- Hálózatokról alaposan
- Jelszókezelők
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Reklámblokkolók topikja
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Vírusirtó topic
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Minden ami szünetmentes tápegységgel (UPS-sel) kapcsolatos. Ha kérdésed van akár készülék vásárlással, akár hibával kapcsolatban, vagy csak tanácsot kérnél, írd meg ide, és lesz aki segít!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tpeter77
addikt
válasz Melorin #19141 üzenetére
Én sem találtam meg az egyik meghibásodott terméknél a garanciális hibabejelentő részt.
Talán az Alzás volt, de mindegy is. Közvetlenül az ÁSZF-ben lévő emailcímükre dobtam egy levelet, leírtam mindent, becsatoltam a számlát és másnap jelentkeztek a csere miatt. Visszautalták a tápegység árát, mert időközben felment az ára, és vettem másik gyártótól.
A lényeg, hogy reagálniuk kell a még garanciális időszak alatt a meghibásodásra. Csere a legegyszerűbb, viszik a rosszat, hozzák az újat.
De ha (lásd, esetemben) nagyot változott a termék ára, akkor visszautalják a számlaszámomra a vételárat és vehetsz akár máshonnan egy újat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen