Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DaemonX

    HÁZIGAZDA

    válasz Renok #1 üzenetére

    :R A bevásárlólista érzet egyébként nem a mellékküldetések miatt érhető tetten, hanem a milliónyi kis gyűjtögetnivaló miatt, ami Koboh-n (a fő bolygón) messzemenően túl lett tolva.

    [ Szerkesztve ]

  • DaemonX

    HÁZIGAZDA

    válasz myckey #3 üzenetére

    Ha kérhetem, az ilyesfajta személyeskedést kerüljük a fórumon. Ki lehet fejteni, ha nem értesz egyet, de azt is kulturáltan.

    A harcrendszer valóban változatosabb (ahogy a tesztben is írtam), de a változatosság még önmagában nem elég, hogy jobbá tegye, hogyha az ellenfelek mozdulatsoraihoz nem lett hozzáigazítva a játékos karakter mozgási repertoárja.

    A játékot nehezen és legnehezebben toltam ki. 100%-ra. Ennél több kihívást nem állíthatott volna senki maga elé. Ennek ellenére mondom, hogy a játék többnyire nem jelent kihívást és könnyű. De közben mégis suta a harcrendszer. Jobban örültem volna egy nehezebb, de aktívabb, dinamikusabb mozgást (animation cancelling) megengedő combatnak.

    [ Szerkesztve ]

  • DaemonX

    HÁZIGAZDA

    válasz myckey #9 üzenetére

    Valóban, lehet állítani a kamerát. Én is állítottam (widerre). De ez csak a karakteren túlmutató FOV-t kezeli, a relatív pozícióját / kameratávolságot azonban nem (pontosabban csak kis mértékben, hiszen a narrowest és widest opciók esetében is nagyon hasonló maga a kameratáv). Illetve nincs dinamikus kamera (melyet hiányoltam), ami jóval távolabb menne harcok közben.

    Ami a lock-on funkciót illeti, felemásan működött. Sokszor nem snappelt rá más ellenfelekre, és/vagy nem a kamera látószögében lévő, teljesen félreeső ellenfelet célzott meg ahelyett, amelyik előttem volt. Talán ez csak PC-n ilyen, én azon játszottam (Xbox Series kontrollerrel).

    A Fallen Order pedig a ma napig nem mentes a traversal stutterektől PC-n. Mindenesetre reménykedjünk, hogy ezt jobban kipofozzák, ha már ilyen félkészen jelent meg.

    Egyébként pedig igen, az írásom szubjektív, az én megélésemen és élményeimen alapul. De ez minden véleményre és minden tesztre igaz, ezért kell sok forrást elolvasni, hogy az ember tájékozottan tudjon dönteni az esetleges vásárlásról. A videojáték művészeti médium, akárcsak a könyv, vagy a film. Ezek után bármennyire is akarod, nem fogsz tudni 100%-osan objektív lenni egy alapvetően szubjektív dologról - csak törededhetsz rá. :)

  • DaemonX

    HÁZIGAZDA

    válasz PowerBuldog #13 üzenetére

    Imádom a Souls játékokat, szenvedélyesen! :D

    Minden létező, valamire való Souls címet kitoltam (többnyire 100%-ra és/vagy összes achievementtel). DS1-3 összes DLC-vel, Bloodborne GOTY, DeS, Elden Ring, Nioh, The Surge 1-2, LotF, Sekiro, stb. És akkor még a 2D-s címekről (Grime, Blasphemous, stb.) még nem is beszéltem.

    Abszolút egyetértek veled, teljesen igazad van. :R A legtöbb Souls címben fontos a megfontolt harci modor.

    Viszont a Jedi Survivor inkább a Sekiro-s, pörgősebb harci vonalat követi. De az a baj, hogy csak elméletben/félig. Ez okozza a problémát. Megrekedt két különböző dizájn között. A környezet, az ellenfelek pörgősséget igényelnek, de a játékos karakter mozgáskészlete nincs ehhez felzárkózva.

    Emiatt a combat frusztráló. De közben mégis rém könnyű, mert olyan sok stim és HP upgrade van. :F

    [ Szerkesztve ]

  • DaemonX

    HÁZIGAZDA

    válasz Bobó_20 #34 üzenetére

    Az ugráló köpenyes dolog nálam is előjött, csak annyi sok bug volt, hogy elfeledkeztem megemlíteni. :D Éppúgy a nem megvilágított textúrák is, konkrétan volt rajtuk valami fekete árnyéktégla, amit fénykarddal lehetett csak megvilágítani.

    Igen, szinte az egész játék túl könnyű, KIVÉVE, amikor bedob bullshit dupla Oggdo-Boggdo-t, meg dupla Rancort. Egyik streamer valami 29 órán keresztül próbálta az előbbit letolni, nagy hír lett belőle. :D

    Azért is írtam, hogy hiányzik az igazi, visszatérő, feszültséget hozó antagonista, mert annyira jelentéktelennek érződött Dagan Gera karaktere, hogy nem is tudtam főgonoszként tekinteni rá. Olyan érzésem volt, mintha lemaradtam volna arról a pillanatról, ahogy nyomatékosítva lett volna a sztoriban, hogy most miért is kellene rá főgonoszként tekinteni, vagy miért kellene harcolni vele. Nem volt az egész rendesen alátámasztva, az egész olyan fura volt, meg nem nagyon volt célja, mint gonosznak.

    Nagyon hasonlóan látjuk a dolgokat. Az egésznek van egy olyan feelingje, mintha az egész Koboh-n játszódna. Jeddha-val együtt a sivatag ötven árnyalata, a másik három bolygó meg egyforma érzetre. Az utolsó meg csak sztori miatt van ugyebár, és max 10-15 perces.

    Lehet, hogy más csapat csinálta, vagy legalábbis azt tudom, hogy Chris Avellone írta az elsőt, de szerintem a másodikból kivágták a mondvacsinált cirkusz és gyanúsítgatások miatt, ami volt körülötte.

    [ Szerkesztve ]

  • DaemonX

    HÁZIGAZDA

    válasz Bobó_20 #36 üzenetére

    Szerintem az csak mázli (pont úgy dobta a gép, hogy ne az aggro attackokat spammelje), mert amúgy elég kemények szoktak lenni, főleg a BS instakill támadásukkal, amikor megesznek. :D

  • DaemonX

    HÁZIGAZDA

    válasz BusinessGuy #40 üzenetére

    De hogy ezt a harcrrndszert amiben kvázi a saját bénázásunk simán az életünkbe kerül egy stormtroopereknél komolyabb összecsapásban

    Akkor más játékot játszhattunk. Én Jedi Master és Grandmaster nehézségen is könnyűnek éreztem. Könnyűnek, de átgondolatlannak és kiforratlannak a harcrendszert. Sajnálom, hogy ennyire a szívedre vetted a kritikát. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák