- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen program, ami...?
- Milyen routert?
- Bittorrent topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gmail
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Windows 10
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz glacious #68958 üzenetére
Google DNS:
IPv4:
8.8.8.8
8.8.4.4
IPv6:
2001:4860:4860::8888
2001:4860:4860::8844Vagy eszközönként vagy a HGW-ben vagy ha saját router-t használsz abban, írd át a DNS-t, és nézd meg javul-e a helyzet.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz glacious #69483 üzenetére
XL nem egyenlő 120 Mb/s-es csomag, az az XXL, azt koaxon és optikán szolgáltatják csak, viszont VDSL2-n 750m-ig simán mehet az XL (50/15) efölött pedig bondinggal meg tudják oldani 1500m-ig.
Ergo, az, hogy elérhető a XL, nem jelenti azt, hogy elérhető az XXL.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Dezsike
tag
válasz glacious #71534 üzenetére
Valószínűleg csomagvesztés van a hálózatodon. Próbálj meg mindent kiiktatni amit csak lehet, egyetlen gép csatlakozzon közvetlenül a modemhez kábelen, úgy kezdj el pingelni folyamatosan valamit (pl. a 8.8.8.8-at). Ha a válaszidő időnként tüskeszerűen megnő vagy időtúllép akkor jelentsd be. Ha így működik akkor valószínűleg egy köztes eszköz (router) okozza vagy a szomszédok WiFi hálózata zavarja a tied, ha WiFit használsz.
-
btz
addikt
válasz glacious #78649 üzenetére
Isis, néhányat külön, de most a többit egyben megkaptam. A postán röhögtek is, hogy mind a 10 csekk külön borítékban volt. Az első csekk 2017.02-es határidejű, az utolsó 2017.11-hó a befizetési határidő. Az mostani időszakra vonatkozót majd jövőre 10 hónap múlva fogom kapni valószínűleg. 2015-ös számlákat elengedték. Majdnem 2 évig ingyen neteztem TV-ztem, telefonáltam. Egyfajta kamatmentes hitel volt
[ Szerkesztve ]
ⓑⓣⓩ
-
-
Lehiñito
senior tag
válasz glacious #87565 üzenetére
Felhívnám őket, csak nem tudom, hogy belekötnek e abba, hogy nem a szerződő ügyfél vagyok és én akarom módosítani a szerződést. Nem is vagyok a szüleimnél, hogy átadjam neki a telefont azonosítás céljából. A szüleimre meg nem nagyon szeretném bízni a telefonos ügyintézést.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz glacious #92806 üzenetére
Rosszul gondolod. Hűségkövetésnek hívják, kifizettetik vele a korábbi hűségéből származó kedvezményt is, legalább butaságokat ne tanácsoljunk, ha fogalmunk sincs róla.
Csomagváltás teljesen más, ha másik csomagra váltasz, ami "nagyobb", azt engedélyezik, kötbér nélkül. 50-es csomagról bármikor válthatsz 100-as vagy nagyobb csomagra, visszafelé pedig már nem ennyire egyszerű a történet.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz glacious #92809 üzenetére
Hűségkövetés. Ez hivatott kiváltani azt a trükközést, amit te szeretnél vele megcsináltatni. Aztán majd jön és mondja, hogy kifizettették vele a az előző szerződésének is összes hűségkedvezményét, akkor meg majd lapítás lesz.
Fel kell őket hívni és újrakötést megkérdezni, semmiképpen sem felmondani, ha felmondja nyugodt lehetsz, hogy nem egy havi kötbért fognak a nyakába akasztani, de ezt olyan sokszor megbeszéltük már.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
aktív tag
válasz glacious #98740 üzenetére
Igen ,de akkor magenta 1-be se kéne lennem. Ez a csavar a dologba . Sehol nem írják,de flottásat már be lehet vinni magentába, ezt minden ügyintéző megerősítette és itt a fórumon is olvastam. Tehát 30% és dupla net is járna, szerintem, vagy egyik se és nem lehetnék magentás. Lehet van valami belső ,nem publikus szabályuk. Miszerint a netet duplázzák,de a flottás havidíj nem csökken 30%,mert amúgy is kedvezményezett áron adják. Nem tiszta a dolog,ezért kérdeztem,hogy van-e valaki aki ebbe a cipőbe jár mint én.
-
pfgeop
csendes tag
válasz glacious #99136 üzenetére
Igen!
Én is szivtam a mai nap.. valamit kavartak
a MAGENTA 1 -s "átváltásommal".
Reggeltől délután 4 óráig nem is tudtam
belépni..
Állítólag a rendszerrel variáltak megint-tegnap
este.
Most működik..
Egyébként amikor múlt héten Pénteken Szolnokon meg akartam rendelni+számhordozással fűszerezve...
a boltban sem ment szinte semmi és lehalt az egész, mehettem vissza késöbb.
Akkor is valami esti "frissítés" tett be.
A srác viccesen azt mondta,
ha este dolgoznak az informatikusok,
akkor Ők a boltban másnap nem nagyon
tudnak.[ Szerkesztve ]
-
#19482368
törölt tag
válasz glacious #99386 üzenetére
Nálam is előfordult hogy nem tudtam belépni, igaz ez Mobilos Applikációra vonatkozott elsősorban. Írtam nekik, és a válasz az volt, sajnáljuk még fejlesztés alatt. Nem igazán tudtam elfogadni ezt a választ, mivel másnak megy, akkor nekem miért nem? A lényeg, felhívtam őket még egyszer, és arra kértem őket töröljék a meglévő fiókomat. Hogy újra létre tudjam hozni. És megtörtént az áttörés, az újonnan létrehozott fiókkal egyből működött minden, mint mobil applikáción, és webes felületen is, azóta sincs semmi probléma.
Lehet neked is megoldja a problémát. Egy próbát megér szerintem, annyi a hátránya hogy újra fel kell venni az előrefizetéseket. -
Marci112233
őstag
válasz glacious #99868 üzenetére
(#99869) silver-pda
Ezek eszerint nem csak nálam van hiba. Igen november 14 körül léptem be utoljára, egy nappal azután mikor bekötötték a rendszert megcsináltam az online fiókot is hozzá. Akkor be engedett, de utána kb 1 héttel már nem, és azóta sem.
Érdekesség az hogy telefonon már addig eljutok, hogy a kártyák adatait, fizetendő összegeket, mennyi mobilnet van rajtuk, stb. már látom, de a TV szolgáltatást és egyebet vagy szerződéseket nem. Ezt gy értem el, hogy Play áruházban rányomtam a Telekom App telepítésre, Ekkor elkezdett tölteni, majd kiírta, hogy már fent van. Ezután meglepetésemre ami rajta volt eltzűnt és az új más kinézettel, de ahogy írtam megy. Nem tudom mi a fene van a Telekom rendszerével.
Szerk: Becsinálok. Ahogy itt megírtam a szövegem, ránéztem most be emged-e és most be engedett.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W
-
Marci112233
őstag
-
Pityu.
nagyúr
válasz glacious #101688 üzenetére
Igen pont úgy csináltam,eddig minden fellelhető módszert kipróbáltam de semmi.De maga a tv go honlapja is fura pl regisztrációs próbálkozásnál egy emailcímet sem akart elfogadni,meg üzenet írásnál bejelentkezve sem akarta elküldeni az üzenetet a bejelentkezett emailcímmel.
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
DJ. Ru$y
félisten
-
tobias40
veterán
válasz glacious #111340 üzenetére
A routerben így van beállítva,az app mégis azt írja hogy nem azonos hálózaton vannak az eszközök..
st3v3np3t3r: igen erre a programra gondoltam(pontatlanul írtam) és főleg a távirányító része kellene nekem.Érdekes módon a távoli felvételt engedi,arra "párosított" a távirányító
Van itt vki aki optikán van és működik neki saját routeren a Műsorújság app távirányító része?
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.