- Milyen NAS-t vegyek?
- Hálózati / IP kamera
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen program, ami...?
- Milyen routert?
- Bittorrent topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gmail
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
petkow
tag
Weboldal: [link]
Steam Store: [link]
Steam Community Hub: [link]Üdv,
Veterán PC-s játékos vagyok, aki sok mindent látott már, de most sikerült egy készülő játéknak engem is meglepnie. Nevezetesen egy kis cseh játékstúdió (Keen Software House), aki korábban a kevésbé ismert Miner Wars ürszimulátor jellegű játékokat csinálta, most nagy fába vágta a fejszéjét, és elkezdett fejleszteni egy sandbox űrjátékot, amely sok tekintetben a Minecraft kreativitására hajaz, viszont mindez egy komoly, űrbéli környezetben, űrhajókkal, űrállomásokkal, aszteroidbányászattal stb. Lesz benne egyszerű kreatív mód, de sokkal komolyabb survival (manual) mód ahol az erőforrásokat ki kell bányászni, és a blokkat, alkatrészeket legyártani, közben pedig háborúzni a rivális csapattal.
A project annyira ambiciózus, hogy amikor először nézegettem a képeket, hogy technikailag le tudják ezt úgy programozni, hogy akár multiban is jól fog menni, nem akartam elhinni, ugyanis igen komoly fizikai rendszer van a háttérben, gravitációval és egy rakás mechanikailag, kinetikailag aktív eszközzel.
A Steamen viszont már Early Access státuszban megvásárolható az alfa változat, amelyet minden csütörtökön updatelnek és folyamatosan szépen lassan kerülnek bele az újdonságok. Most csütörtökön már a kezdetleges multiplayer mód is belekerült kreatív módban. Kipróbáltam és eszméletlen a dolog, tényleg működik. Kifejezetten látványos grafikával és igencsak sokrétű kreatív, működőgépes járművek, bázisok építésével ilyen még eddig biztos nem volt. Ha ezt folyamatosan ilyen ütemben tudják tovább is csinálni, akkor szerintem megállíthatatlan lesz és legalább akkora hype lesz körülötte a végére mint a Minecraftnak.
Akit érdekel a dolog, vagy már meg is van neki a játék, azzal szívesen felvenném a kapcsolatot. Már most idejében jó lenne egy kis magyar csapatot összekovácsolni, együtt építgetni, próbálgatni. Tudok Teamspeak szervert is biztosítani. Várom az üzeneteket.
-
petkow
tag
Na tanulva más közösségekből, csináltam steam groupot, háthat összegyűlünk néhányan együttes játékra:
Space Engineers Magyarország
http://steamcommunity.com/groups/spehun -
petkow
tag
Sziasztok,
nagy felbuzdulás van a játék fejlesztése körül. Sokan követelik az AI (mesterséges intelligencia) mihamarabbi implementálását a játékba, annak ellenére, hogy a fejlesztők nem tervezték ezt.
Az én álláspontom az, hogy bár tisztelem azok véleményét, akik singleplayerben, AI-k ellen akarnak játszani, de egy kicsit ezt túlságosan földhözragadt és sablonos gondolkodásnak tartom. Szerintem ez a játék többre hivatott, minthogy buta robotokat lődözzünk. Én hatalmas csatákat képzeltem el, sok-sok emberi játékossal, bonyolult hajókkal, űrbázisokkal, összetett stratégiák kidolgozásával. Attól félek, hogy ha nagyon a singleplayer felé tolják el a játékkoncepciót, illetve sok erőforrást fektetnek az AI fejlesztésére, ez a kis cseh játékstudiónak túl sok erőforrását kötné le, és más monumentálisabb játékaspektusok rovására menne (építési elemek, hajórendszerek, mutliplayer képességek, fizika stb.).
Nem akarok senkit se közvetlenül befolyásolni, mindenki saját elgondolása szerint dönthet az alábbi szavazáson erről a kérdésről:
http://forums.keenswh.com/post/census-on-player-stance-on-ai-implementation-6736859 -
Phobion
őstag
Úgy látom itt ph-n nem keltett fel nagy érdeklődést, pedig a játékban rengeteg a potenciál - igaz még csak videókat láttam róla - , főleg a legutóbbi update-nak hála, és határ a végtelen űr. Biztos rábeszélem majd a haverokat, hogy invesztáljunk a játékba, multiplayer-ben még több a lehetőség, és a szórakozás.
(#4) petkow - Szerintem nem lenne szükség nagyon komoly AI-ra, vagy inkább single player része, inkább csak ilyen "űrkalózok" szinten. Azzal viszont egyetértek, hogy hatalmas potenciál rejlik a játékban, de attól tartok, hogy ennek a kis csapatnak ez túl nagy falat lesz, mint sok más ilyen "Early Access" -es játékot fejlesztő csapatnak.
[ Szerkesztve ]
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
Stockbauer79
tag
Üdv. Játszik ezzel valaki? Én most próbáltam be,kérdésem lenne:cargo ship-et hogy lehet befoglalni? Adtam neki egy rakétát, meg 3 tár gépágyút, és ment tovább... Gondoltam bedokkolok a rakéta ütötte nyílásba, de túl kicsi volt. Mi a járható út? Nagyobb nyílás --->bedokkolás, vagy hajtómű kilövése?
just leave me alone
-
m0h0senator
őstag
válasz Stockbauer79 #6 üzenetére
Nekem úgy sikerült h utána repültem, mert lassabban megy és van nyitott ajtaja meg gravitációs mező. Vagy megpróbálod kilőni a reaktorokat amik valószínű a belsejében vannak.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
petkow
tag
Mivel nem hajtóművel megy, hanem csak sodródik ezért 2 módon tudod megállítani:
- Vagy valahogy bejutsz a cockpitba, beszállsz és bekapcsolod az intertia dampenert (stabilizátort) és megáll. Ez előtt nem árt szétszedni a csapdákat, mert szétrobbanhat az egész a rejtett warheadek miatt.
- Egy másik (nagy) hajóval megpróbálsz melléjutni és landig gearrel rátapaszkodni és így megállítani. -
csana
senior tag
Üdv!
Én is beneveztem egy űr-mérnökökre.
Most ott tartok hogy survivalban elkezdtem megtanulni az alapokat. Már találtam uránt egy közeli aszteroidán, de mire visszaértem egy meteor lezúzta a fél űrbázis platnimat.Valakihez betársulhatnék esetleg aki már nem SE noob mint én? Vagy van már valami gyülekező placc az itteni fórumosoknak?
-
Stockbauer79
tag
Este neki ugrottam, landing gear-el rátapadtam,majd pilótaülésből hazavittem
Jó óra volt mire teljesen szétkaptam Csapdákat csak szét kell bontani?just leave me alone
-
Stockbauer79
tag
Update 01.025 has been released. We have added new glass window blocks, artificial mass block and two new types of large ship cockpits. Also, we have reduced the meteor velocity and made the rendering and game-updating independent which helps to increase the performance and removes FPS limit.
Features
- glass window blocks
- two new types of large ship cockpits - can be used in first and third person view
- artificial mass block – can be used to add gravity-affected mass to ships, useful in machine ships or cars
- toolbar config screen: list of building blocks is scrollable
- save game is executed on background
- reduced meteor velocity
- rendering and game-updating are now independent (increased performance, removed FPS limit) --- this is a first step in our performance enhancements initiativeFixes
- fixed lag caused by 3rd person camera
- fixed startup issues caused by FIPS policy enforcement in registry
- fixed issues with copying cargo ships
- fixed medbay sounds
- fixed painting without preview in survivalUpdate 01.025.015:
- fixed the unsupported graphics card issue (Please update the game - restart steam in case there is no auto update)just leave me alone
-
csana
senior tag
válasz Stockbauer79 #10 üzenetére
A csapdákat egyszerű hatástalanítani. Én egy katonai űrhajót kötöttem el, amiben 3 bomba volt, viszont ebből csak 1-et találtam meg a fő reaktor mögött. A többit meg max idővel megtalálom, ha nagyon akarom.
Az ilyen rejtett bombák úgy működnek, hogy suttyomba elhelyeznek több hajtóművet a hajóba, amik a menetiránnyal szembe sugároznak. Ezek elé lerakják a bombákat, és mikor fékez az űrhajó (ami ugye nem árt ha el akarod kötni), szépen felrobbannak.A hatástalanításhoz csak annyi kell, hogy mikor beülsz a pilóta fülkébe, külső nézetben körbenézed, mennyi hajtómű látszik (amik biztosan a hajó mozgatását hivatottak ellátni), majd ellenőrzöd mennyi hajtóműt jelez a rendszer. Ha ez a szám megegyezik, nincs rejtett hajtómű bombával, ha meg eltér, akkor egyesével kikapcsolod a hajtóműveket a rendszerben, és ellenőrzöd, hogy a látható hajtóművek közül kikapcsolódott-e valamelyik. Amikor egy hajtómű kikapcsolása után a külső hajtóművek mindegyike továbbra is működik, akkor megtaláltad azt, amelyik aktiválja a bombát.
-
csana
senior tag
Jéjj! írták a srácok, hogy rajta vannak a teljesítmény javítlásán, és a mai update elég bíztató
Update 01.025.018 (04/11/2014):
- Processzor használat csökkent (ezáltal ritkultak a lagok/lassulások/lasabb irányítás - még nem lett 100%-osan tesztelve, szóval nem mindenkinél jelentkezhet a javulás)
- javítva: Inventoryban nagyobb mennyiségű item szétbontásánál bekövetkező fagyás
- Részletes statisztikák érhetőek el a SHIFT+F11 képernyőn -
csana
senior tag
Üdv!
Itt szerepel pár hely ahol nem steam-en keresztül tudod megvásárolni a játékot:
http://www.spaceengineersgame.com/faq.htmlA 4. Question-re ("Where can I purchase Space Engineers?") írt választ keresd. Van egy pár link, ami közvetlenül a a Space Engineers vásárlós oldalra visz.
Ha pedig olcsóbban szeretnél hozzájutni, sok csereberélgetős topikban kérnek érte 6.1 eurós körüli összeget (steam-en cserélgethető tartalmakra gondolj), ami töredéke a jelenlegi steam-es árnak. Én speciel így szereztem meg . Nincs kockázat, mert steam rendszerén keresztül cserélhető "gift" itemként kapod meg..
szerk: az lemaradt, hogy (bár lehet hogy ezt tudod) a játékhoz mindenképp kell steam account, függetlenül attól, hogy honnan vásároltad.
[ Szerkesztve ]
-
Stockbauer79
tag
Új update:
Conveyors are now available in Space Engineers! This is the first WIP version and a realistic and more complete version will be added later. With the conveyors system you will be able to collect and transport inventory items from one location to another. We have also added the collector – helps you to collect small objects - and the connector – helps you to throw items from inventory to space.
Features
- conveyor tube - move items from inventory to inventory (IMPORTANT: this is just a first work-in-progress version and a realistic version will be added later)
- collector block - can collect small objects (ore, ingots, components, tools...) into inventory (IMPORTANT: this is just a first work-in-progress version and a realistic version will be added later)
- connector block - first work in progress version, can throw items from inventory to space, in future update could be used to connect two ships/stations and transfer items (IMPORTANT: this is just a first work-in-progress version and a realistic version will be added later)
- server connectivity status notificationFixes
- removed lag caused by texture load when opening Toolbar config screen for the first time
- fixed beacon shining when it was out of power
- fixed join game screen which was cleared after alt-tab, but not refreshed
- improved 3rd person camera performance
- fixed disabled anti-aliasingjust leave me alone
-
csana
senior tag
válasz Stockbauer79 #17 üzenetére
Indulhat a nagyipari bányászat survivalban . Bár ha jól tudom, hiába sanbox a játék, új aszteroidák nem jelennek meg, hiába baragol az ember több ezer kilómétert bármelyik irányba.. Így meg véges a kibányászni való..
[ Szerkesztve ]
-
Stockbauer79
tag
Update 01.027
We have added wheels (so you can build vehicles), missile launcher for large ships and platforms, functional turrets (gatling and interior; used as defense mechanism) and decoy block which can be used as aiming target for the turrets. We also added the pause button in offline mode.
