- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Opera böngésző
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
- Python programozás
-
IT café
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aarpok
őstag
válasz Gery D. #1490 üzenetére
Igen erre én is ráfutottam, de a megoldás talán az, hogy először Fritz aztán az öregember.
(#1494) Gery D. Milyen heli nem jön? Nem emlékszem, hogy ott lőttem volna.
Ja igen ott volt egy ami lement még a föld alá is olyan, mint a COP-ban a varjuk. Jó kis bug, hogy egyeseknek a talaj sem számít.[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Aarpok
őstag
válasz Gery D. #1496 üzenetére
Közben feltoltam a 4 - es javítást hát ha sikerül a halott várost elhagyni ahogy kell, de nem sok reményt fűzők hozzá. Amúgy szemét egy hely simán kilőnek a falon túlról is (nem csak a fegyver vége látszik a falból néha a fél emberke is). Visszavonom működik Dudánál a nem fizetős rész. Nem fizettem kilőttem az őrt és mikor odaértem az ajtóhoz megjelent a doki a szobában és elvette a cuccokat (Láthatatlan ruha, fegyver). Majd jött szépen utánam csak a fegyver látszott a kezében, de utána olyan crash-hullám indult el majdnem bevertem a monitort (megmozdultam crash, bele akartam nézni a táskámba crash stb..)A 4- es javítással egyenlőre ez megjavult.
"20. Receive SMS from the perfumer, go to headquarters to look for a note Sparks, we find there is Perfume, said.
21. By moving the positioner to the point specified by a spark in the note to fall into a sewage system and through it - to teleport to the Creek. After running on empty backwater, waiting for the next add-on."A végig játszás szerint ezek lennének hátra, de nem tudom pontosan mit akarnak még a fordítóval sem jöttem rá.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Aarpok
őstag
válasz Gery D. #1517 üzenetére
Igen ez a 4 -es javítás egy nagy semmi lett már a doki sem hajlandó lespanwolni a szobába egyik verzióval sem(sem a békés, sem a harcos megoldásban) és ennek az a jó hatása van egyszerűen elakad a történet és vége. Talán az a pozitívuma van, hogy csak visszatöltéskor hal meg a deadcity-s pálya az ellenek ölésénél nem, de ez kevés vigasz annak aki be akarná fejezni és átjutni a collectorba.
Аарпок
-
Aarpok
őstag
válasz hubai1979 #1567 üzenetére
Akkor valami nem jó ugyan is Le Havre + pár haverja pöccen csak be sőt emlékszem nekem 1 - 2 arra járó szabadságos tag is segített aprítani őket. Párbeszédkor elájultál? Azt hiszem akkor fosztanak ki és mikor magadhoz térsz állnak 3, aztán amint lelövöd jönnek a társai is (jó párszor visszatöltöttem mire ezt a jóembert likvidálni tudtam) Azt csináltam a baloldali kollégáját kilőttem ekkor még ok nem támadnak majd beálltam az ajtófélfához közel és mikor a beszélgetés elfajult ott húztam meg magam a kis helyiségben onnan lőttem a társait.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Aarpok
őstag
-
Aarpok
őstag
válasz Gery D. #1620 üzenetére
Lehet nem véletlen. Szerintem ez a játék patchről - patchre rosszabb a halott város mindenképpen. Betöltöttem a mentést amint meglátták a kést a kezemben pirosra váltottak és kinyírtak az utolsó naposok (először mikor megérkezünk a városba). Ezt leküzdöttem azzal, hogy az autosave-t töltöttem be. Ok csináltam a dolgokat aztán Norman megmentése után elakadt a játék. Beszélni kellene azzal a taggal aki ad egy eszközt amivel az 5 sec-es védelem kikapcsolható csak hogy ez az ember nem jön így beszélni sem lehet vele. Sakk-Matt ennyi megpróbálok befutni meghalok. Visszatöltéskor kiakadt, de ez már nem újdonság.
Аарпок
-
Aarpok
őstag
válasz hubai1979 #1644 üzenetére
Nos nem biztos,hogy jól emlékszem,de az ajtóhoz a feladatban van egy kód azt nyitja ahol a monolit árnyéka (zombi kinézetű) egyén álldogál.Azzal jóba kell kerülni különben hülyére lő (sajnos mi nem tudjuk halhatatlan).Csak úgy lehet vele beszélni,ha szidó ad egy amulettet amivel barátja leszünk ennek a halhatatlan tagnak (a többiek számára viszont ellenség).Beszélgetésben kapunk egy kódot a toronyban lévő ajtóhoz és ott a tornyon belül kell megtalálni a széfet.Amennyiben nem erről van szó bocsi.
Аарпок
-
Aarpok
őstag
válasz Gery D. #1655 üzenetére
Igen a 3. és 4. oldalon vannak területenként lebontva.A legtöbb a 4.-en van.Elég sokszor nyitva volt nálam és folyton leraktam a játékot a tálcára,hogy nézzem merre kell menni.A barlang és a labirintus azért rosszabb mert ott a minimapon kell tájékozódni és ugye az nem teljesen látszik.Az ott lévő feladatokhoz vannak teljes minimap képek.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Aarpok
őstag
[link] Nem tudom mikori, de végigmegy a halott város végéig.
Аарпок
-
Aarpok
őstag
Nos én is a 3-al fejeztem be miután megtudtam hol a dokumentum ami a parfüm-gyereknek kell.Utána meg is jelent egyszerre és onnan már közel volt a vége.Azért még crashelt egyet mielött átment volna a collector módba.A 4-es és 5-os patchel nem jött össze.(Csak a halott várost kezdtem a megerkezestol)
Аарпок
-
Aarpok
őstag
Pedig éppen azon gondolkodtam,ha Gery megcsinálja az 5-hoz a magyarítást elkezdem az elejétől,mert vannak dolgok amit másképpen csinálnék.
Аарпок
-
Aarpok
őstag
Nekiálltam újra az 5 -ös javítással magyarul.Eddig 1 crash volt agroprom undergroudból agropormba való töltéskor "nem lehet létrehozni a fájlt ha az nem is létezik" szöveggel,de az újratöltés megoldotta.Párszor viszont merevek az npc és ilyen beszélni sem lehet velük,de ezt az F5-F9 kombó rendbe rakja.Eddig megyegeknek a dolgok azt majd kiderül hol fuccsol be.
Аарпок
-
Aarpok
őstag
válasz Gery D. #1708 üzenetére
Nálam meg Kruglov múlta alul önmagát. Csak 3 - szor azért töltöttem vissza, hogy kijöjjön a bunkerból a mérésekhez. Én nem tudom mit csináltak de már rengetegszer állóra fagynak az NPC ilyenkor semmire nem reagálnak amikor meg visszatöltöm önállositsák magukat. Utána az ájulásom közben elment zombira vadászni majd ki jól végezte dolgát visszament a bunkerhez persze bemenni nem tudott csak az ajtót rugdalta. Amikor meg klappolt mindent kiakadt a játék, de azért összejött mind a mérés és visszatérés a bunkerbe.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Aarpok
őstag
válasz Gery D. #1716 üzenetére
Én nem szoktam átírni és általában elég a súly amit a mód ad. Persze ha annyit vinnék magammal ami egy ország hadseregének is elég lenne akkor nekem is kevés lenne a megadott súly. Tegnap megnéztem az aktiváló modul helyét hát nem volt ott viszont láttam elég jól átírtad a szöveget a használati útmutatóban korrekt lett. A másik dolog amit nem értettem bekísértem Sakharovhoz a 2 tudóst épen és egészségesen erre a szövegekben az jött hogy szét kenődtek a bejárati ajtón. Na persze itt is volt gond mivel az útjukban volt anomália szépen bele is mentek és meghaltak itt is egy csomó visszatöltés kellett.
Аарпок
-
Aarpok
őstag
Gery D.
Nekem sincs az aktiváló modul az 5-s patchel a szokott helyen pedig nem egyszer mentem vissza megnézni.Аарпок
-
Aarpok
őstag
Ami Sakharovnak kell?Azt még a szarkofágba való bemenetel előtt meg kell csinálni,mert utána eltűnik a katona akinél van.Ezt én is megjártam egyszer újra kellett az egész pályát CNPP -re érkezéstől kezdeni.
Nem a magyarításban hanem Gery D. onedrive tárhelyén van a pdf fájl amit magam is sűrűn nézegettem/nézegetek.[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Aarpok
őstag
válasz Gery D. #1783 üzenetére
Nekem a 3-al van csak tapasztalatom és ott a katonánál volt.Azonban először elmentem a szarkofágba megcsináltam mindent majd elmentem újra a csomagért és ekkor már nem volt ott sem a katona, sem a csomag.Ez után újra nekifutottam onnan,hogy először érkezem a CNPP-hez és akkor minden klappolt meg lett a katona és a csomag is.
Аарпок
-
Aarpok
őstag
Meg van a szkat15-ös ruha aktiváló modulja (egy tetővel arrébb volt). Nem tudom köze van e hozzá,de Minernél találtam a 2-es fejlesztést és mikor a vad területen voltam megnéztem és ott volt.Már túl vagyok az alapsztorin jelenleg a felderítetlen föld az otthonom.Viszont elég sok a crash (stack overflow, out of memory, stb van néhány nincs elég tárolóhely a parancs végrehajtására).A rengeteg anomáliához rengeteg műtárgy párosul főleg kitörések után.
Аарпок
-
-
Aarpok
őstag
válasz Gery D. #1829 üzenetére
Igen azzal az univerzális detektorral már látszódnak és tényleg sok van belölük.Miután Le Havre-nál lenullázodtam pedig volt közel 1,5 millám már én is összeszedtem magam most nagyjából 600-700 ezernél tartok.Sok mindent én sem tartok meg állítólag a sztalker játékok egyik rákfenéje hogy minél több tárgy van nálad annál instabilabb a játék és az fps szám is zuhanni kezd persze lehet ez csak legenda.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Aarpok
őstag
-
Aarpok
őstag
Nos én az 5-sel befejeztem a Shoc alapsztoriját próbáltam sorrendben haladni ahogy adta a dolgokat.Voltam új területen is ha küldtek oda pl ATP.A rengeteg crash ellenére eddig még tudok vele játszani.A másik ami sűrűn elfordul lefagynak az NPC-k néznek maguk elé mint valami zombi némelyikhez ilyenkor még szólni sem lehet csak az újratöltés hozza rendbe őket.
Аарпок
-
Aarpok
őstag
Kipróbáltam a módszert nem igazán akart így működni ezzel a hibaüzivel állt le mindig:
FATAL ERROR[error]Expression : hGame
[error]Function : CEngineAPI::Initialize
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\EngineAPI.cpp
[error]Line : 67
[error]Description : Game DLL raised exception during loading or there is no game DLL at allstack trace:
Viszont az alap mainfolder-el azonnal elindult. (110000)Аарпок
-
Aarpok
őstag
Igen amelyik javításban volt mainfolderes mappák attól rögtön kifeküdt a játék és mindig csak az alappal volt hajlandó elindulni és az mindegy hogy a binben lévő exe-vel vagy launcher-el indítottam megjelent stalker shoc logo aztán rögtön zöld bogár vette át a helyét azzal a hibával amit írtam.
Аарпок
-
Aarpok
őstag
Egyenlőre az 5-el nem lehet befejezni a játékot. A halott városban jönnie kellene egy tagnak aki kikapcsolja a külső 5 másodperces védelmet, de ez az ember nem jön így nem megy tovább a sztori.
Аарпок
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Bestbuy játékok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Robogó, kismotor
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Tenisz topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs