-
IT café
Spórolós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz raven12 #12684 üzenetére
Így is kell ezt
Amúgy simán lehet hogy ha ott észrevesszük akkor elintézik, de csak itthon néztük át tételesen a sok sok tételt és bukott ki
És csak ezért nem fogok autózni 60-70KmTeljesen kezdő volt a kaszás még ezt se tudta hogy hogy kell zárni a vásárlást, másik mondta neki hogy üsse be a kapott összeget és nyomjon meg még egy gombot
Én voltam az első számlás vevője is.De elkövettük azt a hibát is hogy nem én figyeltem a beütéseket hanem én pakoltam, mert én nézni szoktam a kijelző hogy mit üt be
Nem csak a téves beütések miatt hanem hogy tényleg levonja e a kedvezményt[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Ciccuka
veterán
válasz raven12 #12684 üzenetére
Velünk elég lekezelő és tehetetlen volt az Aldi ügyfélszolgálata, amikor is selejt (erősen sorjás, éles műanyagú) gépet (Ferrex) kaptunk. Nem értették meg sehogy sem (napok alatt sem), hogy nem visszavenni, hanem cserélni/kompenzációt szerettük volna mivel utolsó példány volt. Azóta a gép meg is drágult, amire számítottam is.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
abdulka1
őstag
válasz raven12 #12684 üzenetére
Nekem a Lidl-ben, egy zsák krumpli helyett kettőt ütöttek be, persze ez is csak otthon derült ki. Az ügyfélszolgálatnak írtam emailt, csatoltam a beszkennelt blokkot, és postán kaptam egy vásárlási utalványt abban az értékben.
Gondolom, hogy a blokk alapján, visszakeresik a pénztárakat figyelő kamerák felvételén a tranzakciót, és meg is van oldva. Ez is elég korrekt eljárás volt.Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen