Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Mesterséges Intelligencia topik
- Musk azt mondja: a gondolatával mozgatja az egeret a Neuralink első betege
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Windows 11
- Mikrotik routerek
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- ASUS routerek
- Windows 10
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
LOGOUT.hu témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
kicsikosa
újonc
Először pozitív tapasztalatom volt a céggel. Utána teljesen negatív. Galaxy S4 --- repedt képernyő. prémium szolgáltatás keretében házhoz jöttek, nagyobb kárt tettek a telefonban mint hasznot, utána közölték, hogy 44,000 forint a javítása. Majd úgy szerelték vissza a telefont, hogy azóta még be sem kapcsol. A Samsung Magyarország Zrt.-vel lehetetlen békés úton kiegyezni. Kifizetem a javítást és utána megteszem a szükséges lépéseket. Szerintem túlreklámozzák magukat.... (nem mind arany ami fénylik....)
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új prémium hirdetések