- Facebook és Messenger
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mesterséges intelligencia topik
- Mikrotik routerek
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Milyen switch-et vegyek?
- ASUS routerek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Windows 10
-
IT café
The Division 2 (PC, XO, PS4) összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
arnikusz
veterán
A lőtér nem mérvadó. Anonymus leírta korábban, hogy nyílt terepen elmozognak a mobok és a gránátjaik, Bossok skilljei mind befolyásolják a sebzésedet.
Ami biztos egy Damázs szettben az 50% feletti CHC, 130% feletti CHD és a Contractor kesztyű, valamint a Fox térdes.
Ha ezt megbolondítod 2 Wilsonnal a Scorpio shoti 25% armor damázst ad, ehhez társul a Firewall speckó pajzsa PVE terepen nincs nagyon gondod.Soha ne azonosulj a legyőzöttekkel
-
Deck
titán
válasz arnikusz #26951 üzenetére
Hasonlót használok. Egyedül specifikus AR/SMG damage-t nem használok. Inkább csak ami mindenhez ad mivek 3 fajta fegyvert is használok attól függően mit játszok és mihez van kedvem.
Jelenleg 1.1m az armorom lehetne több... De akkor meg a damage lenne kevesebb de a shield erősebb... Elbaszott egy dolog ez.
PS5
-
Anonymus23
veterán
válasz arnikusz #26951 üzenetére
Mondjuk a DTA ellen pont nem sok mindent tudnak tenni, max azok ellen nem jó, akik pajzs mögött vannak, vagy nincs rajtuk armor (némely boss, illetve kutyák).
A Contractor's-al csak a brand a problémám LMG-t nem szoktam használni, pedig a Pesti az jóféle tud lenni, de nem az én világom.;) - The Power of the Light Side
-
arnikusz
veterán
válasz Anonymus23 #26962 üzenetére
Pestinek többször nekirugaszkodtam, volt olyan buildem ahol a másodlagos sebzése 500.000-700.000-is volt, de az AR gyorsabban megoldja, így a stashba pihen
Tegnap este még összeraktam egy Spotteres buildet 1.1 M armor 59% CHC 179% CHD.
Soha ne azonosulj a legyőzöttekkel
-
Deck
titán
A nyersanyagok amikbe kerülnek az optimalizálások egy szóval undorító. Főleg ha több mindent akarsz fullozni, több buildet vagy nem játszol egész nap vele.
Ez az 1 negatívuma van számomra a játéknak. A másik karakter készítés, dlc végigjátszás, majd shd pont elköltése trükköt ismerem de ez azoknak éri meg inkább akik 1000+ felett vannak.
A Weekly Project is ad 5 SHD Calibration pontot... Ez igenPS5
-
NoOne1976
őstag
Erre én azt mondom, hogy semmi jelentősége a build fullozásának. 9,3-as és 14,1-es stattal is lehet játszani. A fullozás csak az ember lelkének kell. Nem azon a pár tizeden múlik, hogy lefekszel vagy sem. Több ezer órám ment bele úgy, hogy nem volt még optimalizálás a játékban. Én sajnálom, hogy belekerült, mert addig ott volt, hogy hátha egy tizeddel jobb cuccot kapok, most meg egy feles itemet is gond nélkül maxra tudok húzni. Már nem is tart bent a játék.
-
Deck
titán
-
arnikusz
veterán
Június 8. napja a legújabb bedobott dátum, hogy mire, talán a semmire.
https://youtu.be/CCf-Ap8ZPzQSoha ne azonosulj a legyőzöttekkel
-
arnikusz
veterán
Kèrdèsem a DZ-be bemerészkedőkhöz. Találkoztatok bent mostanában System C szett elemekkel?
Köszönöm.Soha ne azonosulj a legyőzöttekkel
-
arnikusz
veterán
válasz Anonymus23 #26977 üzenetére
Hát hétvégén meló, majd meglesem youtubeon, ill. Clan Vezír Agent tájékoztasson kérem.
Soha ne azonosulj a legyőzöttekkel
-
Anonymus23
veterán
válasz Anonymus23 #26977 üzenetére
Na, hát ez sem sikerült
Mármint élesíteni a PTS preloadot"We are aware that the PTS preload is missing or unavailable in Ubisoft Connect, we are looking into this. In the meantime, the PTS forums are live and you can read up on our news, features and patch notes ."
Ha valakit még érdekelne a jelen PTS tartalma: LINK
Már ha sikerül élesíteni
;) - The Power of the Light Side
-
arnikusz
veterán
válasz Anonymus23 #26979 üzenetére
Ez az új game mód érdekes lenne, ha nem a fostalicska matchmaking rendszerük lenne. Az új dolgokkal pár hónapig elvesz az Agent, aztán az lesz mint a Division 1-ben volt.
Soha ne azonosulj a legyőzöttekkel
-
Deck
titán
8 playeres játékmód? De minek... Arra a sorsra jut majd mint a Raid. Meg az In Sync, Intimidate nerf is fasza...
PS5
-
Anonymus23
veterán
Ez még PTS, majd függően a sírás mennyiségétől még balanszolnak. Mondjuk ezek jellemzően PvP módosítások, majd a hardcore PvP-sek jelentkeznek a megfelelő helyen.
Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy milyen forrásból vették az ötleteket ezekhez a módosításokhoz. Ki az a PvP csoport, akik a módosításokat javasolták, brain stormingoltak, és ezek voltak a mainstream. Engem annyira nem érdekel a játék PvP része, mivel jellemzően csak szájalás megy a DZ-ben, meg e-pöcsméregetés és kb ebben kis is merül a PvP
Ja meg a csalók;) - The Power of the Light Side
-
Deck
titán
válasz Anonymus23 #26984 üzenetére
Summit-on is jó volt így darálni. Adrenaline Rush + Intimidate. In Sync a fegyveren (striker drónt használok kb csak emiatt de jó volt, hogy a shield-el is működött.)
PS5
-
Deck
titán
Lehet hagyom az In Sync-et ha már úgyse fog működni a shield-el. Striker drónt is csak miatta használtam de inkább hive és akkor mehet az Optimist ami 14,5 WD átlagban. (redditen írták)
PS5
-
Anonymus23
veterán
válasz arnikusz #26978 üzenetére
Meglestem:
Countdown: kb mint a Summit + időlimit + feladatok hasonlóak mint Summit/kenly keverék + Hunterek és kimentés a végén, választható targeted loot, ennyi, sajnos ez nem fogja megmenteni a Div2-tExpertise rendszer:
Proficiency:
Csoportok és külön itemek vannak meghatározva:
* Minden fegyvernek (nem csak fegyver típusonként hanem egyedi minden fegyverre), beleértve a neves és exo fegyvereket is külön-külön.
* Minden specializációs fegyvernek
* Minden neves, exo és improvized cuccosnak,
* Minden típusú skillnek
* Minden brandnek
* Minden gear setnek
Proficiency lvl 1-10-g van, minden szint 44000 XP. XP-t vagy abból kapsz, hogy játszol, akkor a rajtad lévő cuccok kapnak XP-t, és nő a "Prof" lvl, vagy az adott cuccosból donatelsz be, alapból egy cucc 4400 XP, azaz 10%-át adja egy szintnek, de pl a nevesített/exo cuccok 22000 XP-t adnak, azaz egy fél szint. Vagy donatelsz gyűjthető/SHD-ból kraftolható alapanyagot.
A PTS-ben a Countdown kiemelt XP-t ad, azaz 2 kör játéknál már ki is maxoltad a nálad lévő cuccok proficiency lvl-jét.
A proficiency önmagában még semmit sem ér, ez csak megnyitja a kaput a Grade Lvl-hez, amiből ugyancsak 10 szint van.Ahogy látom, a PTS-ben csak Grade lvl1-et enged fejleszteni, ez gear itemeknél +1% armort jelent, fegyvereknél +1% weapon dmg-t jelent.
A Grade lvl +1% armorja az nem teljesen tiszta, hogy mire is számolja rá, de egy 1.474.018-as armorral rendelkező loadout egyetlen armoros cuccának a Grade lvl 1-re való emelése +13400 armort adott hozzá.
Egy full piros buildnél 5 cuccost feltoltam Grade1-re, ott ugyanezek a számok 726015 --> 759016, azaz ~33k armor, ha mindet feltudtam volna tolni lvl10-re, akkor szerintem kb +50% armor jött volna ki (ugye 6x10%, de nem egyértelmű, hogy mit szoroz fel, úgy tűnik, hogy az óra 10%-át nem szorozza fel, nem egyértelmű itt a képlet).
Egy PvP-s buildnél ez azért kb +750-800k armort fog jelenteni a grade lvl10-nél minden itemen, ez nem elhanyagolható.
A Grade lvl-nek PvE sok jelentősége nincs igazából, mivel nincs olyan tartalom/nehézség jelenleg amiért feltétlenül kell, hogy feltöltse az ember, főleg azért is, mert ezek a grade lvl-ek csak arra az egy adott cuccra érvényesek, azaz minden használt cuccot ki kell maxolni, és azért ide nem kevés alapanyagot kell beletolni. (magas SHD-sok előnyben )
Viszont PvP-ben nagyon nem mindegy lesz, hogy egy kimaxolt grade lvl gear fog találkozni egy akár optimalizálatlan gearrel.Hirtelen ennyi...
[ Szerkesztve ]
;) - The Power of the Light Side
-
Anonymus23
veterán
válasz Anonymus23 #26992 üzenetére
Nah megvan a Grade lvl is: bizonyos mennyiségű Proficiency szintet kell lépned, hogy magasabb Grade lvl-be lépj.
Pl a Grade lvl 3 eléréséhez 180 Proficiency szintet kell lépni.;) - The Power of the Light Side
-
arnikusz
veterán
válasz Anonymus23 #26993 üzenetére
Thank júú veri a macskát. Ma este és holnap délelőtt meglesem.
Soha ne azonosulj a legyőzöttekkel
-
arnikusz
veterán
válasz Anonymus23 #26993 üzenetére
Kipróbáltam és mindenben egyet értek.
Soha ne azonosulj a legyőzöttekkel
-
granini
őstag
válasz Anonymus23 #26992 üzenetére
"Countdown: kb mint a Summit + időlimit + feladatok hasonlóak mint Summit/kenly keverék + Hunterek és kimentés a végén, választható targeted loot, ennyi, sajnos ez nem fogja megmenteni a Div2-t" - egy bővített mondatban minden amit rühellek ebben a játékban. Summit, időre, Kenley flavorral, meg überOP hunterekkel a végén.. Hátfiúkgratulálok, telibe találtátok az ízlésemet...
<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
-
-
granini
őstag
válasz arnikusz #26997 üzenetére
Nem elsősorban az a bajom hogy a full kimaxolt buildemben majd nem tudok lerakni 1-2 huntert.. hanem az hogy az ilyen closed quarter időre menő gameplay rohadtul nem a kedvencem..
Meg hogy 8 playert honnan kukázol már össze egy másfél éve folyamatosan haldokló játékban.. és még ha össze is jövünk annyian, miért vagyok megint rákényszerítve hogy a 2 kedvenc klántagom helyett másik 5-6 vadidegennel keljen "összeszoknom"..<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
-
Nagus
senior tag
Az én véleményem, hogy a szintemelés helyett ami valójában mindenki másnál nerfnek hat aki még nem húzta ki, inkább tartalmat kellene belerakniuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Horgász topik
- Politika
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Facebook és Messenger
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- OLED TV topic
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Háztartási gépek
- További aktív témák...