-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Igen ezt tudom sajnos! De nem, hogy CISCO-t nem oszt, egyáltalán modemet nem oszt, csak HGW-t, mégpedig csak olyat, amit nem lehet Bridge módba állítani! És ez még rosszabb, mint, hogy CISCO-t nem oszt!
Szerencsére nekem is EPC3208 modemem van, remélem bírja is még jó sokáig!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #41398 üzenetére
Lehet! Mondjuk bekapcsolva hagyta a másik router DHCP szerverét is, aztán néha innen, néha meg onnan kapott ip címet a kliens!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz bopeti98 #41409 üzenetére
Akkor a legközelebbi hibabejelentés alkalmával tegyél azonnal nyilatkozatot, akár telefonon, akár írásban, hogy a hibajegy egyoldalú lezáráshoz nem járulsz hozzá, csak a hiba elhárítását illetően a megkérdezésed követően! Ezt én is így csináltam, amikor a UPC is zárogatta a hibajegyeket!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz bopeti98 #41421 üzenetére
Másik jó dolog, ami nekem szintén bevált UPC-vel szemben, amikor már nagyon unod az egészet, akkor írsz egy szép papír alapú levelet (bár ez pénzbe kerül, de általában hatásosabb, mint egy email), amiben leírod az egész story-t, elejétől a végéig, benne a többször is javítás nélkül lezárt hibajegyekkel, stb..., és a levél aljára odaírod, hogy...
Kapják:
Magyar Telekom Nyrt.
1541 BudapestNemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
1428 Budapest, Pf. 20.Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság
1376 Budapest, Pf. 997.Egyébként nem küldtem el a másik kettőnek, ez csak blöff volt, de ezek után elég szép számlajóváírásról kaptam értesítést, és hamar megszűntek a gondok is!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz máyköl #41458 üzenetére
Ha van analóg jel a kábelen (nem tudom a T-nél, hogy működik ez), akkor természetesen az analóg adásokat nézheted külön díjazás nélkül is! Ha nincs, akkor marad az, hogy kell igényelned második boxot, annak viszont lesz havidíja, ami nem "havi részlet a tv-ért", hanem az IPTV szolgáltatás és a hozzá tartozó eszköz előfizetői, és bérleti díja!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Az az igazság, hogy ha nincs semmi csillapító hatású eszköz (osztó, szűrő, akármi...) a kábelben a modem előtt, akkor Te semmit sem tudsz csinálni vele! Persze vehetsz egy megfelelő erősítőt, de úgy gondolom ez nem a Te feladatod, oldja meg a tékom, és ez nem is olcsó dolog!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Nem, nem kell semmit állítani azért, mert cserélik a HGW-t!
Bár egész biztosan van eltérés a különböző típusok érzékenysége, és mérési pontossága közt is, de nem ekkora, az maximum 1-2dBmV lehet! Itt mindenképpen történt valami! Vagy tényleg beázott a koax, az erősítő, stb..., vagy pedig betett valamit az oszlopon a hálózatba a szerelő, amit nem kellett volna!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Lehet már akkor is ugyanez a vonali hiba volt, és nem kellett volna elvigyék a jó CISCO HGW-t! Sőt, biztos... Egy-két nap alatt, és szinte azonos időjárási körülmények közt egyszerűen lehetetlen, hogy 10dBmV-t ingadozzon a jelszint hibátlan rendszeren! És itt nem csak az ingadozás, hanem már maga az 57-es adási érték sem a legjobb!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kengyel #41511 üzenetére
Előfordulhat, hogy egy reboot-al, esetleg egy reset-el gyorsíthatsz a dolgon! Bár én upc-s vagyok, de tavaly amikor új fw-t terítettek, nekem se akart automatikusan rátelepedni, aztán amikor nyomtam neki reset-et, akkor boot-olás közben már kereste, meg is találta, és le is töltötte! Bár nem tudom biztosra, de úgy gondolom, hogy az fw frissítésnek itt is különböző módjai vannak, lehet kényszerítve, hogy minden eszköz letöltse és frissítse, illetőleg lehet úgy is, hogy csak felteszik a helyére, és majd a következő újraindítás alkalmával megtalálja mindegyik!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kengyel #41521 üzenetére
Nyilván nem a teljes tékom területet frissítik egyben, gondolom terheléselosztási okok miatt, vagy pedig még tesztelési célok is lehetnek az okok, hogy első körben egy-egy kisebb területen cserélik, aztán ha ott nem jelentkeznek panaszosok, akkor mehet a többi is sorban!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Mondjuk teljes kielégülést csak az jelentene neki, ha mindjárt csatolná a padláson készült fényképeket is az osztókról, készítene egy sablonos rajzot a hálózatról, és minden F csatlakozót jól meghúzna fogóval, nehogy kilazuljon!
Rick4, ez így van, csak beismerni nem nagyon szeretik, hogy valóban látják a hibát! Ez persze minden szolgáltatónál így van! Nem régen nálam is volt hiba, bejelentettem, és mondták, hogy kiküldik a technikust, mert nem látni központi hibát! Ki is jött, és innen belépett a cmts diagnosztikai részébe, és megmutatta, hogy igenis központi gond volt! Gyönyörűen látszott a grafikonon, hogy abban az időben halott volt az egész port, vagyis nagyjából a fél település, ami 150-200 előfizető lehetett!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #41567 üzenetére
Aztán minek, ha úgysem kap modemet?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #41570 üzenetére
És akkor ennek mi az értelme? Így miért ne mehetne az IPTV a HGW-be? Minek oda az a switch?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz zunicum #41578 üzenetére
"Mindent megcsinálnak, csak az sms-ek jönnek."
Én elhiszem (bár én nem is vagyok T-s), de ezt mondd annak, aki hetek, hónapok óta szív velük, és már csak azt várja, hogy leteljen a hűség, és mondhassa fel a szerződést! Viszont Ők is vállaltak ezt-azt amikor leszerződött velük az előfizető, többek közt a szolgáltatás teljesítését, és a hiba meghatározott időn belüli elhárítását! Amennyiben ezek nem teljesülnek, úgy a szolgáltató kötbért köteles fizetni, amit viszont önként és dalolva sosem fog megtenni, azt igenis be kell hajtani rajta! Persze nyilván nem arra gondolok, amikor a 72 óra helyett a 80. órában javítják meg a hibát, mert azt többnyire mindenki leszarja, de amikor hetek óta nézhetetlen a TV, és használhatatlan az internet, akkor talán jogosan várja el az előfizető, hogy ne próbáljanak ilyen szarságokkal kibújni a kötbér alól! Igenis bizonyítani kell nekik, hogy az előfizető hol, mikor, és milyen módon kérte a hibaelhárítás felfüggesztését! Ez amúgy is nonszensz, ilyet ép eszű előfizető nem kér, hiszen a cél nyilván a hibátlan és élvezhető szolgáltatás!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz zunicum #41581 üzenetére
Ezt én sem vitatom, ahol jól működik valami, ott nyilván elégedettek is vele, és ez jól is van így! UPC-t is szapulják sokan, ennek ellenére nálam jól működik, két éve vagyok itt előfizető (akkor vásárolta fel a régi ktv szolgáltatót), ebből két hét volt amikor használhatatlan volt a net, és a telefon, mert az ELMŰ oszlopokat cserélt a faluban, és ennek során összetörték az optikai kábelt, amikor ledobálták a földre! Az analóg TV az ment gond nélkül, digitálisom akkoriban nem volt még! Ez után én is írtam nekik egy szép hosszú levelet, ahol részleteztem minden kieső időt, de meg is érte, mert ezért a két hétért cserébe annyi jóváírást kaptam a számlából, hogy kitette másfél havi teljes előfizetési díjamat, tv, net, telefon, mindent beleértve! Mondjuk bosszankodtam is érte éppen eleget a két hét alatt, amikor naponta 1-2 órát volt net, többnyire az is hajnalban, amikor aludtam!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Ez mind szép és jó, amiket összeírkálgattok itt, csak egy a baj vele! Rick4 esetén, akinél most felmerült ez a téma, nem volt szó semmi olyan akadályról, ami az előfizető érdekkörébe tartozna!
"Szerelő kint volt, átnézett mindent, nála is volt saját notin pingnél válasz nélküli sor, meg 8Mbit-es letöltés, oszlopon méricskélt, nem talált semmit, pedig több oszlopon is mért. Majd jönnek a vonalasok méricskélni."
Ezután pedig jött az SMS!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Bajusz2010 #41598 üzenetére
Micsoda? Mi nem menne a UPC-nél?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz MaxxDamage #41815 üzenetére
Lássuk csak, reset, hogyan is működhet...?! Megvan, kezelési útmutató, 25. oldal!
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest