- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Aliexpress tapasztalatok
- Debian GNU/Linux
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Amazon
- Proxmox VE
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mikrotik routerek
- Microsoft Office és Office 365 topic
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovacszk
senior tag
válasz Darth_Revan #21934 üzenetére
Az a baj hogy olyan okos emberek vannak help desk-ben, hogy azt sem tudják mi a különbség a sat tv és az iptv között, hol vannak már azok a régi szép idők mikor hibabejelentésnél az ügyeletes műszerésszel lehetett beszélni, akkoriban telefonon is el lehetett intézni mindent.
A jó kolléga nem csak igér, be is tart!
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.