- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Synology NAS
- Mesterséges intelligencia topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen NAS-t vegyek?
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rwin5
őstag
Sziasztok!
Nem találtam megfelelőbb topikot így itt kérdezem. T-home előfizetésünk mellé járt ez a "set top box" (vagy mi a fene) és azon van USB- csatlakoztató, gondoltam lehetne rajta usb-n keresztül filmet nézni, de sehol sem találtam ilyen menüpontot. Lehetséges ez, vagy teljesen más miatt van rajta az usb csatlakoztató, és a filmnézés kizárt rajta?
-
rwin5
őstag
Hali!
Édesanyám ma szólt, hogy nem megy a tv adás.. volt egy áramszünetünk 2 napja akkor nem jött vissza se a tv, se a net, se a telefon. Utána kb 1 órára rá lett net, meg teló is. A set-top box-t 2x is újraindítottam, ki is írja, hogy az adott csatornán épp milyen film megy éppen, de full sötét a képernyő.. A modemen is villog folyamatosan a narancssárga led. Szerintetek meg fog javulni magától, vagy betelefonáljunk majd? (fölösen nem akarom az ügyfélszolgálatosokat nyaggatni.. + annyit hozzátennék, hogy az áramszünet lehet csak véletlen egybeesés, de gondoltam leírom) köszönöm a tanácsot előre is
(szerk: csak nem akarom fent javítani, nem ma szólt, pontosítva jelezte ma is, hogy még most is rossz )
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
Sziasztok!
Következő kérdésemmel, problémámmal fordulok a topikhoz. A legtöbb tv csatornát tartalmazó előfizetésünk van, én nagyjából egy fél éve nem néztem már tv-t. Egy szobában van csak set top box külön előfizetve. A többi szobában nem volt, ahol volt tv. Ma bekapcsoltam a régebbi samsung televíziót az egyik szobában, elindítottam egy automata keresőt és összesen csak 5 csatornát hozott be (még az rtl, tv2-őt sem) Nálam van a hiba, vagy már csak box segítségével lehet az adásokat fogni? Illetve kérdésem volna, hogy a boxot nem lehet valahol megvásárolni külön, hogy ne kelljen havi szinten fizetni érte?
-
rwin5
őstag
válasz DJ. Ru$y #65548 üzenetére
THOMSON THC300 HDTV (DVB-C) beltéri egység kábeltévéhez
Akkor ez megfelelő volna a problémámra? Holnap megvenném a mmarktban. Kell hozzá még külön valamilyen kábel? Vagy elég lesz annyi, hogy ebbe belemegy a régi kábel majd a készüléket pedig összekötöm a százlábú segítségével a tv-vel? -
rwin5
őstag
sziasztok!
kicsit off, de hátha:
Elromlott itthon a tv, amíg megjavítják hoztam haza máshonnan egy régebbi grundig típusú tv-t ott ki is próbáltam színes volt a tv. Hazahoztam rákötöttem a boxot és fekete fehér a képernyője, de nem csak a csatornák hanem a menürendszer stb. Kipróbáltam egy másik százlábúval és azzal is fekete fehér ugyanúgy. Elromlott volna a tv ennyi idő alatt, vagy valamiért a régi tv nem tudja kezelni a boxot?
(#71301) tibibi nálunk mostanában a telekomnál heti szinten többször is elmegy az internet...
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
Sziasztok!
Városhatáron kívül eső (hódmezővásárhely után, tanyavidék) épületbe lehetséges valamilyen úton módon internetet beköttetni? Azt tudom, hogy a vezetékes telefont anno 10-15 éve nem vezették be. Aki tud segíteni annak köszönöm előre is. -
rwin5
őstag
Sziasztok!
Ha szeretnék + 1 set top boxot kapni a tv szolgáltatás mellé azt lehet valahogy online úton intézni? -
rwin5
őstag
Sziasztok!
Ha telefonon keresztül nagyobb sebességű internet csomagra váltok, akkor annak mekkora az "átfutási ideje"?
-
rwin5
őstag
Urak, hetek óta ilyen az internetem. Heti 1-2-3x meghal ilyen szinten. 100/10-es volna, de ilyenkor a használhatatlan szint van. Szerintetek érdemes érdeklődjek, vagy úgyis elhajtanak az ügyfélszolgálaton? Régebben ilyenek max fél évente 1x volt.
Erősen elgondolkoztam a szolgáltató váltásnál, bár még köt a hűség..
-
rwin5
őstag
válasz kabelmania27 #80515 üzenetére
igen a netmánia xxl, csak 100/10 rémlett.
-
rwin5
őstag
válasz kabelmania27 #80519 üzenetére
Nálunk a telekom anno nagyon régen volt rossz, utána váltottunk egy másik szolgáltatóra, az nagyon rossz volt. Utána visszatértünk újra a telekomhoz évekig semmi baja nem volt. Most az utóbbi 1 évben tapasztaltam ilyen ingadozásokat, és a közelmúltban pedig sajnos egyre gyakoribb. Kicsit bosszantó, hogy az idő haladtával visszafelé fejlődünk. Amúgy abban teljesen egyetértek, hogy röhejesen sok véleményem szerint is amilyen pénzt fizetünk érte. Pesti baráti körrel akivel tartom a kapcsolatot, más szolgáltatónál nagyjából a 3 szolgáltatásért fele annyit fizet, mint mi itt.
(#80521) kabelmania27: nem is azon a pár ezer pluszon fogunk mi sem éhenhalni, de attól még tényként kezelem
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
Írtam "panasz" levelet. Normális stílusban megfogalmazva, pedig ami megy az utóbbi időben az vicckategória. 0,3-4 Mbit/s-es a letöltésem úgy hogy nem megy csak a böngésző.. Azt írták, hogy legkésőbb 30 napon belül válaszolnak, vagy tán lesz valami ügyintézés már nem tudom pontosan hogy szólt. A modemmel semmi baj, gépemmel sem.. nem tudom mi van, de jó lenne ha stabilizálná a drága telekom.
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz lemusz #80758 üzenetére
Tényleg alá mér letöltésben, most jó az internet és összemértem. Most stabilabb a net, majd ha rossz lesz akkor is összehasonlítom a 2 honlapot. Ha heti szinten 1x ilyen lenne az internet, nem volnék ilyen indulatos-ideges, de most már elfogyott a türelmem ezzel kapcsolatban, pedig tényleg sokáig húztam. Majd ha hívnak telefonon vagy válaszolnak leírom mit okosodtam.
-
rwin5
őstag
válasz lemusz #80758 üzenetére
'no most jár a piros pont a Telekomnak. Du hívtak, hogy kijönnének megnézni hogy mi okozza a hibát, de nem tartózkodtam otthon. Mondták, hogy megnézik helyileg és ha nem külső helyen van a hiba, hanem nálunk (gondolom padlástérben, vagy egyéb) akkor hívnak telefonon. Csippant is a telefon egy fél órája, hogy kijöttek és megtalálták a hibát és elhárították. (Remélem tényleg volt érdemi javítás, nem csak rábökték, de nem vagyok rosszmájú mert most stabil az internet)
Úgyhogy ha megjavult ténylegesen akkor le a kalappal, mert este írtam a levelet, ma délután már ki is lett javítva.
Speedtest szerint 16 ms a ping + a maximális letöltés kb 90%-át hozza is.
-
rwin5
őstag
Sziasztok!
Én esetemben érdemes volna-e panaszlevelet írjak vagy ismételten vegyem fel a kapcsolatot ügyfélszolg-gal?
Az elmúlt 2 hónapban kritikán aluli az internetelérés édesanyámnál, többször kapott SMS-t, hogy karbantartás miatt van, ezt teljes mértékben meg is értettük ilyenkor. 2 hónap alatt vagy 10x biztos előfordult. Reméltem, hátha rendeződik majd ezek ágán magától a lenti probléma
Emellett viszont folyamatosan megszakad az internet vagy elmegy, beesik a letöltési sebesség 1 mbit alá, felmegy a ping az egekbe. A vezetékes telefonszolgáltatás működik, a tv-ben szokott lenni olyan, hogy szakadozik.
Ezzel kapcsolatban 3x beszéltem a Telekommal a 2 hónap alatt. Először telefonon, ahol arra jutottunk, hogy lehet nálunk lesz a router a ludas, mert a távdiagnosztika nekik nem mutatott semmit.Beszereltem másik routert, a probléma megoldódott 2 napra, utána a szokásos körforgás.
Újra bejelentettem a hibát, azt mondták a diagnosztika szerint náluk van a hiba. Másnap jött az sms, hogy elhárult a hiba. Kb. fél napig volt jó az internet az sms-t követően.Október 28-án reggel megint beszéltem ügyintézővel, akkor online bejelentésben chat-en, hogy extrém instabil az internetelérés.
Ő annyit mondott, hogy náluk nincs hiba, de a korábbi hibajegyem az nyitva maradt azt lezárta. Kért MT azonosítót, kapcsolattartási tel. számot és azt mondta, hogy továbbította az adataimat műszakis kollégának, aki 24-72 órán belül felveszi velünk a kapcsolatot, hozzátette hogy további teendő részünkről nincs.
Na november 8-a van, továbbra is hol jó a net, hol rossz (üzenetemet megelőzően nagyon rossz volt megint). Műszakis kolléga nem keresett, de az online ügyintézőtől se kaptunk semmi visszacsatolást sehol, hogy amúgy valami hibajegyet berögzített volna.Szívesen beszélek velük 4. alkalommal is, csak most már kezd a hócipőm tele lenni, mert érdemben nem történt a 2 hónap alatt semmi. Fentiek tükrében még fussak egy utolsó kört vagy ez már megérett a panaszlevélre? - A panaszlevélnek egyébként van-e bármi értelme? Semmi nyerészkedést, kárpótlásra nincs igényünk csak az internet legyen már stabil, ha már általunk a havi díj tisztességesen határidőre fizetve van.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.