Új hozzászólás Aktív témák

  • Alg

    veterán

    válasz csuszi #8910 üzenetére

    ez ami mit szed szarrá nem túl szerencsés ötlet, ezen napokig lehetne vitatkozni. Nem egység-egység ellen, hanem sereg sereg ellen kell gondolkodni. Terrannak szinte minden meccsen megéri lehozni 5-6 vikinget, overlorot gyilkolászni (map control), void ray/colo ellen (colo ellen a 9 range elég durva, nem tudják leszedni a földi egységek csata közben), expeket cseszegetni.

    BC akkor jó, ha pl. a zerg csak földi egységre megy, ha egy Z nem hozza le a corruptort időben, 6-8 BC kinyiffantja - a hidrákat pont a sok kicsi sebzés miatt nagyon gyorsan tudja irtani. Muta ellen is elég jó, ha nincs más.
    Szerk: pl mikor T ellen hydra+ultrára megyek, akkor nagyon kell figyelni, nem jön-e BC.

    Tankhoz: szerintem a T-t kicsit mobilizálni akarják ezzel a nerffel, eddig az volt hogy elején befalaz, kevés egység sok SCV, exp, fal, sok SCV, aztán ha már 200/200 körüli, akkor kimegy egy nagy golyó és lesz ami lesz (Z ellen általában győzelem). Plusz ott a fortress, amit külön manőver leszedni akkor is, ha csak 10-15 SCV van kötülötte.

    Tank így normál módban nagyobbat sebez light-ra, mint siege módban, cserébe megkapja a nagyobb range-et és a splash-t. Falazott bázist így is jobban lehet védeni, az armored elleni sebzés marad.

    [ Szerkesztve ]

    "I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

Új hozzászólás Aktív témák