Features
- wheels - use them with rotors and artificial mass to build vehicles
- automatic turrets – gatling and interior turrets are now functional. They aim automatically and can destroy meteorites, decoys and anything that is connected to the decoy. They can be used mostly as defense mechanism and not for shooting other players, but if a decoy is placed inside a space ship or space station, the turrets will shoot and damage it
- decoy block – they are used as aiming targets for turrets; they don’t require electricity to function
- missile launcher block for large ships and platforms
- added Pause button (pause/break) in offline mode – now when you open the inventory in the offline mode, the game does not pause by itself (as it was until now by default) but keeps running. In order to do so you must do it manually by pressing the Pause button
- collector, connector and conveyor systems now require power (electricity) in order to functionFixes
- memory peak after load (32-bit system)
- fixed sprinting and running sounds disappear
- fixed hand animation when adding/removing objects in creative mode
- fixed few crashes and game not starting issues
- fixed launch issues on cards without HDR support
- fixed assembler sounds
- fixed custom namesjust leave me alone
-
Phobion
őstag
válasz Stockbauer79 #19 üzenetére
szépen alakulgat a játék
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
Stockbauer79
tag
Update 01.028
Added the grinder for large ships - it helps you to disassemble blocks faster and in a much larger amount comparing to the hand-grinder. We have also added the option to adjust the gyro force - useful for ships made by a small number of blocks.Features
- large ship grinder – disassemble blocks faster and in larger amount
- gyro force can be adjusted (useful for small sized ships)
- decreased the durability of the glass blocks
- pause button is now configurable in options
- silicon is now refined 2x faster
- large ship missile launcher cost increasedFixes
- fixed ALT+TAB game crashes (happened mostly when in fullscreen)
- fixed items with zero amount
- fixed game hang-up caused by items with zero amount
- fixed thruster destroying block with 99% integrity left
- fixed music issues
- fixed turret animation on clients
- fixed leaving invisible wall after grinding the doojust leave me alone
-
kozi71
senior tag
Urak, tegnap megvásároltam a progit, és rögtön lenne pár kérdésem. Balga módon átugrottam a tutorial részt,így aztán az alapokkal sem vagyok tisztában. Az alapbázisomnál ott dekkol egy bazinagy piros űrhajó, de a két bányászhajóm színe kék. Most akkor én kék vagyok gondolom. A piros hajót meg le kéne bontanom és felhasználni bázisomhoz mint alapanyagot? Aztán nekiugrottam egy aszteroidának és elkezdtem bányászni benne. Azt látom mi van benne, és mennyire érek közel hozzá a bányászommal. Forog is rendben a fúrófej. De valahogy sosem lesz nulla a számláló. Valahogy gondolom meg kéne fogni, és bepakolni raktérbe. Addig nyomkodtam a gombokat amig sikerült külső nézetbe váltanom, de így meg nem látom az elöbb említett adatokat. Visszatérni sem tudok belső nézetbe. Asszem jobban járok ha újból kezdem egészet.
Szóval a kérdésem az lenne, hol találok valami alapszíntű magyar nyelvű leírást a játékhoz?
Steam-n még nincs.[ Szerkesztve ]
high tech, low life
-
petkow
tag
Szia,
nincs hozzá leírás, mert nem volt rá szükség. Magyar nyelvű kezelőfelület van, és akkor kiírja mit csinálnak a gombok. Egyébként annyira egyszerű, hogy mindent autodidakta módon elsajátít az ember.
A hajók színe csak dísz. Nincs semmi "ezt, vagy azt kell csinálni" mission. Vannak kész objektumok azon a pályán és azt csinálsz, amit akarsz velük.
A bányászós dolgot nem értem. Milyen számláló?
Ha a kézi kalapáccsal dolgozol, akkor a leszakadó köveket a "T" gomb nyomva tartásával tudod az inventorydba rakni. (Nyomvatartva egyszerre fel tudsz szedni egy csomó követ).
A hajóraszerelhető fúró meg automatikusan annak inventoryjába pakolja az érceket.Egyébként ha lesz igény, akkor majd tényleg készítek valami leírásfélét.
Update: Közben arra rájöttem, hogy számláló alatt talán az ércdetektor távolságkijelzését érted. Az csak mindig egy adott érctömeg, tömegközéppontját mutatja. Ezáltal sose lesz igazán 0, mert folyamatosan kitermeled és odébb megy a pont. De amúgy se kell vele foglalkozni. Odairányít a keresett érchez, és utána már a kő színét figyeld és aszerint bányássz.
[ Szerkesztve ]
-
petkow
tag
Mivel nincs kész a játék (early access) egyenlőre semmi.
A terv az az, hogy multiplayerben dedikált szervereken építgetnek az emberek és factionökbe (csapatokba) rendeződnek és egymás ellen játszanak. (Kb. mint a Rustban, csak itt normálisabban kiépítve)
Sajnos a sok kretén játékos miatt, akiknek a kerék, meg az egyéb ökörségek a legfontosabbak, hátrébb sorolták a csapatmechanizmus és a dedikált szerver befejezését. Minden csütörtökön kapunk egy újabb blokkot (ami egyébként jó lenne, csak nem most), a játékmechanizmust meg nem fejezik be. Én egyre türelmetlenebb vagyok emiatt. Semmi kedvem egyedül céltalanul építgetni.
-
csana
senior tag
Egyelőre 2 dolgot tudsz csinálni, amit lehetne célnak is nevezni:
- Kreatív rész. Építesz frankó űrbázist, meg speckó űrhajókat, amikkel kedvedre repkedhetsz az űrben. Multiban ezekkel majd jól le lehet egymást amortizálni.
- Túlélés. Különböző kiinduló helyzetből kell kiépítened egy olyan bázist/űrhajót aminek segítségével életben tudod tartani magad. Mindent neked kell kibányászni, alapanyagokat előállítani, majd ezekből felhúzni valami hasznosat. Az energiád folyamatosan fogy..
Szóval úgy nagyjából ezeket lehet csinálni a játékban, és persze a nehézségi fokokat is kedvedre állítgathatod. Az eszköztár pedig folyamatosan bővül, ahogy fejlődik a játék. Ha szétnézel a jutyúbon elég sok érdekes dolgot alkotott már a közösség, amiket akár át is rakhatsz a saját játékodba.
-
csana
senior tag
Szerintem ez a részem még picit messze van. Mármint alakulgat a dolog, és el lehet lenni páran egy szerón, de mivel elég komplex dolgokat lehet létrehozni, ezért ha valamivel többet alkotsz a kelleténél, akkor már játszhatatlan az egész.
Bele se merek gondolni, mi lenne ha a jelenlegi picike területet kiterjesztenék, hogy akár 50-60 játékos is kényelmesen építhesse birodalmát. És ez még csak az építgetős része. Csata alatt minden törne, deformálódna.. -
Stockbauer79
tag
Update 01.029
Added the option of grouping items in the Control Panel - it helps you to control and manage multiple items and objects with only one click. Also added the “reverse” button for rotors and landing gears in the Control Panel.
We also want to inform you that in the present we are focusing mostly on bug-fixing and stabilizing.
Features
- grouping items in Control Panel (this is a first work-in-progress version, keybinding will come later)
- pause indicator is now visible in the Control Panel screen
- added landing gear in Control Panel
- added 'reverse' button to rotors in Control Panel (changes rotor direction)Fixes
- fixed drill damage to character done twice (multiplayer)
- fixed sounds when placing ship grinder
- fixed weapons and tools in multiplayer
- fixed mirroring issues with new blocks
- improved explosions performance on ships and station
- fixed turret particle effect visible when turret was not shooting
- fixed Mod tools (mwmbuilder.exe)just leave me alone
-
m0h0senator
őstag
Sziasztok a hétvégén tartunk egy össznépi Space bulit. Akit érdekel privátban elér. Az első próba kreatív mód, kis/nagy hajó építése majd háború. Mi minimum 2 már vagyunk rá de lehet 3an is.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
kozi71
senior tag
Találtam egy hasonló játékot mint ez. Spacebase DF-9 a cime. De sajnos ez is még csak fejlesztés alatt lévő cuccos.
