Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vlevi

    nagyúr

    válasz Selynelar #62539 üzenetére

    Nekem is XH9096 van, de ezt a CI modulos problémát (szerencsére) nem tapasztaltam.
    Még a mostani TV-m előtt egy 2010-es Samuval kezdtem használni CI+ kártyát, azzal voltak jelerősség gondok, de szerencsére a Sony XE85-re váltás után 2017-ben ezek megszűntek,a Sony TV nem volt. Aztán idén év eleján cseréltem az XE85-öt XH90-re, de azon sincs probléma.
    Arra nem emlékszem, hogy a UPC-ről Vodára váltáskor kaptam-e volna új CI+ modult, vagy kártyát, de szerintem nem.

    Ja, és igen, a csatornaváltás, és egyebek. Most, a frissítés után, igen, van néhány olyan hely, ahol megjelenik 1-2 másodpercre a pörgő karika, ahol eddig nem volt. Mintha kicsit lassabb, dadogósabb lenne pár helyen a működés.

  • Piftuka

    veterán

    válasz Selynelar #62539 üzenetére

    Tehát nem tudtak megoldást találni a CI+ kártya problémájára, ezért inkább a médiabox eszközüket ajánlgatják... :U "Csodálatos"!

    Sajnálom, hogy így jártál! Mondjuk olyan szempontból egyszerűbb helyzetben vagy, hogy a DIGI kínálatában csak az "extra" csatornák dekódolásához szükséges a modul.

    Mi, UPC (Voda) előfizetők kénytelenek vagyunk megvenni, mert minden csatorna megtekintéséhez az szükséges. (Az "extra" filmes csatornákra nem fizettem elő, mert itt van nekem a jelentős DVD és BD filmgyűjteményem; annál jobb nem kell. Az HBO pedig úgyis ugyanazokat a filmeket ismételgeti huszonnyolcmilliószor..)

    Én is váltottam a CI+ modulra, amint lehetséges volt; éppen amiatt, hogy ne legyen plusz egy doboz, és kábelek a televízió alatt/mellett.

    Mindezekkel együtt is... ahogyan mondtam, mindkét cég üzemeltetői, részvényesei, döntéshozói, stb. elmehetnek a fenébe!

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák