-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wmati
addikt
válasz Johnny001 #23621 üzenetére
Ezt kérhetik/kérik is legjobb ha felhívod a 1412 és megkérdezed
Amennyiben a határozott időtartamra igénybevett (hűségidős) szolgáltatás:
az előfizető érdekkörében fennálló ok miatt kerül megszüntetésre a határozott idő (hűségidő) lejárta előtt,
ide értve azt az esetet is, ha az Előfizető a határozott időtartam lejárta előtt más díjcsomagra módosítja az előfizetői szerződését (ám egyes díjcsomagok esetében a Szolgáltató eltekinthet a kötbér érvényesítésétől), az előfizető kötbért köteles megfizetni a Szolgáltató részére.A kötbér mértéke
havidíj-kedvezmény esetén megegyezik az Előfizető által a szerződés megszűnéséig igénybevett havi díjkedvezmények összegével,
telepítési díj kedvezmény esetén pedig a kapott kedvezménnyel. (Ebben az esetben az összeg a szerződés határozott tartamából szerződésszerűen eltöltött tartamhoz igazodik, így a telepítéskor kapott egyszeri díjkedvezményt az Előfizető csökkenő mértékben köteles kötbérként megfizetni.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.