel simán végig lehet vinni a játékot, sőt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz littlemole #9354 üzenetére
Amikor Mage-dzsel játszottam, sokkal többet tettem Magicka-ra, mint Health-re (Stamina-ra semmit, az nekem is maradt 100-on), és működött a dolog, eleve, ha jó harcmodort követsz, jó spelleket használsz enchantolt motyókkal, esetleg egy íjjal megtámogatva, akkor nem nagyon érnek a közeledbe, hogy megsebezzenek normál fegyókkal, spellek ellen meg van egy rakás cucc. Szal szentem jól csinálod a 250/150/100-as elosztással, de azért pár szintet rá kell áldozni még a Health-re, mert ha nagyon alacsony (a 150 mondjuk az), akkor egy combosabb ellenfél váratlanul legyakhat vmi nem várt spellel.
#Freelanced: kovácsolsz mindent, ami a kezed ügyébe kerül. Bemész a kovácshoz, veszel vasat, acélt, bőrt, aztán nekiállsz gyűrni az üllőt meg a kalapácsot.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
nagyúr
válasz freelanced #9369 üzenetére
Arra gondolsz, hogy végigviszed, ott az 50. szintű karaktered, és azzal, 50. szinten újrakezded? Erre nincs lehetőség hivatalosan, de ugyanazzal a karival végig tudsz menni újra, elég, ha visszatöltöd a legelső mentést.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz freelanced #9377 üzenetére
Ő a soul gem szilánkokra gondol.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz AthlonXP #9418 üzenetére
Akatosh Mount a mod neve, és itt találod. Lehet saját sárkányod. Jön, megy, fuvaroz, viszi a cuccaidat, tüzet/jeget okád, és egyéb sárkány-kunsztokat csinál.
Mielőtt nekiállsz az Oblinak, javasolt kicsit felturbózni grafikailag, mert Skyrim után az alap kinézet nem túl vadregényes. (A modhoz mellékelt képek kritikán aluliak ennyire nem néz ki bénán természetesen, de ezt a modot ugye még 2007-ben készítették, akkor ennyit tudtak a VGA-k.)
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz freelanced #9420 üzenetére
Találd ki, milyen harcmodort kedvelsz mágusként, és azokat fejleszd. Alteration, Illusion, Destruction, stb. Nézd meg a Skillek között, melyik perk mit tud, illetve a Wikin, hogy melyik varázslat-ághoz milyen spellek tartoznak, és az alapján döntsd el, mit szeretnél. Mindben nyilván nem lehetsz jó, szal döntened kell.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz freelanced #9437 üzenetére
Polihisztorként lehet fejlődni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz kiskornel #9442 üzenetére
Miféle múmia?
Egyébként 22. szint az még eléggé az eleje. Én 25. szint alatt el sem kezdem a főküldit, így addig sárkány sem jön ugye. Mondjuk én csak íjjal megyek, illetve Alteration-nel rakok magamra páncélt a csatában, illetve közelharci fegyókat, ha úgy hozza a helyzet, ezért, amíg nem tápolom meg az Archery-t 60-as szintre, még egy 2-3 farkasból álló csoportosulás is gondot tud okozni alacsony szinteken. A romoknál meg szinte mindig hit and run van, hogy legyen helyem használni az íjat, ergo meg kell tervezni a csatákat a ruinokban, és rendszeresen felhasználom a csapdákat is (odacsalogatom az oszló-foszló hullát a rács elé, majd nyíllal meglövöm a nyomás érzékelőt a padlón, és pláccs ). Persze alacsonyabb nehézségi szinten ilyenek nem kellenek, de ez így számomra érdekesebb és izgalmasabb. A végén szinte elkerülhetetlen, hogy nagy arcú killer legyen a karakter.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Skyhunter #9446 üzenetére
Az elején ezekkel nem szoktam foglalkozni, olyan 25-30. szintig csak Archery, Sneak, esetleg Alteration (amikor Mage-dzsel mentem, akkor Destructiont toltam). Ha harcossal tolod, akkor a használt fegyvert, páncélt, stb. érdemes alacsony szinten tolni, a többi ráér. Az általad említett Skilleket akkor kezdem el gyakorolni - ezáltal fejleszteni - amikor a gyakran használt Skillek már közel ki vannak maxolva. Ha nem kezdesz el új dolgokat csinálni, akkor nem fogsz fejlődni és szintet lépni. Volt olyan mágus karim, akinél kimaxoltam a Destruction-t, az Archeryt és a Sneak-et, és mással nem foglalkoztam, így azok hiába voltak 100-as szinten, a karakterem nem tudott feljebb lépni 34. szintről, amíg el nem kezdtem Enchantolni. Ha nem lépsz szintet, akkor ugye egy csomó jó dologból kimaradsz (lott, fegyók, motyók, új szörnyecskék). Ha összekapkodsz mindent az út mentén, akkor úgyis annyit fogsz főzni minden egyes körben, amikor a városba mész, hogy annak az ellenértékéből bőven tudsz vásárolni Health potikat, plusz ha találsz, akkor a szinteddel együtt a talált potik is egyre erősebbek lesznek.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Rabbitf_24 #9510 üzenetére
Google, első találatok.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Rabbitf_24 #9513 üzenetére
Arra a kérésedre válaszoltam, hogy Xerxész írja meg a modok nevét, és adjon linket hozzájuk. A kolléga megírta, milyen modokat javasol. Azokra a nevekre jobb klikk, google keresés, és az első találatok mind a TESNexusra mutatnak, ahonnan le tudod őket tölteni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz ricshard444 #9528 üzenetére
Steam launchernél ott van az opciók között a VSync.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Rabbitf_24 #9539 üzenetére
Milyen modokat tettél fel végül?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz kiskornel #9544 üzenetére
Na, hát akkor lehetett ott is többször használni. Más kérdés, hogy rossz enchantot készítettél, és így nem volt igazán értelme.
