- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Netflix
- Windows 11
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
adika4444
addikt
válasz belavagyokbp #42933 üzenetére
Sziasztok!
Nekem is volt így EPC3925 Cisco esetében. Én a coax kábelt megpiszkáltam, és a tápot kihúztam, majd bedugtam, és a coax állítás óta minden ok pedig már pár hónapja tán január február környékén buheráltam meg, azóta jó.
Próbáld meg ezt, szerintem nálad is megoldja.üdv, adika4444
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz belavagyokbp #42933 üzenetére
Nézd meg a modem jelszint értékeket. El van osztva a koax vagy direktbe megy a modembe?
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.