Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hali_tomi

    tag

    Sziasztok!

    A következő tapasztalom volt a Smart Clinic nevezetű helyen:

    Egy HTC One M8-at vittem be hibátlan állapotban akkumulátor cserére. Akkumulátor-csere után nem működött az érintőkijelző. Egy hónap várakozás után garanciálisan kicserélték az érintőkijelzőt (addig érdekes volt használni a telefon, úgy hogy csak alul érzékelt a kijelző). Ezután elromlott a wifi modul. Szétszedték átnézték, wifi modul újra működött. De közben estére kiderült elromlott a kamera. Újabb szervízelés, összerakás, elromlott ott helyben a SIM kártya modul. Újabb szétszedés, újabb összerakás, a HTC-hez vásárolható Dot-View tok érzékelője romlott el. Újabb szétszedés, összerakás. Elvileg minden jó, bár letesztelni mindent 5 percben elég nehéz.

    Ahová eddig jártam szerviz (Mamut) ekkor bezárt, új nyílik a 13. kerületben. Közben észreveszem, hogy most a GPS modul nem jó (WIFI/GSM alapján pozicionál nagyjából, de az bizonyos app-oknak elég kevés). Szerviz, a 13. kerületben (mert ugye, ahová eddig jártam már bezárt): „Ezt biztosan nem mi csináltuk. Nem tudunk vele mit kezdeni.” – Hát biztos nem ők csinálták, biztos semmi köze ahhoz, hogy 8-szor kellett szétszedni a telefont és újra összerakni és minden romlott el szépen sorban. Nem értem, minek vállalnak el olyan készülék szervizelését, amelyhez nem értenek, úgy kb egyáltalán.

    Pont a 13. kerületben lévő szervizes mondta, hogy előttem egy ugyanilyen telefont szedtek szét akkumulátor miatt, és miután összerakták a hangszóró nem működött, és szidták a HTC-t. Szóval a HTC a hibás, mert olyan telefont gyártott, amely túl bonyolult a SmartClinic szervizeseinek.

    Kritikán aluliak, kontárok. Még egyszer: 8-szor kellett szétszedniük a telefont, egy akkumulátorcsere miatt, minek a végén a GPS modulom végleg elromlott és nekik ehhez semmi közük.

    Ilyenkor mit lehet tenni? Azon kívül persze, hogy mindenhová leírom a történetemet.

    Köszi.

  • hali_tomi

    tag

    válasz Smart Clinic #3 üzenetére

    Miért is kell határt húzniuk? Mert most már túl sokba kerül Önöknek? Nekem pedig mennyi időmbe került? Mennyibe került az, hogy egy jól működő telefonom volt, és most egy recsegő romhalmaz lett.

    Egyébként a korábbi Mamutban lévő üzletükben dolgozó szervizes kollégájukat is felkerestem, aki már nem dolgozik Önöknél. Legalább két dolgot mondott, amit meg kellett volna, nézniük és lehet megjavult volna a készülék, de nem tették. Hiszen a GPS modul működik, csak annyira gyengén veszi a műholdak jeleit, hogy nem tud csatlakozni egyikhez sem. Tehát biztosan valami leárnyékolja, ami NYILVÁNVALÓAN azt jelenti, hogy valami a szervizelésnél történt. Gondolom azt nem feltételezik, hogy szétszedtem a telefonom, hogy leárnyékoljam a GPS antennát.

    Egyébként a kedves üzletvezetőjük a 13. kerületben miután megmutattam, a GPS test applikációban a problémámat, szintén letöltötte a telefonjára az applikációt, és mutatta, hogy lám az övé sem csatlakozik egy műholdhoz sem. Nézzem meg! Majd szarkasztikusan közölte, hogy "Na akkor most én is vihetem vissza a telefonom a szervizbe." - Elkértem a telefonját... ki volt kapcsolva rajta a GPS... no comment.

    Ami a négyszemközti rendezést illeti: felajánlottam egy rendezési módot, melyben már nem is kértem a telefon javítását, csak a károm megfizetését (GPS modul) és a most már tökéletesen értelmetlen akkumulátorcsere árának visszafizetését. Nem fogadták el.

    Majd dönt a fogyasztóvédelem.

    [ Szerkesztve ]

  • hali_tomi

    tag

    válasz Smart Clinic #5 üzenetére

    Egy akkumulátorcserére vittem be a készülékem, hogy még vagy 2 évig használjam azt. Nem jött össze.

    És Önök mit is ajánlottak fel? Hogy ez nem az Önök gondja.

    Ja és még mindig vállalják a HTC One M8-ak szervizelését a honlap szerint. Ügyes.

    [ Szerkesztve ]

  • hali_tomi

    tag

    A nagyon szuper garanciálisan cserélt kijelző is szép munka volt. Lásd csatolt képek.

    [kép 1]

    [kép 2]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák