Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fire_Vire

    tag

    válasz DJ. Ru$y #87396 üzenetére

    :R PPPoE Passthrough-t kapcsold be :R
    1000 Köszönet! Amint bekapcsoltam sikerült! :R
    Elég kezdő vagyok hálózatból, de nagy boldogsággal tölt el hogy végre működik.
    Van külső DDNS megosztásom és az IPTV is megy.

    Összeírom konyhanyelven, hátha valakinek kell majd később:
    (Ha van benne módosítani való akkor bármelyik admin nyugodtan írja át. Bocs a nem szakmai nyelvezetért / magyarázatokért, esetleges hibákért)

    Modem: Speedport W 724V Firmware.: 09021602.00.653
    Router: ASUS RT-N18U Firmware.: 3.0.0.4.380_7743

    Probléma : Router megosztás / háttértár nem működik, mert a modem belső IP címet (192.168.1.XXX) oszt a routernek amin a megosztás van. Ezért a router nem tud kifele kommunikálni.

    Megoldás:
    1. Felépítés:
    Speedport LAN1 -> Router WAN - > számítógépek (LAN1-X) , telefon(Wifi), stb.
    Speedport LAN2 -> IPTV STB.
    Speedport LAN3 -> IPTV STB.
    Speedport LAN4 -> IPTV STB.

    2. Beállítások:
    - Elsőnek tudni kell a szolgáltató által adott PPPoE (ADS, XDSL...) felhasználónevet és jelszót. Ezt megtalálod a szerződéskötés dokumentumaiban vagy ha nincs meg akkor telefonon kérni tudod, hogy generáljanak neked egy új jelszót. (felhasználónév: valamivalami@t-online.hu jelszó:xxXxxxX )
    - Ha megvan jelszó és felhasználónév akkor be tudod állítani a routerben (nálam a WAN menü) a PPPoE felhasználónevet és jelszavát (Nem piszkáltam semmi mást). Mentés, majd a router újraindul.
    - Én ezután reszeteltem a modemet azért, hogy a felhasználónevem és jelszavam törlődjön belőle. Az IPTV-hez és telefonhoz nem kell a felhasználóneved és jelszavad. Nálam a modem és STB újraindulás után automatikusan volt IPTV. Telefon nem teszteltem, mert nem használom.