Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
És az milyen? Mármint mi volt 1998-ban a gyári olaj bele?
Gombóc Swiftbe a Shell volt a gyári ajánlott olaj, de gondolom nem fog tönkremenni ha Motult, Eneost, stb. rak bele az ember.
Ha úgy értetted hogy a gyári specifikációknak megfelelő, vagy jobb olaj, abba nem lehet belekötni.
Egy 20 éves, sokat futott autóba én egy középkategóriás 10W40-et raknék.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Harkovz #34688 üzenetére
Tesztatóról jut eszembe: Szfvári Suzuki Barta mellett dolgozok, szoktam látni hogy a dolgozók mit művelnek a tesztautókkal. Ezek után biztosan nem vennék ilyen autót, 0km-es autókat úgy ütik vágják hogy "öröm" nézni...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Tomics #34752 üzenetére
Fater autójában (2010 Audi A6) is most adta meg magát, nem is gondoltuk hogy van benne mivel automata váltós.
Mondjuk abban 200e+ km van, de lassan minden hónapban megáll valamiért az autó. Eldöntötte hogy eladja és vesz egy új benzines KIA Ceed-et, jól is teszi.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #34759 üzenetére
A megbízhatóság mintaképe
Érdekes, de pl soha nem füstölt és motorral váltóval nem volt gond. Turbó csöve jött le 2x, EGR kokszosodott el stb... kényelmes szép autó, csak bármikor megállhat...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Mennyi az ára most egy 1.4 GL+-nak, metállal?
Mert hahun vannak 4.5-től is, de akció feltételei nincsenek részletezve... nekem 4.7-4.8 rémlik.
Egyébként családban pár hét múlva fognak kihozni egy 1.4 GL+-t, de az összkerekes és autmata lesz. Azt biztosan fogom tesztelni, kíváncsi vagyok az automatára.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #34970 üzenetére
Látszik ahogy egyre nehezebb lett a lábad
Kéri a zabot szépen, megnézném hogy egy 2.0-ás szintén 140LE-s CRTDI motorral mennyi lenne a fogyid ugyanebben a kasztniban. Szvsz 6 liter alatt megállna.
ezzel együtt kéne a f*sznak dízel
mostanában sokat olvasok + nézek videókat az elektromos autókról, nagyon bírnám amúgy így városban + Fehérvár - BP viszonylatban nekem tökéletes is lenne szép lassan elérhetőek lesznek (Leaf 3,5m-től van már használtan), de egyelőre szigorúan városi autónak és agglomerációba
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
SS alternatíva: [link]
Mai napig nem is tudtam hogy az i30-ból is van ilyen bika változat, sőt most jön a 250 pacis, igaz az újonnan 8M
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #35176 üzenetére
Nyilván menet közben gondoltam.
Számomra autóban, lakásban dohányozni elképesztő igénytelenség, és bunkóság. 15 évig kisebb-nagyobb megszakításokkal én is szívtam, de eszembe nem jutott hogy autóban rágyújtsak. A másik meg az hogy amelyik autót így használják, az életben nem lehet eltüntetni belőe a szagot mert a műanyagba is beissza magát, nem csak a szövetbe. Be se ülnék ilyen autóba.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz zsolt19900 #35192 üzenetére
ABS kocka megfosott, itt lehet cseréltetni: [link]
Nekem is itt cserélték másfél éve, azóta hibátlan.
mod a csere = felújítás, mivel úgy csinálják hogy egy korábban kiszereltet újítanak fel és azt kapod, a rosszat természetesen le kell adni
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ez nem Suzuki probléma, már gyártók autóiba is került ez a kocka és ott is szar*. Pl. BMW
Csak ott jóval kisebb az eladott példányszám, nincs ekkora visszhangja.
* pontosabban nem szar, csak ha nem az előírás szerinti gondoskodást kapja, akkor meghal, míg a többi kocka kibírja
Nem hibáztatom érte a Suzukit, nem cseréltem én se, tönkre is ment. Hallgattam a szervizre ahol mindig megmérték és azt mondták hogy jóvanazúgy, nem kell cserélni...
Még szerencse hogy 50k-ból meg lehet úszni, és nem kell megvenni 300-ért az újat bele.
Kornel: élek a gyanúperrel hogy amelyik márkaszervízben mondjuk felvették munkalapra és ki is számlázták a fékfolyadék cseréjét, ott is csak megmérték és ha jó volt a forráspontja akkor úgy is hagyták...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz tboldi #35218 üzenetére
Esetleg KIA Ceed-et is meggondolhatnád, igaz csak 1.4 vagy 1.6 szívó de magasan felszerelt és igényesen összerakott autó, 3-4 éves autót ha megveszel, még ugyanannyi garancia van rá. Faternak a héten valszeg lövünk egy 1.4-es újat, SX4-el szemben végül ez győzött.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #35222 üzenetére
"Motion blur: erőben közel sincs, még az 1.0T-hez sem, ahogy fogyasztásban sem."
Egyik sem szempont, pont ezért is elég az 1.4 szívó, ami ahhoz képest meglepően jól megy a tesztek szerint, igaz be is kéri a 7 litert. De nem saját költség az üzemanyag, szóval nem érdekes.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz bigdigit #35328 üzenetére
"A hosszabb távra tervező boldog újautó-tulajdonosok tehát valóban jól teszik, ha az első pár száz kilométeren némi önmérsékletet tanúsítanak, és üzemmeleg motornál sem lépnek túl a maximális fordulatszám és nyomaték 2/3-án, kerülve a hirtelen, nagy gázadásokat éppúgy, mint az alapjárathoz közeli, alacsony fordulatszámokat."
totalcar.hu
Én személy szerint 1000km-ig 3.500 fölé nem vinném a fordulatot. De 2.000 alá se nagyon engedném.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Balázs1621 #35320 üzenetére
Simán
Kornel: az hogy 10 vagy 13 éves az nem oszt nem szoroz... kevés km, első tulaj, nincs összebaszva, ezt megfizetik az emberek úgy néz ki, meg amúgy mit vennél helyette 1-1,2M-ért?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Pont ezért van még meg nekem is a 12,5 (nem 13! ) éves Swift, mert minek cseréljem le ha van mellette nagyobb céges autóm is? Minek verjek bele + 3-4 milliót egy új autóba, amikor az asszony megy vele napi 2x10km-t + 2 hetente hétvégén 120km autópálya? Ha lesz gyerek megváltozik a helyzet, de szerintem akkor veszek egy 3-4 éves Ceed SW-t, szívó benzinnel.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #35366 üzenetére
Jó, én nem akarok ezen vitatkozni, a piac beárazta, én a múltkor megálltam egy kereskedés előtt ott tudtam leparkolni, mire visszamentem ott volt kint két srác az autóm mellett és úgy mondtak 1m-t, hogy 2 szót nem beszéltünk. És az enyém csak GLX, 200e km-el. Akkor miért nem reális a GS-re az 1.2?
Az lehet hogy Te sokallod, de reális! Simán el fog menni.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Eladó az autóm
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz bigyo108 #35870 üzenetére
Egyébként nekem is most viszonylag gyakran felvillan, de 90%-ban akkor ha nem a bejáratott benzinkúton tankolok, és/vagy sokat megyek városban hidegen rövid távot.
Mivel nemsokára eladom, valamit kezdenem kell ezzel mert így nem adom át hogy az új vevőnél check engine-el nyisson... az említett szoftverfrissítés már ki lett tárgyalva egyszer, és akkor az lett a verdikt hogy erre a típusra és motorkódra nincs frissítés. Lehet majd az OBD olvasót ajándékba adom az új tulajnak
(#35895) tboldi: má nézem is
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz mirci18 #36063 üzenetére
Ki az a mindenki?
Még a szívó benzinnél is 15e volt az ajánlott max, de ha sok a város akkor 12-13-nál illett ledobni.
Turbós autónál a korom képződés miatt ajánlott a gyakoribb csere. Sok városnál még a 10k-t se várnám meg az enyémnél.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest