Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz Somatom #56 üzenetére

    Plug-In Hybridben is gondolkoztam eleinte, de nem volt olyan, amivel a napi menetemet le tudtam volna zavarni tisztán elektromosan. Akkor meg már nem az igazi. Illetve tartok a bonyolultságától is, gyakorlatilag két autót cipelek magammal, nem láttam értelmét végül. Új autót nem akartam, mert nem ér meg nekem 20+ milliót egy autó. Max. 10-et szántam rá. Végülis az akkori kínálatot elnézve, ez a béna Ionic fedte le legjobban az igényeimet, mert bőven elég a hatótáv arra amire nekem kell, nagyon gyorsan tölthető, nagyon jól fogyaszt és ennek már kb. autó formája van (nem akartam pl. i3-mat a kicsi mérete miatt). Nyilván világkörüli útra nem ezzel fogok menni -arra van egy batár S-MAX-, de az autózásaim 90%-át minden probléma nélkül lefedem az EV-vel, nincs parkolási díj -már ahol-, óccsó vele járni -még emelt díjak mellett is-, szóval egyelőre ez a legjobb. Majd akkor leszek gondban ha ezt eladom, mert lövésem nincs mit fogok tudni venni. A mostani 20+ milliós autók ára nem fog bezuhanni 3-4 éves korukra 10M-ig, úgyhogy ott lesz probléma.

    7Heads Drago

    Nyilván nem munka közben. :-) Akkor ez nem téma, mivel eleve melóban vagy, tehát órékig is töltődhet a kocsi. De ha megállsz egy kútnál, vagy egyéb töltőnél ahol van a közelben valami csehó, akkor ott 20 perc kb. semmi. Próbáltam már többször, mióta EV-vel járok. Őszintén szólva, még meg is szerettem, mert nem rohanok, egészen ZEN hangulatú lett így a hosszabb utazás is. Annyi, hogy át kell állítani fejben. Ha tudom, hogy meg kell állni tölteni, akkor betervezem és annyival korábban indulok.

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák