- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- ASUS routerek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- DIGI internet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HBO Max & OD topic
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vangelis
nagyúr
válasz Vangelis #21908 üzenetére
Hát ezek csak az időt húzzák.
A levél:
Tisztelt Molnár Gyula!Köszönjük levelét!
Tájékoztatom, hogy az előfizetőinktől érkező panaszokra - azok beérkezési sorrendjében és a törvényi előírásoknak megfelelően 30 napon belül – megpróbálunk minél gyorsabban válaszolni. Jelen levelében foglalt reklamációját, valamint a számlázással kapcsolatos észrevételét a xxxxxx iktatószámon vettük nyilvántartásba. A kivizsgálás eredményét természetesen azonnal elküldjük az Ön részére. Kérem, tisztelje meg Társaságunkat további türelmével!
Bízom benne, hogy válaszommal a segítségére lehettem!
További kellemes hetet kívánva, üdvözlettel:
Galcsik Veronika
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.