Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szulita28

    senior tag

    válasz tom956ster #234522 üzenetére

    Szia!

    Szerintem az alap, H angolul írj nekik, hiába magyar a felület. Amikor nekem volt hasonló, szinte azonnal válaszolt az Üsz. Az eladóval már több baj volt, ő igencsak húzta az időt.

    Ha Trusted Checkout számlára utaltal, akkor ez - elvileg - egyszerű történet . Te nem kaptad meg az órát, a pénzed a Chrono24-nel van. Bizonyítékod van rá, elismerte a DHL, Hogy eltűnt az óra. A penzedet vissza kell kapnod, asztalcsapkodas és kitartás kérdése. Persze nyilván az eladónak is reagálnia kell, el kell indítania a karigenyt, vagy legalább meg kell erősítenie az eltűnést.

    Az óra addig az eladó tulajdona, amíg ki nem fizeted, a szállítás is az ő felelőssége, ahogy a DHL írja. Ő majd leboltolja velük, ez nem a te dolgod.
    Ez az elmélet, aztán persze nyilván mindenki a pénzedet akarja. De ne hagyd magad, kitartás hozzá!

    [ Szerkesztve ]

    Kis segítség: CSAT, dicsér, egyelőre, hadd, hagyj, higgy, hirtelen, kulturált, kisebb, lesz, légy szíves, mindig, muszáj, itthon/otthon, sulykol, szerviz, tökély, tudnék.

Új hozzászólás Aktív témák