- Aliexpress tapasztalatok
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Crypto Trade
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Krystal_s
addikt
Köszönöm, hogy megnézted. Pár napja még mutatta, de azóta üres az a rész.
Gubek-Einste: Ez már korábban is ki lett tárgyalva. Nem, nem az eszköz bontja. Miután többszöri bejelentés után minden ügyintéző mást mondott, az egyik szaki beállította (központban) és pár hónapig nem volt semmi bontás. Havi 1 db IP-t kaptunk. Augusztusban országos karbantartás után ismét elkezdődött a napi.....de olyan időpontban, ami nem volt zavaró, ezért nem érdekelt. Viszont úgy néz ki havonta változik mire állítják. Ezért akarom tudni, mert ha rossz az időpont, akkor jelenteném. Különben nem foglalkozom vele. Amúgy most napok óta nem volt IP csere. Egyértelműen a központban állítanak "el" valamit.
-----
Semmi extrát nem kértem, csak hogy hol tudnék az időpontokra néha ránézni a Routeren kívül. Azt gondoltam páran értenek ehhez itt és kapok egy egyszerű választ. Szakemberek is valahol megnézik azoknál, ahol pl csak Huawei van. Elég sok monitorozó program is van, de nem tudom melyik jó. Nem akartam túlbonyolítani.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.