-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz spiritex #18682 üzenetére
ezen funkciók nem kimondottan arra vannak, normális szoftveres védelem kell adott munkaállomásra, és az megfelelően beállítva, illetve ha valamire panaszkodik, akkor azt nem feltétlenül engedélyezni, mert akkor az sem ér sokat...
így legyen beállítva, különben még a rendes netes működés sem garantált; link
a nem engedélyezett funkciók kipipálásával lassulások, akadások, csomagvesztések, különböző oldalak nem betöltése...stb fog jelentkezni![ Szerkesztve ]
-
revidra
csendes tag
válasz spiritex #18711 üzenetére
Szia!
Képet elég nehéz lenne készíteni, mert a mozgó képek nem jók. Ha megállítom a képet, az pedig nem ugyanaz. Korábban ugyanezen a TV-n ugyanezekkel az eszközökkel volt előfizetésünk csak nem 25/5M internet, hanem 5M-ás. Akkor borotva élesek voltak a "jó" csatornák és sokkal jobbak a "gyengébb" csatornák, mint most.
Talán arról tudnék képet küldeni amelyik csatornára nincs előfizetésünk és kiírja a hibaüzenetet. Nem tudom, hogy az számíthat-e. Ha nem láttam volna a változtatás előtt az elérhető képminőséget, akkor azt mondanám, hogy TV nézésre nem érdemes LCD, Plazma TV-t venni. -
spiritex
veterán
válasz spiritex #18744 üzenetére
Nem tudtam már szerkeszteni, mert nem működött az oldal..
Szóval az sem mindegy milyen hdmi kábellel vannak összekötve. Neked egy High Speed hdmi kábel kell: [link], ahol a Deep Colour bevezetésre került.Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
revidra
csendes tag
válasz spiritex #18746 üzenetére
Azt nem tudom, hogy a kábel tudja-e, amit a mellékelt link szerint írnak, de a TV megvásárlása utáni első néhány napban még scart csatlakozóval volt összekötve és emlékeim szerint akkor sem volt ilyen rossz a képminőség, mint az internet sebességnövelés után.
Persze a hibaüzenet nem volt jó minőségű előtte se, talán most rosszabb. -
hackeeeee
Jómunkásember
válasz spiritex #20244 üzenetére
Talán a nap végére, bár inkább, talán majd hétfőre...
Aznap nem nagyon szokták lekönyvelni a befizetést.
Távszámlán mondjuk aznap megvan, tehát jön róla a mail, hogy sikeres számlafizetés, de úgy, h pl. reggeli befizetés után késő du. jön a mail.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz spiritex #20355 üzenetére
Mint mondtam, akár moblilban képet kell készíteni a befizetésről, amivel tudod igazolni, hogy befizetted, és kész, tehát látszódnia kéne a számlaszámnak, stb... keressék meg a pénzed.
Ha ezt nem tudod bizonyítani nekik, hogy megtörtént a befizetés, akkor nem fogja Őket érdekelni, valszeg, és fizetheted újra.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
spiritex
veterán
válasz spiritex #20355 üzenetére
Most ott tart az ügy, hogy holnap lesz 2 hete, hogy Mastercard Mobile-al fizettem ki a számlámat és még mindig nincs jóváírva!!! Múlt héten, 26-án harmadjára voltam egy T-Pontban személyesen, mire végre leírták egy papírra kézzel a Mastercard Mobile applikációmba érkezett "Sikeres vásárlás"ról szóló üzenetet és elfaxolták a behajtási osztályra.
DE tegnapig még mindig nem történt semmi, úgyhogy felhívtam a 1412-t, kapcsolták a Behajtási osztályt, mire közölték velem, hogy nem áll módjukban elfogadni azt a (hozzáteszem saját ügyintézőjük által) kézzel írt igazolást! Jaj de jó, hogy erről értesítettek... Jól van mondom, ha ad egy e-mail címet elküldöm a printscreen-eket. El is küldtem tegnap mindent, de még mindig semmi... Szörnyű ügyintézés, és borzalmasan lassú befizetési mód!!! Nem ér meg 500 Ft jóváírást!!! NEM AJÁNLOM SENKINEK A MASTERCARD MOBILE kipróbálását, ha nem akar ennyit szívni vele, mint én!!!!!!!! Telefonban még azt is mondta az ügyintéző, hogy sajnos nagyon új ez a rendszer, és nem működik tökéletesen... Mondom, akkor minek ajánlgatják, és miért "jutalmazzák" az ügyfelet 500 Ft jóváírással?????? Na erre már nem tudott mit mondani...Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
hackeeeee
Jómunkásember
-
dr.bubo
őstag
válasz spiritex #20602 üzenetére
A Mastercard-dal/bankoddal felvetted a kapcsolatot ez ügyben, hogy valahol az éterben van a befizetésed vagy csak a t-hommal beszéltél?
Router beállitása: http://www.rainman.sokoldal.hu/tplink_router_beallitasa / Port Forward: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm
-
dr.bubo
őstag
válasz spiritex #20605 üzenetére
Akkor küldj a szamlazas@t-home.hu címre e-mailt, amiben leírod, hogy befizetted a számlád a mastrcard-mobil szolgáltatásom keresztül, és még mindig nem írták jóvá neked. Kérd, hogy nézzenek utána, mi történt a befizetéssel.
Írd meg a neved, címed, t-s ügyfélkódot, mikor fizetted be a számlát és csatold a banki igazolást a befizetésről.apco: router kell.
[ Szerkesztve ]
Router beállitása: http://www.rainman.sokoldal.hu/tplink_router_beallitasa / Port Forward: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm
-
Sofian
őstag
válasz spiritex #20602 üzenetére
Szintén nem nyertem hangszórót.. ma beszélgettem 3-szor a behajtási osztállyal mire sikerült kitisztázni a dolgot... postán gyorsabb lett volna a befizetés... a Mastercard Helpdesk azt mondja, hogy a T-Home oldalon nem kezelik megfelelően a dolgot (nem könyvelik le csak akkor amikor a pénz valóban megérkezett a bankszámlájukra)
Maradok a netes kártyás fizetésnél.. az azonnali...
-
wmati
addikt
-
-
.:ZS:.
senior tag
válasz spiritex #32139 üzenetére
röviden, ugyanaz mint nekem, hosszabban az oka sok minden lehet nálad. Érdemes átnézni a kábelezést, nem lötyög-e a csatlakozó ilyesmi, te is figyeld meg, hogy időszak függő-e a hiba, egyébként meg te se tudsz mást mint nyaggatni őket, bejelenteni, csinálj print screeneket ezekről az eredményekről amit beírtál, hogy ha egyszer véletlen kimegy a szerelő az arcába tolhasd a hibát, mert garantálom hogy ő akkor lesz ott amikor semmi gond nincs(semmi rossz indulat csak Murphy) de láthatod egyébként én se jutok előrébb
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5