high tech, low life
-
Stockbauer79
tag
Update 01.030 - Missile Turrets, Redesigned default structures, Ship gun fire mode
Features
- added missile turrets
- added curved conveyor tube
- redesigned default ships (blue, red, cargo, respawn) and starting platform in order to be used for new features
- small ship cockpit is more durable and also more expensive (increased the number of bullet-proof glass from 5 to 30)
- balanced damage of projectile weapons/turrets – now everything does 4x more damage
- turret targeting can be changed in control panel, all moving objects can be set as targets
- player can switch between gun fire modes by using the middle mouse button (it's possible to fire from just one missile launcher)Fixes
- fixed memory leaks (caused by audio)
- fixed slowdowns near asteroids
- fixed minor audio issues
- fixed minor conveyor issues (energy usage)
- fixed crash during painting
- fixed crash when client dies inside cockpit
- fixed missile launchers consuming ammo in creative modejust leave me alone
-
Stockbauer79
tag
Update 01.031 - Small and Large Ship Welder, Small Ship Grinder, Larger Small Ship Conveyors
Features
- large ship welder
- small ship welder and grinder
- new larger conveyors for small ships (able to transport every item)
- large cargo container on small ship has now large doors
- connector and ejector won't throw items when the area in front of them is blocked by too many objects (fixes performance issues with many small objects on pile)
- new models for thrusters and wheels
- connector inventory can be accessed by doorFixes
- fixed memory leaks caused by audio
- fixed issue when opening workshop from the main menu
- fixed assault rifle sound during ALT+TAB
- fixed issues with character remaining visible in cockpit after leaving
- fixed missile exploding without a cause
- fixed multiplayer client dying when drillingThe following items will fit inside the small tubes, others will need large tubes. The rule is simple (although it might change in the future) - items that have
any of their dimensions larger than 25cm will need large tubes.Small items:
Ores and ingots,
Construction component,
Motor,
Computer,
Reactor component,
Thruster component,
Explosives,
Rifle ammo,
Gatling gun ammojust leave me alone
-
Stockbauer79
tag
-
sptkyle
senior tag
Sziasztok.
Március óta szemezek a játékkal magam is, nagyon igéretes volt már akkor is, de azóta sokat is fejlődött.
Látom nem nagyon pörög a topic ( ) , de azért kérdeznék, hátha:
Személyes tapasztalata van e valakinek integrált VGA használata mellett a Space Engineers-el?
Intel G2130-ba épített Intel HD vga-t használok, néha néha játékra is, ami már sokszor meglepett (pozitívan) is... Legutóbb egy kölcsön WatchDogs-al, ami éppenhogy nem tudott élvezhetően futni (érzésre 20-22fps körül lehetett), holott a minimum system req.-t elnézve el sem lett volna szabad induljon.A Space Engineersnek látom nincs túl nagy gépkövetelménye, de ha esetleg használta már valaki int. vga-val, megköszönném, ha megosztaná, hogy mennyire futott élvezhetően.
Kellemes építgetést.
Üdv: Kyle
"Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666
-
m0h0senator
őstag
Nna akkor kezdjuk:
Optimalizalatlan szinte mindegy milyen vga van alatta azt megfeketeti. IGP felejtos lehet el sem indulna. 290xel nalam siman van hogy 15 fpssel jatszok foleg ha valami nagyot kezdunk el epiteni. Szoval mig nem optimalizaljak ilyen lesz sajnos de szerintem igpvel utana is. Esetleg nezz meg egy viragboltit vasarlas elott. Mondjuk azok csak 32bitesek de a sebesseget latni fogod.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
sptkyle
senior tag
válasz m0h0senator #37 üzenetére
Köszönöm a választ.
Azt láttam videóban is már, hogy az alfa állapot miatt azért még komoly vasakon is elég ingadozó az FPS (és nem a mentések miatti pici megakadásokra gondolok), de reménykedtem azért, hisz minimum system req.-nél HD4000 van feltüntetve. De akkor ha azt mondod esélytelen, akkor nem küzdök.. ez a játék is kimarad.
... ja hogy tényleg van "virágbolti" belőle... pedig tényleg kerestem ezelőtt ugyanezzel a céllal, meg demo-t is, de egyiket se találtam ezelőtt. Köszönöm a segítséget, megnézem akkor.[ Szerkesztve ]
"Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666
-
petkow
tag
Valójában ponthogy a VGA-t egyáltalán nem eszi meg. Talán még az integrált VGA-n is elmegy, bár mondjuk azért ajánlatos legalább valami alsó-közép kategóriás valódi vidkártya. Integrált VGA nem 3D-s játékra való (kivéve AMD APU-k esetén).
Nekem az 5770-esen is fps ben még sokszor 60 felett van extreme beállításon.
Amit megesz az multiban a sávszélesség. Amiatt viszont furcsa update lagot produkál, ha nem elég a feltöltési sebesség, illetve bányászik valaki intenzíven a szerveren. Meg a memória is probléma lehet. 4 giga kell minimum. -
petkow
tag
válasz m0h0senator #40 üzenetére
Nagy mintaszámú empirikus adatokra (elmúlt hetekben talán 100-nál is több space engineeressel játszottam, és nagy részének gyenge kártyákon is nagyon magas fps-t hozott), továbbá az én konkrét esetemre, ahogy írtam 5770-em van és tökéletesen megy vele rezzenéstelenül 60fps.
Természtesen, hogy a te esetedben miért nem megy azt nem tudom, de amit bizton állíthatok: nem a videókártya miatt.De ha tegyük fel, - valaki elvetemült módon, teljesen a játék üzemszerű használatával szembemenve több milló kockából halálcsillagot épít, - akkor sem a videókártya miatt fog beakadni, hanem a memóriát és a processzort fogja előbb megenni.
A játék jelenlegi fő lag forrásai: netkód (sávszélesség), fizikai kód, memória.
-
sptkyle
senior tag
válasz m0h0senator #37 üzenetére
Sok esélyt nem adtam neki, de azért kipróbáltam, leírom a tapasztalataimat, hátha később valaki hasonló kérdéssel jönne ide.
Space Engineers v01.033.010
CPU: G2130
VGA: IGP Intel HD
RAM: 4GB DDR3
HDD: 2.5" 500GB
OS: Win7 64bitA játék minimum grafikán (Normál render Quality, 1280*800 felbontás, minimális látótávolság), Survival módban (Objektumok száma minimumon) sem igazán hozott játszható FPS-t. Érzésre olyan ingadozó 20 körül van a lezuhant piros hajó belsejében, attól eltávolodva javul a helyzet, bányászat elkezdésénél drasztikusan csökken.
Játék közben a CPU magokat nem terheli túl (40-70% között mozognak), ramhasználat sincs az egekben (60-70% körül)
Az FPS problémákon túl a nagyobb gond a mozgás finom késése (nyilván ez is a nem elegendő hardvernek köszönhető) hardveres kurzor használata mellett is.
Sajnos akkor a játék megvásárlása nálam várat még magára, előbb tényleg a VGA beszerzése lesz soron.
(ezek után viszont majd jövök vissza kérdezni a topicba )További jó építgetést.
Üdv: Kyle
"Az a baj,hogy ha v.ki játszik igényesebb játékkal,akkor a gépre költeni kell.Ez a helyzet." by Gica666
-
miazmá
tag
Ennyire kifulladt vna ez a játék?
Most vettem meg, de jobbra számítottam -
Robokutya
senior tag
sziasztok él ez a topik egyáltalán még?
-
Robokutya
senior tag
válasz Stockbauer79 #45 üzenetére
valami komolyabb magyar fórum kéne nem tudsz valamit?[ Szerkesztve ]
-
OtrodonTIME
csendes tag
Sziasztok!
Ha létrehoztam egy pályát, akkor nem tudom még azon belül az inventorym kapacitását növelni?
Első kerék műhely, hátsó kerék roncstelep...
-
Nikolausz85
csendes tag
Sziasztok,
Látom eléggé behalt az SE, viszont ősztől tervezünk egy magyar szervert.
Jó pár hónap kihagyáson vagyok túl, nem tudom mennyire életképes az ötlet, lenne-e rá igény stb..@OtrodonTIME
A játékban amikor betöltöd a pályát van egy olyan gomb, hogy "Edit settings" azon belül "Advanced".
/kár, hogy csak két év után találom meg ezt a topicot /
-
miazmá
tag
válasz Nikolausz85 #49 üzenetére
Én örülnék neki, pár hónapja nem játszottam vele, mert egyedül ráuntam,
de ha lenne egy magyar szeró az jóó lenne