Absorb Health szempontjából (is) eltérő a két harcrendszer, mert Obliban az spell/enchant alkotása során meghatározod, hogy hány pontot szívjon el mp-enként, és mennyi ideig tartson a hatás. Tehát mondjuk van egy spell/enchant, ami mp-enként 10 HP-t vesz el, és 5 mp-ig tart, az összesen 50-et vesz le. Ilyet nem érdemes blunt/blade fegyverre rakni, max íjra, vagy spellként ellőni a küzdelem elején, aztán amíg megy a cséphadarás, addig is gyengül az ellen, mi meg gyógyulunk. Ha blunt/blade-re teszel Absorb Health-t, akkor a csúszkákat úgy állítsd be, hogy 1 mp-ig tartson, és minél többet szipkázzon el. Ez esetben lesz értelme folyamatosan csapkodni, igaz, a fegyó is hamarabb lemerül.
Skyrim-ben egyszerűbb, itt csak azt határozod meg (illetve a skill-ed és az SG-be zárt lélek nagysága), hogy mennyit szív el az ellenfél HP-jéből csapásonként/találatonként.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Rabbitf_24 #9573 üzenetére
Ezekre a kérdésekre javasolt magadtól rájönnöd, mert nincs tuti recept. Azokat a képességeidet célszerű fejleszteni, amiket használsz, vagy használni fogsz. Nekem mondjuk eszembe nem jutna perk pontot áldozni lockpick-re, így is kinyitok bármilyen zárat (néhány lockpick árán), szal az - nekem - totál felesleges skill, de ettől te még fejlesztheted. Páncélt a jelenlegi karakterem nem visel, mert nem megy a stílusához, így csata előtt (amikor van rá idő persze) magára idéz egy fullos páncélt (Alteration spell), azt annyi.
Bármit el tudsz adni bármilyen karakterrel, csak meg kell találnod a megfelelő vevőt (illetve, ha megvan a Merchant skill, akkor bárkinek bármit).''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Rabbitf_24 #9578 üzenetére
"Kimaxoláson" azt érted, hogy 100-as lesz a Skill-ed, vagy azt, hogy az adott Skill-en belül minden Perk megvan? Az első simán meglehet természetesen, ha aktívan használod az adott Skilleket. Ugyanakkor mondjuk 6 Skill-t végigrakni Perk-kel nem nagyon fog menni, mert Perk pontot szintlépéskor kapsz, tehát mondjuk, ha a választott Skill-ek átlagosan 14 Perk pontot igényelnek, az azt jelenti, hogy 84. szintűnek kell lenned, hogy mindet kirakd. Mondjuk én nem szoktam erre törekedni, csak azokat a Perk-eket teszem ki, amire szükségem van (illetve, amire a kinézett Perk eléréséhez előfeltételként szükség van). Például mivel csak íjam van, így Sneak-ből nem fogom kirakni az Assasin Blade Perk-t, hiszen nem is használnám.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz WonderCSabo #9595 üzenetére
Ahh, értem, köszi. Obliban ezek mind benne voltak, azt hittem, ez is hasonló felépítésű .ini.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz csabsz13 #9633 üzenetére
Maga a Disarm kiáltás ("Zun-Haal-Viik") legfeljebb 30. szintű ellenfelek ellen hatásos, függetlenül attól, hogy játékos vagy NPC alkalmazza vagyis, ha a karaktered 31. szintű, akkor hiába óbégat a foszló húsú jampi, nem lesz hatásos a Disarm.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Rabbitf_24 #9646 üzenetére
SPOILERES
Thieves Guild esetében Riftenben kérdezősködve a füledbe jut, hogy a céhhel kapcsolatban egy bizonyos Brynjolf tud felvilágosítást adni, aki a piactéren vagy a kocsmában szokott őgyelegni. (Journal-ban az szerepel, hogy találkozz Byrnjolf-fal...)
A Dark Brotherood-dal kapcsolatban a kocsmárosoktól hallasz pletykákat, egészen pontosan, hogy egy Windhelm-i kisfiú, bizonyos Aventus Arentino, a Black Sacrament-tel próbálkozik. (Journal-ban az szerepel, hogy beszélj Aventus Arentino-val...)
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz freelanced #9669 üzenetére
Itt megtalálod Smithing a módosítókat. (Improvement bekezdés)
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Kareszovics #9671 üzenetére
Jaham, kivéve, amikor mozgó célpontra lősz, az engine azt érzékeli, hogy eltalálod, de közben a galád NPC elmozdul, a nyílvessző elrepül a pajesza mellett, és te lassítva nézed, ahogy rád ront, miközben nem tehetsz semmit.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz freelanced #9675 üzenetére
A végén még a nyúl is mien agresszíven jött rád.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Kareszovics #9727 üzenetére
Első olvasatra azt hittem, berontottál a Ragged Flagonba, és halomra henteltél mindenkit.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Adabala Building System - Ayleid Transfusion by Varlaisaran
Szal közben meglett az .esp is, és meg is van a terület, de a növényzeten és a "földmunkán" kívül csak egy mély gödör látható a helyszínen. Így fest nálam:
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Xerxész #9741 üzenetére
A mod "lényege" egy Ayleid erődítmény Whiterun-tól DNy-ra, ami egyrészt azért érdekes számomra, mert Varlaisaran kolléga készítette, másrészt, mert hiányoznak az Obliból jól ismert struktúrák - még ha Skyrim területén az ismert történelem szerint sosem voltak Ayleid épületek.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #9743 üzenetére
Skyrim-t délről ugye meglehetősen markáns hegyek határolják. Az "északabbra" fekvő határ ez esetben kb. mit jelenthet? Rift, vagy inkább Falkreath Hold déli részei? Mert ugye az nem logikus, hogy átkelnek (vagy azokat a területeket tartották ellenőrzésük alatt) a mai határt jelentő bérceken, aztán megállnak a termékeny síkságok előtt, szal akkor valszeg Falkreath vagy Riften környékén lennie kellene romoknak, legalább a föld alatt szentem.
Opera: nekem most is ugyanott van 12.02-essel.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Varlaisaran #9759 üzenetére
Lássunk hozzá magyarul... Elmondom, mit tettem eddig. Kicsomagoltam, betoltam a C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\skyrim\Data mappába a meshes és textures mappákat, valamint a Loriath.esp-t. Launcher-ben a Data Files-nál automatice bepipálta az új .esp-t, és ennyi. A játék steam-es szal nyilván a lehető legfrissebb patch van rajta. Modok nincsenek nagyon, csak ezek:
- meshes/varlaisaran mit jelent? Ezek az első ilyen mappák a Data könyvtárban.
- a "CS" alatt a Creation Kit-et érted? Leszedem, telepítem, és ránézek, bár most látok először CS-t.
- alapból a végére teszi, de próbáltam már szinte mindenhol.Nos, CS-be betoltam aktív file-ként, és jöttek sorba a hibaüzik.
Iesmik:Ezeket leokéztam, és meg is lett a Static/varlaisaran mappa a WorldObjects-ekben. Na, és akkor itt hova húzzam a ABX_xxx.nif-eket?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Varlaisaran #9765 üzenetére
Nah, most már faján műxik! A probléma az volt, hogy a letöltött .zip-ben a struktúra úgy nézett ki, hogy volt benne egy meshes mappa, azon belül a .nif-ek, illetve volt egy textures mappa, azon belül a .dds-ek, plusz egy jg mappa, abban további .dds-ek. Szal nem volt textures/varlaisaran és meshes/varlaisaran, és ha ott kereste a mod a cuccokat, akkor érthető, hogy nem találta. Szal most bevarrtam a file-okat a /varlaisaran mappákba és szuperál a dolog. Lehet, hogy vhol elkerülte a figyelmem, hogy készíteni kell ien elnevezéssel almappákat, de ha eleve így töltöd fel, akkor szentem egyértelműbb lesz.
Ottan a!
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Varlaisaran #9767 üzenetére
Oké, de mondom: nincs varlaisaran mappa a meshes és textures-en belül a .zip-ben. Így fest. Ha így jó, akkor jó, de nekem nem volt egyértelmű, hogy egy varlaisaran almappát létre kell hoznom, ami nélkül nem műxik a mod.
Nekem amúgy nagyon tetszik az épületegyüttes, végre ismét látok szépen megmunkált falakat márványból. Egyébként alaposan körbejártam, és csak a külső, Whiterun felé eső torony tövében találtam textúra-illesztési problémát.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest